[piatkowo]

Data: 2009-09-04 08:38:14
Autor: J.F.
[piatkowo]

Za joemonster:

Droga przenosna:
http://www.joemonster.org/art/12287/Legenda_o_zwijanym_asfalcie_to_nie_bajka_

W Rosji rozpoczyna sie program budowy platnych autostrad. Beda dwa
razy tansze od bezplatnych. Nie bedzie drogówki.

Sesja dla studenta jest jak pierwszy snieg dla sluzb komunalnych.
Przeciez prognozy z datami nawet sa rozpisane, a i tak: "Zima znów
zaskoczyla drogowców...".

Grzesznik w piekle pyta diabla:
- Czemu mnie od samego poczatku smazycie w tym samym oleju?
- Sprzedawales za zycia frytki, zgaduj...

Jadaca super fura blondynka potracila chlopaka jadacego na motorze.
Jedynym czlowiekiem, który widzial cale zajscie byl starszy pan.
Blondynka wysiada i kieruje kroki prosto w jego strone.
- Bedzie pan swiadkiem?
- Ach ta dzisiejsza mlodziez! Zeby z takiego powodu zaraz brac slub?

Data: 2009-09-04 10:57:46
Autor: kamil
[piatkowo]

"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:gtt0a51srrdaemca6l36kuh2e512i6k0nm4ax.com...

[...]