[prepaid][informacja o stanie konta]

Data: 2010-12-07 17:40:55
Autor: Nateysz
[prepaid][informacja o stanie konta]
Witam,

pytanie zadałem już jednemu z operatorów- niestety odpowiedź była negatywna. Czy u innych jest inaczej ? Czy istnieje aplikacja, która potrafi rozwiązać sygnalizowany problem ?

========
Szanowni Państwo,

czy istnieje mozliwosc ustawienia przypomnienia o koniecznosci doladowania telefonu (w przypadku, gdy kwota na moim koncie bedzie nizsza od zadanej wartosci - np. 2 zl).
Jesli jest to mozliwe to chcialbym, aby taka informacja docierala do mnie SMS-em, a w przypadku braku reakcji z mojej strony, byla ponownie wysylana po kilkudziesieciu godzinach.ĹŁ
=========

Data: 2010-12-07 17:49:04
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-07 17:40, Nateysz pisze:
Witam,

pytanie zadałem już jednemu z operatorów- niestety odpowiedź była
negatywna. Czy u innych jest inaczej ? Czy istnieje aplikacja, ktĂłra
[...]

OIDP w Taktaku od 5 zł jest podawany komunikat głosowy w przypadku połączenia wychodzącego. O powiadamianiu SMS w jakiejkolwiek sieci nie słyszałem.

Data: 2010-12-07 18:08:22
Autor: SDD

Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisał w wiadomości news:idloi1$8ls$1news.onet.pl...
W dniu 2010-12-07 17:40, Nateysz pisze:

OIDP w Taktaku od 5 zł jest podawany komunikat głosowy w przypadku połączenia wychodzącego. O powiadamianiu SMS w jakiejkolwiek sieci nie słyszałem.

Play z reguly wysyla SMSy gdy saldo spada ponizej 5 zl i jeszcze pozniej chyba gdy ponizej 1 czy 2 zl

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-12-07 18:26:11
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2010-12-07 18:08, SDD pisze:
[...]

Uprzejmie donoszę, że ta reguła mnie nie dotyczy :-) CO prawda, nie dostaję z reguły żadnych SMS-ów systemowych (np. o uruchomieniu usług) itp.
Numer przeniesiony.

Data: 2010-12-08 01:11:32
Autor: kashmiri
[prepaid][informacja o stanie konta]
SDD <sddwytnij@towszechwiedza.pl> dared to write:

[...]

Ciekawe... Dotychczas byłem przekonany, że to niepisany standard na świecie. Sms przypominający to normalna praktyka w Gruzji, Kirgistanie, Uzbekistanie...

Data: 2010-12-08 11:16:07
Autor: pyton
Użytkownik "kashmiri" <nie.ma@nigdzie.com> napisał w wiadomości news:idm4dh$s7q$1news.onet.pl...
[...]

Czyli w krajach trzeciego świata, gdzie psy...

Data: 2010-12-08 20:03:26
Autor: r.
[...]

W mbankmobile też przychodzi sms kiedy saldo spadnie <5zł.

pozdrawiam
r.

Data: 2010-12-07 21:13:01
Autor: Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)
On 12/07/2010 05:40 PM, Nateysz wrote:
[...]

Jeden z moich prepaidów grzecznie przypomina przy spadku środków poniżej 10 CHF.

M.

[prepaid][informacja o stanie konta]