[import kontaktów]

Data: 2010-10-27 02:10:52
Autor: Dominik Ałaszewski
[import kontaktów]
On 26 Paź, 14:36, Nateysz <4...@vbr.pl> wrote:

1). Czy istnieje aplikacja napisana dla Symbiana (nie mogę przeprowadzić
tej operacji z poziomu komputera - oprogramowanie Nokia u mnie nie
zadziała, ponieważ nie korzystam z systemu operacyjnego z Redmond),
która umożliwia szybki import plików .vcf (najeżdżanie na pojedyńcze

Niestety, sam szukałem- znalazłem tylko dla starszej wersji.
http://www.smartphoneware.com/vcard-for-s60-product.php

Wygląda na to, że tak trywialną aplikację należy sobie samemu
napisać. W m-shell powinno to być proste:
http://www.m-shell.net/documentation/library_contacts_module.html#qqs245

Sam już nie mam motywacji, ale jakby było szersze zapotrzebowanie,
mogę spróbować coś naskrobać.

2). Przyzwyczaiłem się do tego, że gdy zaczynam wpisywać numer telefon
sam proponuje mi kilka wpisów z książki telefonicznej. W przypadku tego

Voyager Home Screen (vHome) to umie, i to na dwa sposoby: pasujący
numer lub nazwa kontaktu (T9).

Pozdrowienia,

Dominik & Co (z Google, bo Onet się pieprzy)

[import kontaktów]