Data: 2012-05-08 12:26:00
Autor: steve69
piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> napisa(a):
Jaka propozycja?

Jeli zaley ci na czystoci napdu, to:

1. Zamiast oleju w spraju uywa oleju z "zakraplaczem". Wtedy olej trafi
tylko do rolki ogniwa, a nie na wszystko dokoa.

2. Sprbuj moe smarw parafinowych, np. Finish Line Ceramic Wax Lube.

Data: 2012-05-08 13:01:52
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 08 May 2012 12:26:00 +0000,  steve69 napisał(a):

Jeśli zależy ci na czystości napędu, to:

1. Zamiast oleju w spraju używać oleju z "zakraplaczem". Wtedy olej
trafi tylko do rolki ogniwa, a nie na wszystko dokoła.
Tak robię. Psikadła już dawno nie używam.

2. Spróbuj może smarów parafinowych, np. Finish Line Ceramic Wax Lube.
Czyli te jak mniemam odparowują jak to pisze Pejot?

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-05-08 07:35:05
Autor: rmikke
On Tuesday, May 8, 2012 3:01:52 PM UTC+2, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 08 May 2012 12:26:00 +0000,  steve69 napisa(a):

> Jeli zaley ci na czystoci napdu, to:
> trafi tylko do rolki ogniwa, a nie na wszystko dokoa.
Tak robi. Psikada ju dawno nie uywam.

> 2. Sprbuj moe smarw parafinowych, np. Finish Line Ceramic Wax Lube.
Czyli te jak mniemam odparowuj jak to pisze Pejot?

Nie, to raczej te, co ja pisaem, tak maj (te samoczyszczce).

Data: 2012-05-08 14:53:24
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 08 May 2012 07:35:05 -0700, rmikke napisał(a):

Nie, to raczej te, co ja pisałem, tak mają (te samoczyszczące).
A jak z komfortem jazdy na takich olejach?
Z drugiej strony najlepiej mi się jeździło na Rohloffie. Łańcuch ciszej i bardziej miękko pracował. Ale i po przetarciu szmatką łapał syf.

A żeby nie było ze nie po kropelce dawałem.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-05-08 07:58:59
Autor: rmikke
On Tuesday, May 8, 2012 4:53:24 PM UTC+2, piecia aka dracorp wrote:
Dnia Tue, 08 May 2012 07:35:05 -0700, rmikke napisa(a):

> Nie, to raczej te, co ja pisaem, tak maj (te samoczyszczce).
A jak z komfortem jazdy na takich olejach?

Komfort, moim skromnym zdaniem, bardzo dobry. Tylko krtszy.

Data: 2012-05-08 08:03:11
Autor: rmikke
> [...]

> Nie, to raczej te, co ja pisaem, tak maj (te samoczyszczce).
A jak z komfortem jazdy na takich olejach?
Z drugiej strony najlepiej mi si jedzio na Rohloffie. acuch ciszej i bardziej mikko pracowa. Ale i po przetarciu szmatk apa syf..

A eby nie byo ze nie po kropelce dawaem.

Komfort, MSZ, dobry. Tylko trwa krcej.

Data: 2012-05-08 15:12:15
Autor: Wojciech Waga
On 08/05/12 15:01, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Nie, ten akurat też się wyciera, w dodatku jak się tego nie zrobi to łańcuch zrobi się czarny w <100km.

pozdr.
w.

Data: 2012-05-08 14:00:11
Autor: piecia aka dracorp
Dnia Tue, 08 May 2012 15:12:15 +0200, Wojciech Waga napisał(a):

Nie, ten akurat też się wyciera, w dodatku jak się tego nie zrobi to
łańcuch zrobi się czarny w <100km.
No to ja jeszcze takiego nie miałem po którym łańcuch by się nie brudził.
Rohloff, do pił łańcuchowych, a teraz zużywam resztki wazelinowego ze względu na opakowanie z dozownikiem. Kiedyś jeszcze miałem jakiś FinishLine i zwykły samochodowy ale po wszystkich w góralu się łańcuch prędzej czy później brudził. W szosie to inna bajka.

--
piecia aka dracorp

Data: 2012-05-08 19:45:49
Autor: Wojciech Waga
On 05/08/2012 04:00 PM, piecia aka dracorp wrote:
[...]

Tylko tutaj efekt był z 5x mocniejszy niż zwykle. Być może sam ten środek robi się czarny od "mielenia".

pozdr.
w.