:(

Data: 2013-02-06 01:51:20
Autor: mAro
:(
On 31 Sty, 10:06, RoMan Mandziejewicz <ro...@pik-net.pl.invalid>
wrote:
Kierowca powinien odpowiadać za usiłowanie zabójstwa. Parę takich
wyroków i może TIRmani zaczną patrzeć w lusterka na autostradach.

Witam,

Jak dla mnie jedyną metodą jest bezwzględne karanie ograniczeniem
wolności za spowodowanie jakiejkolwiek kolizji, oczywiście takiej,
która nie pozostawia wątpliwości. I tak, stłuczka na parkingu - dwa
dni pilnowania pasów dla pieszych (wiecie, pomarańczowy kombinezonie i
znak stop), wjechanie komuś w tył na światłach 3 dni, kolizja na
skutek wymuszenia pierwszeństwa tydzień aresztu itp. A teraz to co,
przebić piątkę i wymienić się danymi ubezpieczyciela, ew. mandat na
kilka stówek. To za mało żeby wychować ludzi myślących konsekwencjami.
A nikt mi nie powie, że wypadki się same zdarzają. Po alko oczywiście
wszytko x3 :)

Pozdrawiam!

:(