[n73][import kontaktów]

Data: 2010-10-26 14:36:36
Autor: Nateysz
[n73][import kontaktów]
Witam,

od niedawna używam Nokii N73 (Symbian).

Przed zmianą telefonu wyeksportowałem kontakty do plików .vcf.
1). Czy istnieje aplikacja napisana dla Symbiana (nie mogę przeprowadzić tej operacji z poziomu komputera - oprogramowanie Nokia u mnie nie zadziała, ponieważ nie korzystam z systemu operacyjnego z Redmond), która umożliwia szybki import plików .vcf (najeżdżanie na pojedyńcze pliki jest dość męczące, ponadto w niektórych plikach znajduje się więcej niż jeden numer, ale wczytywany jest wyłącznie jeden).
2). Przyzwyczaiłem się do tego, że gdy zaczynam wpisywać numer telefon sam proponuje mi kilka wpisów z książki telefonicznej. W przypadku tego
sprzętu nie widzę takiej możliwości - czy istnieje jakieś uaktualnienie do telefonu ?

Data: 2010-10-26 15:17:28
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
[n73][import kontaktów]
On 10/26/2010 02:36 PM, Nateysz wrote:
Witam,

od niedawna używam Nokii N73 (Symbian).

Przed zmianą telefonu wyeksportowałem kontakty do plików .vcf.

Ja bym zsynchronizował stary telefon z ulubionym serwerem i na nowym wciągnął z powrotem...

M.

Data: 2010-10-27 02:10:52
Autor: Dominik A³aszewski
[import kontaktów]
On 26 Pa¼, 14:36, Nateysz <4...@vbr.pl> wrote:

1). Czy istnieje aplikacja napisana dla Symbiana (nie mogê przeprowadziæ
tej operacji z poziomu komputera - oprogramowanie Nokia u mnie nie
zadzia³a, poniewa¿ nie korzystam z systemu operacyjnego z Redmond),
która umo¿liwia szybki import plików .vcf (naje¿d¿anie na pojedyñcze

Niestety, sam szuka³em- znalaz³em tylko dla starszej wersji.
http://www.smartphoneware.com/vcard-for-s60-product.php

Wygl±da na to, ¿e tak trywialn± aplikacjê nale¿y sobie samemu
napisaæ. W m-shell powinno to byæ proste:
http://www.m-shell.net/documentation/library_contacts_module.html#qqs245

Sam ju¿ nie mam motywacji, ale jakby by³o szersze zapotrzebowanie,
mogê spróbowaæ co¶ naskrobaæ.

2). Przyzwyczai³em siê do tego, ¿e gdy zaczynam wpisywaæ numer telefon
sam proponuje mi kilka wpisów z ksi±¿ki telefonicznej. W przypadku tego

Voyager Home Screen (vHome) to umie, i to na dwa sposoby: pasuj±cy
numer lub nazwa kontaktu (T9).

Pozdrowienia,

Dominik & Co (z Google, bo Onet siê pieprzy)

[n73][import kontaktów]