[OT]

Data: 2010-12-12 18:55:55
Autor: kml
[OT]

http://www.kryvan.yoyo.pl/jerozolima.php

czy Twoim śladem jechał M. Wolff w tym roku? Nie analizowałem trasy dokładnie, ale wygląda to podobnie ;)

kml
4/10/2010 test Samsung Solid B2100

Data: 2010-12-12 20:16:44
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[OT]
kml, Sun, 12 Dec 2010 18:55:55 +0100, pl.rec.rowery:
http://www.kryvan.yoyo.pl/jerozolima.php

czy Twoim śladem jechał M. Wolff w tym roku? Nie analizowałem trasy dokładnie, ale wygląda to podobnie ;)

Co Ty! Michał W. nie powiela tras, on wytycza nowe!

--
Pozdrowienia,

Data: 2010-12-13 03:15:28
Autor: Michał Wolff
[OT]
On 12 Gru, 18:55, "kml" <flyS...@gaOzeFta.lp> wrote:

czy Twoim ladem jecha M. Wolff w tym roku? Nie analizowa em trasy
dok adnie, ale wygl da to podobnie ;)

Czytałem oczywiście relację Michała, część trasy przejechaliśmy tak
samo, zresztą na kawałku Stambuł - Damaszek nie za bardzo da się
jechać inaczej nie nadrabiając za dużo. Plany miałem zupełnie inne
(jazda przez wschodnią Turcję) - ale niestety brak promu Soczi-Trabzon
wymusił zupełną zmianę planów
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostarda.pl

[OT]