Data: 2019-07-21 10:53:37 | |
Autor: Czarek | |
W dniu 21.07.2019 o 10:49, kk pisze: ....no, przed światłami. Żółtych pasów nie było namalowanych. Zadziałał start/stop i już nie odpaliłem. Po 4-latach skończył się chyba akumulator. Podładowałem go wcześniej by tylko odpalił (miał na wstępie nieco ponad 10V), ale jakoś kilkukilometrowa jazda nie wystarczyła do uzupełnienia energii (patrz tutejsze artykuły jak to według niektórych wystarczy kilometr). Wiedziałeś, że masz problem z akumulatorem, to dlaczego nie wyłączyłeś tego systemu? -- Czarek |
|
Data: 2019-07-24 22:05:31 | |
Autor: slavo65 | |
ZostaĹem na Ĺrodku skrzyĹźowania .... | |
W dniu niedziela, 21 lipca 2019 10:54:16 UTC+2 użytkownik Czarek napisał:
Korzystam z auta, które też ten system ma i nie wyłączy mi silnika, jeżeli uzna, że aku za słaby. Gdy raz zdarzyło mi się dłużej stać nieruchomo w korku (radio włączone, telefon się ładował), to co jakiś czas włączał silnik, aby doładować. |
|
Data: 2019-07-25 07:21:00 | |
Autor: Mateusz Viste | |
Zostałem na środku skrzyżowania .... | |
On Wed, 24 Jul 2019 22:05:31 -0700, slavo65 wrote:
W dniu niedziela, 21 lipca 2019 10:54:16 UTC+2 użytkownik Czarek Poznać stan naładowania akumulatora przy wyłączonym silniku to prosta rzecz. Gorzej jak silnik chodzi, bo wtedy w instalacji poziom napięcia znacząco podnosi alternator. Mateusz |
|
Data: 2019-07-25 02:31:26 | |
Autor: WS | |
ZostaĹem na Ĺrodku skrzyĹźowania .... | |
On Thursday, July 25, 2019 at 9:21:01 AM UTC+2, Mateusz Viste wrote:
Poznać stan naładowania akumulatora przy wyłączonym silniku to prosta rzecz. Tez nie do konca, tzn. prosto majac sprawny aku. Gorzej, jak z poczatkowej pojemnosci zostaje mu z 1% ;) . Wtedy niby napiecie OK, ale jak nie odpali za pierwszym razem, to na druga probe juz mu powera zabraknie... |
|
Data: 2019-07-25 08:40:33 | |
Autor: kk | |
On 2019-07-25 07:05, slavo65@gmail.com wrote:
W dniu niedziela, 21 lipca 2019 10:54:16 UTC+2 użytkownik Czarek napisał: Hehe, skąd Ty wiesz po co załączał |