Data: 2016-05-11 22:13:33
Autor: sirapacz
nie wiem czym sie rozni ale wiem co ma ten za 300.

Te haki które kupowałem - a kupowałem najtańsze - cechowały się:
-wiazka raczej przecietna - bez szalenstw ale kable są wystarczającego przekroju. Gniazdo na cienkich blaszkach - delikatne to strasznie.

-idelanym dopasowaniem do otworów w budzie - nic nie musiałem rozwiercać czy kombinować

-solidny kawał stali - wyrwiesz podłogę prędzej niż urwiesz mocowania haka.

-bardzo ale to bardzo ujowe zabezpieczenie antykorozyjne. hak i jego konstrukcja rdzewieją w baaardzo szybkim tempie. Pół roku po założeniu wyglądał jakby go ktoś w soli kąpał

-brak świńskiego ogonka do zaczepienia linki bezpieczeństwa (miałem tak w pierwszym haku w starrym dostawczaku)

-brak gadżetów typu beznarzędziowe wypinanie kuli haka(widziałem takie coś w fabrycznym haku w vw touran)

ogólnie warto brac tanie, polskie haki
mgut