[piatkowo]

Data: 2009-02-25 14:26:09
Autor: J.F.
[piatkowo]

A moze srodowo ?

http://www.youtube.com/watch?v=weJfJMt6tFM
  trzeba miec szczescie i pieniadze dziadki :-)

http://www.youtube.com/watch?v=xUUcvXnLLl4
  przechodzil na czerwonym ?

http://www.youtube.com/watch?v=bg1C3kWShLk&feature=related
  skad sie biora dziury w drogach

http://www.youtube.com/watch?v=6Izj2fnluTI

http://www.youtube.com/watch?v=RN13QTANrUE
 czego to ludzie nie probuja

http://www.youtube.com/watch?v=9cEuk2b_P7w

http://www.youtube.com/watch?v=ZXxbKxzcLrY&feature=related
  nie wyprzedza sie po zewnetrznej, bo droga dluzsza.
  A moze kto pierwszy dojedzie do stacji, ten szybciej wroci do domu ?

J.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;xnews
FN:xnews
REV:20090225T132609Z
END:VCARD

Data: 2009-02-25 16:24:54
Autor: Rafał Grzelak
[piatkowo]
Dnia Wed, 25 Feb 2009 14:26:09 +0100, J.F. napisał(a):

http://www.youtube.com/watch?v=ZXxbKxzcLrY&feature=related
  nie wyprzedza sie po zewnetrznej, bo droga dluzsza.
  A moze kto pierwszy dojedzie do stacji, ten szybciej wroci do domu ?

I gdzie jest policja, kiedy potrzeba?

BTW: Co mozna zrobic z takimi milusinskimi? Dzwonic do ich firmy z pytaniem
czemu na tej a tej drodze 2 panstwa kierowcow blokuje droge ekspresowa? A
nize na policje?

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2009-02-25 17:08:43
Autor: J.F.
[piatkowo]
Użytkownik "Rafał Grzelak" <aa@aa.aa> napisał w wiadomości news:sc11tiqdwf4n$.dlg40tude.rg.cc...
[...]

Z tymi ?
Pobocze, lewy pas, zwolnic ...

J.

Data: 2009-02-26 17:48:05
Autor: Massai
[piatkowo]
J.F. wrote:

Użytkownik "Rafał Grzelak" <aa@aa.aa> napisał w wiadomości
> pytaniem czemu na tej a tej drodze 2 panstwa kierowcow blokuje
> [...]

Ja byłem wredny. Jego pech polegał na tym, że jeździ w firmie w której akurat mam
dobrego znajomego. Dośc wysoko, na tyle wysoko że można było coś zrobić.
Uderzyłem do kumpla i gnojek w poniedziałek dostał propozycję nie do
odrzucenia.
3 miesiące urlopu bezpłatnego albo wypad i niech szuka innej roboty.
Zgodził się na bezpłatny.

Jak sobie palant posiedzi 3 miesiące w domu bez pensji, to będzie miał
czas na przemyślenie.
Jeszcze mnie miał przepraszać, ale w dupie mam przeprosiny takiego
buraka...

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-02-26 20:15:05
Autor: J.F.
[piatkowo]
On Thu, 26 Feb 2009 17:48:05 +0000 (UTC),  Massai wrote:
[...]

Kiedy to bylo ? Bo czasy sie zmieniaja, jeszcze pol roku temu znajomy
moglby nie byc taki chetny do pomocy :-)

Szczegolnie jakby mu kierowcy malutki strajk urzadzili .. no co panie
kierowniku, jade i bede jutro, bo jade 60. Nie, nie wyprzedze, bo tu
wolno 70, za dlugo bym wyprzedzal :-P

J.

Data: 2009-02-27 08:46:30
Autor: Massai
[piatkowo]
J.F. wrote:

On Thu, 26 Feb 2009 17:48:05 +0000 (UTC),  Massai wrote: > Ja byłem wredny. > Jego pech polegał na tym, że jeździ w firmie w której akurat mam
> [...]

Szczegolnie jakby mu kierowcy malutki strajk urzadzili .. no co panie
kierowniku, jade i bede jutro, bo jade 60. Nie, nie wyprzedze, bo tu

W tym tygodniu...
Rzeczywiście, pół roku temu mogłoby byc trudniej. Ale teraz gość dobrze
wie że jak zacznie fikać, to wyleci, i może mieć problem ze
znalezieniem innej roboty. A na jego miejsce czekają inni.

IMHO jak kogoś ma zaboleć, jak trzeba wychować, to najbardziej zaboli
jak się walnie po sakiewce.

Po prostu - Ci kierowcy ciężarówek to zwykli, prości ludzie, i niestety
wśród niech (jak wszędzie) zdarzają się "kibole".

A jak się nie zareaguje w takiej sytuacji, to można mieć jak w banku że
kolejny raz jadąc taki pacan znowu sobie urzadzi taką zabawę, bo w jego
małym móżdżku cieżko mu wydumać bardziej wyrafinowane radości i
rozrywki.
Taka skurwysyńska złośliwość po prostu daje mu to czego nie może sobie
zapewnić inaczej - dowartościowuje się "hehe, no i co cwaniaczki w
lepszych furach, mnie na taką nie stać ale musicie się wlec za mną".

A teraz firma może sobie pozwolić na taką fanaberię jak dbanie o dobry
wizerunek.

--
Pozdro
Massai

Data: 2009-02-25 17:46:42
Autor: JG
[piatkowo]
Data: 2009-02-25 19:52:44
Autor: Maciej S.
[piatkowo]

http://www.youtube.com/watch?v=lzVOtTofeQA

pozdrawiam,
JG

Jezu....

MS

Data: 2009-02-25 18:14:35
Autor: aari^^^
[piatkowo]
Dnia Wed, 25 Feb 2009 14:26:09 +0100, J.F. powiedział:

http://www.youtube.com/watch?v=6Izj2fnluTI

A propos: widziałem ostatnio dłuższy fragment tego, ale nie mogę znaleźć.
Ten koleś wcześniej minął jednego takiego TIRa, co już leżał bokiem...

--
Bright light is the end of the black light district.

[piatkowo]