[MOCNE] ??? :(

Data: 2009-05-21 23:45:24
Autor: Rabbit McCroolick
[MOCNE] ??? :(

Użytkownik "Zenobiusz Szybki i Wściekły" <www@onet.pl> napisał w wiadomości news:gv4e2r$rmi$1news.wp.pl...
http://nothingtoxic.com/media/1242867691/Shocking_Video_of_Teens_Burning_Alive_After_Car_Accident

Ano mocne, zwłaszcza, jak wyłazi z płonącego samochodu zapewne pijany sprawca wypadku, bo reszta to co najniej nieprzytomna spłonęła o ile w ogóle przeżyli zderzenie. Mnie zastanowiła marka tego SUVa, jakiś SSang Yong czy może jakieś inne chińskie badziewie w stylu Landwinda, pełno tego jezdzi po Rosji.

Data: 2009-05-22 00:27:26
Autor: BearBag
??? :(

przeżyli zderzenie. Mnie zastanowiła marka tego SUVa, jakiś SSang Yong czy
może jakieś inne chińskie badziewie w stylu Landwinda, pełno tego jezdzi po
Rosji.

na czym opierasz twierdzenie ze to badziewie bo raczej ma bardzo dobre
opinie, zwlaszcza jesli chodzi o stosunek ceny do jakosci.

Data: 2009-05-22 09:33:03
Autor: Tadeusz
??? :(

Użytkownik "BearBag" < napisał w wiadomości news:com...

zwlaszcza jesli chodzi o stosunek ceny do jakosci.

stosunek ceny do czego???
tam nie ma "jakość" - tam jest "jakoś"

:)

Data: 2009-05-22 00:57:11
Autor: BearBag
??? :(

>zwlaszcza jesli chodzi o stosunek ceny do jakosci.

stosunek ceny do czego???
tam nie ma "jakość" - tam jest "jakoś"

no to zablysnales. A teraz powiedz na czym opierasz te swoje rewelacje
ze te auta to zlom?
Zaloze sie ze nawet nie siedzialem w takim, powiem wiecej nawet nie
znasz nikogo kto nim jechal.
Zadaj sobie troche trudu i poszukaj informacji chocby na necie o kims
kto mial stycznosc, najlepiej z serwisantami.
Ja z takimi rozmawialem, auta uwazaja za bardzo dobre, malo awaryjne i
do tego tanie.
Producent zrobil blad nazywajac auta w ten sposob bo wiekszosc ludzi
nie majacych pojecia o samochodac kojarzy je z tania chinszczyzną.
Obok mnie w pracy siedzi gosc ktory sobie nawet kupil podobnego.
Przesiadl sie z japonczyka i tylko zachwala swoja decyzje.
Auta sa krotko na rynku i malo ktory ma 100tys przejechane ale nie
slychac o takich wpadkach jak u innych z wielkich koncernow za duzo
duzo wyzsza kase.

Data: 2009-05-22 08:07:21
Autor: Tatanka
??? :(
BearBag <cactusek@gmail.com> napisał(a):

> [...]

do tego tanie.
Producent zrobil blad nazywajac auta w ten sposob bo wiekszosc ludzi
nie majacych pojecia o samochodac kojarzy je z tania chinszczyzn=B1.

hint: bezpieczenstwo bierne, crash test

Data: 2009-05-22 10:07:05
Autor: Tadeusz
??? :(

> [...]

stosunek ceny do czego???
tam nie ma "jakość" - tam jest "jakoś"

no to zablysnales. A teraz powiedz na czym opierasz te swoje rewelacje

po pierwsze po własnych wrażeniach po obejrzeniu tego cuda,
po drugie po wynikach crash-testu Rextona gdzie przy zderzeniu bodajże
przy 60 km/h silnik zaczął włazić do przedziału pasażerskiego...

Data: 2009-05-22 01:13:35
Autor: BearBag
??? :(

po pierwsze po własnych wrażeniach po obejrzeniu tego cuda,
po drugie po wynikach crash-testu Rextona gdzie przy zderzeniu bodajże
przy 60 km/h silnik zaczął włazić do przedziału pasażerskiego....

prosze o linka.

Data: 2009-05-22 10:26:18
Autor: Pan Piskorz
??? :(
stosunek ceny do czego???
tam nie ma "jakość" - tam jest "jakoś"

mylisz chińszczyznę z tym autem,
to są porządne samochody,
choć wzornictwo niektórych modeli budzi obrzydzenie,

a rexton jest faktycznie poprzednim mercedesem ML

P.

Data: 2009-05-22 10:30:43
Autor: Tadeusz
??? :(

Użytkownik "Pan Piskorz" <> napisał w wiadomości news:.pl...
> [...]

to są porządne samochody,
choć wzornictwo niektórych modeli budzi obrzydzenie,

a rexton jest faktycznie poprzednim mercedesem ML

podróbą poprzedniego ML to było Daewoo Musso...

Data: 2009-05-22 10:42:46
Autor: Pan Piskorz
??? :(
podróbą poprzedniego ML to było Daewoo Musso...

Musso pojawił się na rynku 6 lat wcześniej od ML,
posa tym SSangYong współpracuje z mercedesem,
auta nie są podróbkami

P.

Data: 2009-05-22 09:57:16
Autor: Przemek
??? :(
BearBag wrote:

na czym opierasz twierdzenie ze to badziewie bo raczej ma bardzo dobre
opinie, zwlaszcza jesli chodzi o stosunek ceny do jakosci.

czyli przy odpowiednio niskiej cenie badziewie przestaje byc badziewiem?

Data: 2009-05-22 01:04:12
Autor: BearBag
??? :(

czyli przy odpowiednio niskiej cenie badziewie przestaje byc badziewiem?

a czy przy odpowiednio wysokiej przestaje nim byc ?

Data: 2009-05-22 18:17:19
Autor: Przemek
??? :(
BearBag wrote:
czyli przy odpowiednio niskiej cenie badziewie przestaje byc
badziewiem?

a czy przy odpowiednio wysokiej przestaje nim byc ?
To nie ja pisalem o stosumku jakosc cena :) na zarzut o badziewnosci.
Dla mnie jakosc /cena to argument ekonomiczny a jakosc to obiektywny swiadczacy
o dokladnosci wykonania  i trzymaniu sie przez producenta wysokich standartow ktore sa
dyktowane przez producentow wiodacych w danej dziedzinie.
Zreszta skoro marka taki dobra to dlaczego nie ma chetnych do ratowania?
http://moto.money.pl/wiadomosci/flota/artykul/ssangyong;na;skraju;bankructwa,121,0,414585.html

No i  mial racje ktos piszac ze wlasciciel firmy jest chinski - pewnie chinczycy przekazali swoje unikalne technologie motoryzacyjne :)

Data: 2009-05-22 00:35:14
Autor: Damian / EXCAR group
[MOCNE] ??? :(

Użytkownik "Rabbit McCroolick" <
przeżyli zderzenie. Mnie zastanowiła marka tego SUVa, jakiś SSang Yong czy

Ssang Yong Rexton

[MOCNE] ??? :(