[YT]

Data: 2012-02-05 20:21:12
Autor: megrims
[YT]
http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

Data: 2012-02-05 20:24:29
Autor: neoniusz
[YT]
W dniu 05.02.2012 20:21, megrims pisze:
zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

Data: 2012-02-05 20:08:01
Autor: to
[YT]
begin neoniusz
Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

Był rowerzystą dopóki jechał. Jak wylądował był pieszym. Pytanie, jaki status miał podczas lotu?

Data: 2012-02-05 20:18:06
Autor: masti
[YT]
Dnia pięknego Sun, 05 Feb 2012 20:08:01 +0000 osobnik zwany to wystukał:

begin neoniusz

Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

Był rowerzystą dopóki jechał. Jak wylądował był pieszym. Pytanie, jaki
status miał podczas lotu?

a była brzoza? I co z helem?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2012-02-06 00:00:19
Autor: KrisPolska
[YT]

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2ee1a1$0$26685$65785112news.neostrada.pl...
begin neoniusz

Chodzi ci o tego pieszego, co jechal na rowerze? lol

Był rowerzystą dopóki jechał. Jak wylądował był pieszym. Pytanie, jaki
status miał podczas lotu?

nie udawaj kretyna skoro nim jestes?
i po prostu sie zamknij

trocho powagi dla tragedi, zginol niewinny czlowiek

Data: 2012-02-05 23:53:12
Autor: to
[YT]
begin KrisPolska
nie udawaj kretyna skoro nim jestes?
i po prostu sie zamknij

Zdecyduj siÄ™ -- jestem, czy udajÄ™?

trocho powagi dla tragedi, zginol niewinny czlowiek

Nie wiem czy zginÄ…Å‚, widzÄ™ jakiÅ› filmik, nawet nie wiadomo czy prawdziwy.

Data: 2012-02-07 22:57:17
Autor: KrisPolska
[YT]

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2f1668$0$26695$65785112news.neostrada.pl...
begin KrisPolska

[...]

wiesz ile ten filmik ma lat?

w tych czasach pewnie jeszcze nie miales neta
a tak serio to jakies dychacza jak nie 15 spokojnie

Data: 2012-02-08 00:17:14
Autor: to
[YT]
begin KrisPolska
wiesz ile ten filmik ma lat?

w tych czasach pewnie jeszcze nie miales neta a tak serio to jakies
dychacza jak nie 15 spokojnie

I co w zwiÄ…zku z tym?

Data: 2012-02-05 20:26:43
Autor: RoMan Mandziejewicz
[YT]
Hello megrims,

Sunday, February 5, 2012, 8:21:12 PM, you wrote:

http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy by³o, ale jak mo¿na w mie¶cie tak
zapierdalaæ. A ten pieszy móg³ i¶æ chodnikiem.

Pieszy? To rowerzysta. Ale co¶ tu nie pasuje...

--
Best regards,

Data: 2012-02-05 20:37:10
Autor: 'Tom N'
[YT]
RoMan Mandziejewicz w <news:1490844769$20120205202644squadack.com>:

[...]

Tobie te¿? Czy¿by ten film zosta³ nagrany chwilê przed tym jak megrims w
prawy zakrêt wszed³ i na dalekim wyj¶ciu wyhaczy³ niezdcydowanego?

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-05 21:39:44
Autor: RoMan Mandziejewicz
[YT]
Hello 'Tom,

Sunday, February 5, 2012, 8:37:10 PM, you wrote:

[...]

Jakie¶ takie podobne...

Ale naprawdê co¶ nie gra - za d³ugo rowerzysta leci i niekompletny
spada. Rower te¿.

--
Best regards,

Data: 2012-02-06 12:37:54
Autor: Myjk
[YT]
Sun, 5 Feb 2012 21:39:44 +0100, RoMan Mandziejewicz
Ale naprawdę coś nie gra - za długo rowerzysta leci i niekompletny spada. Rower też.

Może reszta została na miejscu. --
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-05 20:33:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
[YT]
On 2012-02-05 20:21, megrims wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy by³o, ale jak mo¿na w mie¶cie tak
zapierdalaæ. A ten pieszy móg³ i¶æ chodnikiem.

Szczególnie, ¿e jecha³ na rowerze.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-05 20:36:18
Autor: megrims
[YT]
On 2012-02-05 20:21, megrims wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy by³o, ale jak mo¿na w mie¶cie tak
zapierdalaæ. A ten pieszy móg³ i¶æ chodnikiem.

Szczególnie, ¿e jecha³ na rowerze.

no tak.. :( przepraszam.

Rowerzysta. faktycznie. Ale skutki masakryczne

Data: 2012-02-05 20:56:10
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
[YT]
On 2012-02-05 20:21, megrims wrote:
[...]

Du¿o inwektyw ci¶nie siê na usta pod go¶cia adresem...

Go¶æ niewzruszenie pojecha³ dalej - nawet na moment toru jazdy nie zmieni³.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-05 20:04:05
Autor: to
[YT]
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie
zmienił.

Może nie zauważył?

Data: 2012-02-05 21:08:47
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
[YT]
On 2012-02-05 21:04, to wrote:
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

Go¶æ niewzruszenie pojecha³ dalej - nawet na moment toru jazdy nie
zmieni³.

Mo¿e nie zauwa¿y³?

No bez jaj. Nie zauwa¿y³, ¿e co¶ z hukiem piredolne³o mu w maskê i szybê ? (wydaje mi siê, ¿e widaæ popêkan± lew± stronê na stopklatce)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-05 20:11:41
Autor: to
[YT]
begin Marcin 'Yans' Bazarnik
No bez jaj. Nie zauważył, że coś z hukiem piredolneło mu w maskę i szybę
?

Skąd wiesz, w jakim był stanie psychofizycznym? Sądząc po stylu jazdy, w nie najlepszym...

Data: 2012-02-05 21:13:28
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
[YT]
On 2012-02-05 21:11, to wrote:
begin Marcin 'Yans' Bazarnik

No bez jaj. Nie zauwa¿y³, ¿e co¶ z hukiem piredolne³o mu w maskê i szybê
?

Sk±d wiesz, w jakim by³ stanie psychofizycznym? S±dz±c po stylu jazdy, w
nie najlepszym...

Albo zdeterminowany, albo nawalony, albo na prochach - nie bardzo widzê inne wyj¶cie.

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-05 21:02:25
Autor: megrims
[YT]
On 2012-02-05 20:21, megrims wrote:
[...]

Mo¿e pijany, albo pod wp³ywem narkotyków.

Data: 2012-02-06 12:47:40
Autor: Myjk
[YT]
Sun, 05 Feb 2012 20:56:10 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik
Gość niewzruszenie pojechał dalej - nawet na moment toru jazdy nie zmienił.

No właśnie, a chyba powinien, bo tam gdzie jechał nie było drogi.
Może w momencie zderzenia rower wpadł do środka z częścią rowerzysty?

Niedawno na przejściu koło mnie kierowca trzepnął pieszego na pasach
(znajomego sąsiada zresztą, teściowa z nim zazwyczaj się równocześnie
przeprawiała tamtędy do BUSu, ale wtedy jechała akurat do lekarza). Pieszy
wpadł do auta, nogę urwało i została na zewnątrz. Wpadając do auta, pieszy
złamał kierowcy rękę i na tyle skutecznie go oddalił od rzeczywistości, że
auto przejechało jeszcze ze 200 m zatrzymując się na barierce.

http://www.tvnwarszawa.pl/ulice,news,smiertelne-potracenie-na-wjezdzie-do-warszawy,327238.html

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-05 20:43:37
Autor: Artur Maśląg
[YT]
W dniu 2012-02-05 20:21, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy było, ale jak można w mieście tak
zapierdalać. A ten pieszy mógł iść chodnikiem.

Ucz się języków zamiast bezmyślnie przeklejać z YT...

Data: 2012-02-05 20:55:59
Autor: megrims
[YT]
W dniu 2012-02-05 20:43, Artur Maśląg pisze:
[...]

Dobrze proszÄ™ Pana.

Data: 2012-02-05 20:04:35
Autor: to
[YT]
begin megrims
Ucz się języków zamiast bezmyślnie przeklejać z YT...

Dobrze proszÄ™ Pana.

I nie niszcz trawy! Ja pamiętam!

Data: 2012-02-05 20:59:55
Autor: venioo@interia.pl
[YT]
W dniu 2012-02-05 20:43, Artur Ma¶l±g pisze:
W dniu 2012-02-05 20:21, megrims pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy by³o, ale jak mo¿na w mie¶cie tak
zapierdalaæ. A ten pieszy móg³ i¶æ chodnikiem.

Ucz siê jêzyków zamiast bezmy¶lnie przeklejaæ z YT...

To moze nas oswiecisz, bo ja tez jakos z hiszpanskim nie jestem "na ty"...

--
venioo  -> GG:198909
Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

Data: 2012-02-05 21:03:22
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
W dniu 2012-02-05 20:59, venioo@interia.pl pisze:
[...]

Zosta³o ju¿ wcze¶niej wyja¶nione - pieszy != rowerzysta.

Data: 2012-02-05 20:06:00
Autor: to
[YT]
begin Artur Maśląg
Zostało już wcześniej wyjaśnione - pieszy != rowerzysta.

Nie mądrz się tak, bo to zależy. Jak spadł z roweru to był już pieszym. Nawet prowadząc rower jest się pieszym, a co dopiero wtedy, gdy nie ma się z nim żadnego kontaktu organoleptycznego.

Data: 2012-02-05 23:54:18
Autor: venioo@interia.pl
[YT]
W dniu 2012-02-05 21:03, Artur Ma¶l±g pisze:

Ucz siê jêzyków zamiast bezmy¶lnie przeklejaæ z YT...

To moze nas oswiecisz, bo ja tez jakos z hiszpanskim nie jestem "na
ty"...

Zosta³o ju¿ wcze¶niej wyja¶nione - pieszy != rowerzysta.

Ufff... A myslalem, ze cos odkrywczego wyczytales w tych komentarzach pod filmem...

Data: 2012-02-06 13:24:13
Autor: Axel
[YT]
"Artur Maslag" <futrzak@polbox.com> wrote in message

http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms
Nie wiem czy bylo, ale jak mozna w miescie tak
zapierdalac. A ten pieszy mógl isc chodnikiem.
Ucz sie jezyków zamiast bezmyslnie przeklejac z YT...

A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?

--
Axel

Data: 2012-02-06 13:42:44
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
W dniu 2012-02-06 13:24, Axel pisze:
[...]

Kobieta jad±ca na rowerze (jak najbardziej prawid³owo
jad±ca), a nie pieszy szwendaj±cy siê po jezdni.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-02-06 14:51:34
Autor: Axel
[YT]
"Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> wrote in message

Ucz sie jezyków zamiast bezmyslnie przeklejac z YT...
A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?
Kobieta jad±ca na rowerze (jak najbardziej prawid³owo
jad±ca), a nie pieszy szwendaj±cy siê po jezdni.

W tytule (ani tym bardziej w opisie, bo go nie ma) nie ma nic o rowerze...

--
Axel

Data: 2012-02-06 16:10:29
Autor: Artur Maśląg
[YT]
W dniu 2012-02-06 14:51, Axel pisze:
"Artur MaÅ›lÄ…g"<futrzak@polbox.com>  wrote:

Ucz sie jezyków zamiast bezmyslnie przeklejac z YT...
A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?
Kobieta jadąca na rowerze (jak najbardziej prawidłowo
jadÄ…ca), a nie pieszy szwendajÄ…cy siÄ™ po jezdni.

W tytule (ani tym bardziej w opisie, bo go nie ma) nie ma nic o rowerze...

No i co z tego? Jest w komentarzach. Bardzo chcesz udowodnić, że
do wyciągania wniosków i komentowania wystarczy sam tytuł?

Data: 2012-02-06 19:43:19
Autor: Axel
[YT]

"Artur Maśląg" <futrzak@polbox.com> wrote in message news:jgoqhe$3m7$1mx1.internetia.pl...

[...]

Akurat do tego, zeby stwierdzic, ze to rowerzysta, wystarczy obejrzec film. A dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy, czesto zupelnie "od czapy", jak wszedzie - to zupelna glupota. Rownie dobrze ktos mogl napisac w komentarzach, ze to rolkarz byl. I co, tez by pomoglo w czyms uczenie sie jezykow?

--
Axel

Data: 2012-02-06 19:58:56
Autor: Artur Maśląg
[YT]
W dniu 2012-02-06 19:43, Axel pisze:

[...]

To fakt - znaczy popierasz bezmyślne przeklejanie?

A dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy, czesto zupelnie
"od czapy", jak wszedzie - to zupelna glupota.

Nie brnij proszÄ™ - dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy
to Twój pomysł.

Rownie dobrze ktos mogl
napisac w komentarzach, ze to rolkarz byl. I co, tez by pomoglo w czyms
uczenie sie jezykow?

Przynajmniej mógłbyś to skonfrontować z materiałem filmowym
i stwierdzić, że to jakiś idiota napisał. No, ale skoro ktoś nie ogląda
tego co linkuje, nie czyta (bądź nie rozumie) tego co podlinkował
to i takie efekty.

No jak - dalej będziesz kombinował?

Data: 2012-02-07 09:19:06
Autor: Axel
[YT]

Ucz sie jezyków zamiast bezmyslnie przeklejac z YT...
A jakby znal, to co by wyczytal? Ze to kobieta byla?
Kobieta jadaca na rowerze (jak najbardziej prawidlowo
jadaca), a nie pieszy szwendajacy sie po jezdni.
W tytule (ani tym bardziej w opisie, bo go nie ma) nie ma nic o
rowerze...
No i co z tego? Jest w komentarzach. Bardzo chcesz udowodnic, ze
do wyciagania wniosków i komentowania wystarczy sam tytul?
Akurat do tego, zeby stwierdzic, ze to rowerzysta, wystarczy obejrzec
film.
To fakt - znaczy popierasz bezmyslne przeklejanie?

Umiesz czytac? Ja zadalem pytanie, co by mu dala znajomosc jezyka w tym przypadku...

A dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy, czesto zupelnie
"od czapy", jak wszedzie - to zupelna glupota.
Nie brnij prosze - dyskutowanie o filmie na podstawie komentarzy
to Twój pomysl.

Jak widac powyzej - Twoj. Mial tam wyczytac, ze to rowerzystka byla...
Zdecyduj sie, co mi chcesz zarzucic, bo przed chwila usilowales mi udowodnic (co widac w cytacie), ze mi tytul wystarczy, teraz ze komentarze, a jak pisze, ze wystarczy obejrzec film, to probujesz mi wmowic, ze bezmyslne przeklejanie popieram.

Rownie dobrze ktos mogl
napisac w komentarzach, ze to rolkarz byl. I co, tez by pomoglo w czyms
uczenie sie jezykow?
Przynajmniej móglbys to skonfrontowac z materialem filmowym
i stwierdzic, ze to jakis idiota napisal.

ROTFL! Tu pojechales po bandzie. Najlepiej jeszcze zeby pisali o wezu ogrodowym i Frigo pewnie, bylaby podstawa do dyskusji.

No, ale skoro ktos nie oglada
tego co linkuje, nie czyta (badz nie rozumie) tego co podlinkowal
to i takie efekty.

Nie - wystarczyloby, zeby obejrzal uwaznie film, a czytac komentarzy nie musial. Zupelnie przeciwnie do tego, co napisales (na samej gorze)

No jak - dalej bedziesz kombinowal?

To Ty kombinujesz. Zaczelo sie od tego, ze chciales sie pochwalic, jak to jezyki znasz, tylko troche Ci nie wyszlo, a teraz brniesz.

--
Axel

Data: 2012-02-07 09:34:50
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
W dniu 2012-02-07 09:19, Axel pisze:
(...)
To Ty kombinujesz. Zaczelo sie od tego, ze chciales sie pochwalic, jak to
jezyki znasz, tylko troche Ci nie wyszlo, a teraz brniesz.

LOL - widzê, ¿e du¿o zrozumia³e¶. No, ale baw siê dobrze. Jednak
pomogê, choæ taki mêcz±cy jeste¶ - chodzi³o o wklejanie materia³u
ze zrozumieniem, a nie bezmy¶lne Ctr+C, Ctrl+V. Dla to mo¿esz siê
tym szlauchem owin±æ ze 3 razy, ale to niewiele pomo¿e.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-02-07 13:40:13
Autor: Axel
[YT]
"Artur Ma¶l±g" <futrzak@polbox.com> wrote in message

(...)

Twoim zwyczajem powinienem napisac, ze wyciales to co niewygodne...

[...]

No i wszystko byloby dobrze, gdybys w to jezykow nie mieszal. No chyba, ze nie zrozumiales tego, co napisales.

Dla to mo¿esz siê
tym szlauchem owin±æ ze 3 razy, ale to niewiele pomo¿e.

ROTFL! Zabraklo tekstu do przyczepienia, zeby tylko odwrocic uwage od siebie?
Ja nie oczekuje, ze przyznasz sie do bledu, bo to sie nie zdarza. Co najwyzej przestajesz sie nagle odzywac w watku.

--
Axel

Data: 2012-02-07 13:56:09
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
W dniu 2012-02-07 13:40, Axel pisze:
"Artur Ma¶l±g"<futrzak@polbox.com>  wrote in message

(...)

Twoim zwyczajem powinienem napisac, ze wyciales to co niewygodne...

Mêczysz kota by Twoje by³o na wierzchu - baw siê dobrze.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-02-05 21:24:59
Autor: Krzysztof 45
[YT]
megrims napisał(a):
...] ale jak można w mieście tak zapierdalać.

Nie trzeba zapierdalać by zabić.
http://www.youtube.com/watch?v=2JrBqo6pOxY&feature=related
--
Krzysiek

Data: 2012-02-05 21:40:34
Autor: 'Tom N'
[YT]
Krzysztof 45 w <news:jgmoju$tj5$1news.vectranet.pl>:

megrims napisa³(a):
...] ale jak mo¿na w mie¶cie tak zapierdalaæ.

Nie trzeba zapierdalaæ by zabiæ.
http://www.youtube.com/watch?v=2JrBqo6pOxY&feature=related

W PL ca³kiem niedawno pedalarze /wymusili/ przepisy, które do podobnych
efektów wcze¶niej lub pó¼niej doprowadz± -- tyle, ¿e prawo bêdzie po stronie
prawej...

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-05 21:45:59
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
W dniu 2012-02-05 21:40, 'Tom N' pisze:
[...]

Bez urazy - w EU (zreszt± w konwencji wiedeñskiej jest to chyba od 50
lat) takie przepisy s± naturalne. Skoro ratyfikowali¶my konwencjê lat
temu ile¶ tam, to najwy¿szy czas, by lokalny PoRD do tego dostosowaæ.

Data: 2012-02-05 21:00:47
Autor: to
[YT]
begin Artur Maśląg
Bez urazy - w EU (zresztą w konwencji wiedeńskiej jest to chyba od 50
lat) takie przepisy sÄ… naturalne.

Zacytuj.

Skoro ratyfikowaliśmy konwencję lat
temu ileś tam, to najwyższy czas, by lokalny PoRD do tego dostosować.

Bzdura.

Data: 2012-02-05 22:06:55
Autor: 'Tom N'
[YT]
Artur Ma¶l±g w <news:jgmpqf$19a$1mx1.internetia.pl>:

[...]

Pozwolisz, ¿e zacytujê: "Wyprzedzanie siê z prawej strony jest niebezpieczne i masz tego  piêkny przyk³ad."

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-05 22:23:10
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[YT]
W dniu 2012-02-05 22:06, 'Tom N' pisze:
[...]

Patrzê na film, i wychodzi mi ¿e: rowerzysta jecha³ prosto przy prawej krawêdzi jezdni. Ciê¿arówka dogoni³a go, zwolni³a, po czym skrêci³a w prawo zgarniaj±c rowerzystê z jedni.

Ewentualnie bior±c pod uwagê Twoje zdanie, ¿e rowerzysta wyprzedza³ ciê¿arówkê z prawej strony trzeba za³o¿yæ, ze robi³ to na skrzy¿owaniu.
A wyprzedzanie na skrzy¿owaniu nadal jest zabronione.

Ale to jest gdybanie, brakuje obrazu kilkudziesiêciu metrów poprzedzaj±cych zdarzenie.

Seco

Data: 2012-02-05 22:43:57
Autor: 'Tom N'
[YT]
Bartosz 'Seco' Suchecki w <news:jgmrvu$a6u$1inews.gazeta.pl>:

Patrzê na film, i wychodzi mi ¿e: rowerzysta jecha³ prosto przy prawej krawêdzi jezdni. Ciê¿arówka dogoni³a go, zwolni³a, po czym skrêci³a w prawo zgarniaj±c rowerzystê z jedni.

[...]

Ale to jest gdybanie, brakuje obrazu kilkudziesiêciu metrów poprzedzaj±cych zdarzenie.

:P

Pomijam fakt, ¿e nie o filmie pisa³em

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-05 22:55:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[YT]
W dniu 2012-02-05 22:43, 'Tom N' pisze:
[...]

Jak w mordê strzeli³ Twoja wypowied¼ jest blisko linka z filmem.

Ale jak wspomnia³em, chyba nie ma co rozwlekaæ dyskusji :-)

Ile¿ to ju¿ postów wymienili¶my, szkoda czasu. ;-)

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-02-06 09:55:40
Autor: Artur Ma¶l±g
[YT]
[...]

Zacytowa³e¶, a z filmu wynika, ¿e ciê¿arówka skrêci³a w prawo po
wcze¶niejszym wyprzedzeniu rowerzysty, a nie ¿e rowerzysta j±
wyprzedza³.

--
Jutro to dzi¶, tyle ¿e jutro.

Data: 2012-02-05 22:04:43
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[YT]
[...]

W nowelizacji PORD nie ma ¿adnego nowego przepisu, który by "pozwala³" na stworzenie sytuacji jak z linka z ciê¿arówk±.

Seco

Data: 2012-02-05 22:36:22
Autor: 'Tom N'
[YT]
Bartosz 'Seco' Suchecki w <news:jgmqtc$6ke$1inews.gazeta.pl>:

[...]

Jak zwykle -- napisa³em o *efektach*, a tu no¿yczki sie odzywaj± i pisz± o
*stworzeniu*

"Kieruj±cy pojazdem, który skrêca w drogê poprzeczn±, jest obowi±zany
zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ i ust±piæ pierwszeñstwa rowerzy¶cie jad±cemu
na wprost po jezdni, pasie ruchu dla rowerów, drodze dla rowerów lub innej
czê¶ci drogi, któr± zamierza opu¶ciæ."

To, ¿e Ty jeste¶ ¶wiadomy swoich praw i "obowi±zków" nie znaczy, ¿e Twój
kolega te¿  -- niedawno dwóch specjalistów mnie po krawê¿niku i "trawniku"
wyprzedza³o z prawej, bo na jezdni miejsca nie by³o

--
Tomasz Nycz

Data: 2012-02-05 22:48:34
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
[YT]
W dniu 2012-02-05 22:36, 'Tom N' pisze:
[...]

Najwyra¼niej pisa³e¶ o zmianie przepisów, które doprowadz± do efektów.
A ostatnia nowelizacja PORD nie doprowadzi to tych¿e efektów.

No chyba, ¿e ja nie rozumiem Ciebie, a Ty mnie. Wtedy pozostaje EOT, bo nie lubiê dyskutowaæ d³u¿ej ni¿ 3 posty :-)

[...]

Racja

To, ¿e Ty jeste¶ ¶wiadomy swoich praw i "obowi±zków" nie znaczy, ¿e Twój
kolega te¿  -- niedawno dwóch specjalistów mnie po krawê¿niku i "trawniku"
wyprzedza³o z prawej, bo na jezdni miejsca nie by³o

Jestem ¶wiadomy a jak. Czasem nawet rezygnujê ze "swoich praw" aby pu¶ciæ nie¶wiadomego idiotê. Choæby wymuszenie pierwszeñstwa.

A wspomnianych specjalistów to bym uhonorowa³ mandatem, tak dla przypomnienia przepisów.

Pozdrawiam

Seco

Data: 2012-02-06 01:16:50
Autor: Bydlê
[YT]
On 2012-02-05 19:21:12 +0000, megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

http://www.youtube.com/watch?v=7yFc21gO4ms

Nie wiem czy by³o, ale jak mo¿na w mie¶cie tak
zapierdalaæ.

Mo¿na. Fakt zmiany statu administracyjnego danego terenu niczego nie zmienia.

 A ten pieszy móg³ i¶æ chodnikiem.

¯e rowerzysta, to ju¿ wiesz.
Ale racjê masz, ¿e ruch samochodów, rowerów i pieszych winien byæ rozseparowany.
Dla dobra s³abszych w starciu.
(oczywi¶cien nie dotyczy to rowerzystów wojuj±cych)

--
Bydlê

Data: 2012-02-06 11:01:11
Autor: PesTYcyD
[YT]
W dniu 2012-02-06 01:16, Bydlê pisze:
Ale racjê masz, ¿e ruch samochodów, rowerów i pieszych winien byæ
rozseparowany.
Dla dobra s³abszych w starciu.
(oczywi¶cien nie dotyczy to rowerzystów wojuj±cych

Pomimo, ¿e ³amie przepisy zawsze tam gdzie siê da jadê rowerem po chodniku byle z dala od drogi. Jazda jezdni± to tak jak gra w rusk± ruletkê. Wolê zap³aciæ mandat w razie czego, chocia¿ jeszcze nigdy mi siê to nie przytrafi³o.

Data: 2012-02-06 11:14:47
Autor: Bydlê
[YT]
On 2012-02-06 10:01:11 +0000, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> said:

[...]

Precyzyjnie - z dala od wa¿±cych kilkana¶cie (i wiêcej) cetnarów obiektów przemieszczaj±cych siê przynajmniej kilkana¶cie metrów na sekundê szybciej, ni¿ rowerzysta.

Jazda jezdni± to tak jak gra w rusk± ruletkê.

S± tacy, którzy twierdz±, ¿e zabawa z rewolwerem daje szanse.
;-)

--
Bydlê

Data: 2012-02-06 19:35:42
Autor: Lewis
[YT]
W dniu 2012-02-06 11:14, Bydlê pisze:
On 2012-02-06 10:01:11 +0000, PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> said:

[...]

Ale rosyjska ruletka to nie rewolwer tyko samopowtarzalny makarov z 1 nabojem w magazynku :D

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2012-02-06 22:17:40
Autor: Bydlê
[YT]
On 2012-02-06 18:35:42 +0000, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> said:

[...]

Proszê uprzejmie:
<http://www.youtube.com/watch?v=SC7GGrUdJUI>

Ale ostrzegam, ¿e wra¿liwi mog± nie chcieæ ogl±daæ.

--
Bydlê

Data: 2012-02-06 22:31:03
Autor: Lewis
[YT]
W dniu 2012-02-06 22:17, Bydlê pisze:

Proszê uprzejmie:
<http://www.youtube.com/watch?v=SC7GGrUdJUI>

Ale ostrzegam, ¿e wra¿liwi mog± nie chcieæ ogl±daæ.

O w³a¶nie ;) ¯e tak to ujmê "strza³ w 10" :)

--
Czê¶ci do A6 C4 sprzedam
Lewis

[YT]