Data: 2016-05-11 17:57:29
Autor: Cavallino
W dniu 11.05.2016 o 10:43, twistedme pisze:
Nie bijcie, nigdy nie miałem samochodu z hakiem, a chciałbym hak tylko i
wyłącznie do wożenia rowerów.

Na allegro można kupić taki zestaw z wiązką do mojego samochodu już za
nieco ponad 300zł, ale są też takie Thule za 1600.

Pomijając kwestie oczywiste jak firma, estetyka wykonania, jakieś
bajeranckie zapięcia, to czym one się różnią w praktyce?

No i oczywiście czy, zakładając, że będę woził tylko rowery, to można
brać ten tani? Czy to jest taka tragedia, że zaraz odpadnie, zegnie się
czy coś podobnego :)

Za 300 bym nie wziął, ale najtańszy półautomat - taki właśnie mam.
Nie muszę dzięki temu jeździć z hakiem cały rok, gdy potrzebuję go kilka razy w roku....

Data: 2016-05-11 18:24:58
Autor: J.F.
Czym się różni hak za 300zł od tego za 1200zł
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ngvkp0$dpd$1@node1.news.atman.pl...
[...]

Ale wiesz - staly hak w jezdzie w zasadzie wcale nie przeszkadza.

Za to im bardziej skomplikowany bedzie, tym wieksza szansa ze bedzie sie za bardzo ruszal jak dla rowerow.

J.