[skladak]

Data: 2012-05-12 17:59:55
Autor: Titus Atomicus
[skladak]
Witam,
Czy mozna prosic o oznaczanie watkow dotyczacych skladakow (rowerow skladanych, w znaczeniu dajacych sie skladac do bardziej kompaktowych rozmiarow) tagiem/znacznikiem [skladak]?
TIA
--
TA

Data: 2012-05-12 19:02:36
Autor: z
[skladak]
W dniu 2012-05-12 17:59, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Czy mozna prosic o oznaczanie watkow

Z racji tego że moim jednym obecnie rowerem jest składak. Używam go codziennie dojeżdżając do pracy to mnie to trochę "interesuje"
Ale żeby się aż tak "jarać" :-)

Jeśli już idziemy na całość to... chciałbym założyć 26" widelec amortyzowany (takich w brud - koszty) do 20" koła. Mam pomysł na mocowanie tak żeby opona była w ustawowym miejscu i hamulec normalnie działał. Czy to już jest dziwactwo czy tylko pomysłowość? :-)
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ad93f96ceeb213a.html
Może słabo szukam ale widelca na 20" który podołałby moim 100kg jakoś nie widzę.

Data: 2012-05-12 10:39:30
Autor: kaczor1
[skladak]

http://bzaborow.org/galer/pg/photo/67198

Data: 2012-05-12 20:02:01
Autor: Titus Atomicus
[skladak]
In article <jom53e$68m$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Z racji tego że moim jednym obecnie rowerem jest składak. Używam go codziennie dojeżdżając do pracy to mnie to trochę "interesuje"

No, jaram sie, bo od kilku lat sie przymierzalem do skladaka. I wreszcie kupilem i zglebiam temat. Bo dostrzegam potencjal skladakow.

Zauwazylem tez ze nie ma aktywnych forow skladakowych. Nawet za granica.
Folding Society (foldsoc.co.uk) juz nic nowego nie publikuje, podobnie www.bikesthatfold.com. Z kolei na www.foldingforum.com - forum dziala, ale brak ruchu.
Nawet forum.dahon sie zamknelo (po rozpadzie Dahona na Dahona i Terna) - znaczy nie rejestruje nowych czlonkow. W Polsce chyba nigdy nie bylo...

--
TA

Data: 2012-05-13 17:50:50
Autor: Titus Atomicus
amortyzacja do skladaka bylo:[skladak]
In article <Titus_Atomicus-4F1501.20051412052012@node2.news.atman.pl>,

> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5ad93f96ceeb213a.html
> Może słabo szukam ale widelca na 20" który podołałby moim 100kg jakoś > nie widzę.

Hm a do czego ci ten amortyzator?
I czy twoj rower wytrzyma bardziej agresywna jazde?
Moze zberaj na Ptaszka:
<http://www.flickr.com/photos/janbeeldrijk/5952179754/in/set-721576271024
52263/>
Tylko ta cena... :-(

--
TA

Data: 2012-05-13 20:18:54
Autor: z
W dniu 2012-05-13 17:50, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]

Amortyzator mi do tego co wszystkim. Moja ścieżka rowerowa do pracy jest chodnikowo-dziurowa. Nawet świeżo położona droga rowerowa potrafi zawierać kilkucentymetrowe krawężniki. Chcę oszczędzać moje nadgarstki bo nimi zarabiam na życie. Serio miałem już "łokieć tenisisty" od "myszkowania" :-)
Nie chcę bardziej katować sprzętu tylko chodzi mi o odrobinę luksusu :-)

PS. Ptaszek fajny ale nie ten budżet.

Data: 2012-05-13 22:02:25
Autor: Titus Atomicus
In article <jootuh$rm2$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]
Nie chcę bardziej katować sprzętu tylko chodzi mi o odrobinę luksusu :-)

A przerabiales pomysl: opony Schwalbe plus gripy Ergona?
Plus siodlo Brooksa na sprezynach z tylu?
Wyjdzie taniej niz Ptaszek.

--
TA

Data: 2012-05-13 23:22:53
Autor: Titus Atomicus

Data: 2012-05-14 07:15:52
Autor: z
W dniu 2012-05-13 23:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

A przerabiales pomysl: opony Schwalbe
mam

plus gripy Ergona?
Myślę nad tym. Mam nadzieję że nie skomplikuje to składania

Plus siodlo Brooksa na sprezynach z tylu?
Mój tyłek mówi że siodło mam dobre :-)

Data: 2012-05-14 14:53:54
Autor: Coaster
On 5/14/12 7:15 AM, z wrote:
W dniu 2012-05-13 23:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
Plus siodlo Brooksa na sprezynach z tylu?
Mój tyłek mówi że siodło mam dobre :-)

Nie wierz tylkkowi. Jezeli to nie Brooks - lze jak pies! ;-)

--
PoZdR
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Data: 2012-05-14 15:38:01
Autor: z
W dniu 2012-05-14 14:53, Coaster pisze:

Nie wierz tylkkowi. Jezeli to nie Brooks - lze jak pies! ;-)

Ciii.. Bo jak się dowie że nie jeździ na dahonie... :-)

Data: 2012-05-14 15:40:35
Autor: Fabian
On 14.05.2012 15:38, z wrote:
W dniu 2012-05-14 14:53, Coaster pisze:

Nie wierz tylkkowi. Jezeli to nie Brooks - lze jak pies! ;-)

Ciii.. Bo jak się dowie że nie jeździ na dahonie... :-)

Myślę, że nie będzie problemu do póki nie wystawisz się tyłkiem do monitora :P

BP NSP

Fabian :)

Data: 2012-05-15 03:36:48
Autor: Titus Atomicus
In article <joq4e9$4t1$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2012-05-13 23:22, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> A przerabiales pomysl: opony Schwalbe
mam
Big Apple?

--
TA

Data: 2012-05-15 09:53:32
Autor: z
amortyzacja do skladaka bylo:[skladak]
W dniu 2012-05-15 03:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Big Apple?

Myślisz że zauważę jakąś różnicę w porównaniu z Silento?

Data: 2012-05-15 12:33:46
Autor: Titus Atomicus
In article <jot21u$9bs$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

W dniu 2012-05-15 03:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

> Big Apple?

Myślisz że zauważę jakąś różnicę w porównaniu z Silento?

Ojej, raczysz zartowwac.

Jasne ze tak.

--
TA

Data: 2012-05-15 21:15:56
Autor: z
amortyzacja do skladaka bylo:[skladak]
W dniu 2012-05-15 12:33, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ojej, raczysz zartowwac.

Jasne ze tak.

Mógłbyś mnie trochę oświecić nowicjusza. Jak na razie jestem na etapie znajdowania złotego środka między lekkim toczeniem a jakimś tam komfortem.
Istnieje wyższa kultura oponiarstwa? I ile to kosztuje?

Data: 2012-05-15 21:30:24
Autor: Titus Atomicus
In article <joua1e$4iu$1@inews.gazeta.pl>, z <zch280672@gazeta.pl> wrote:

> [...]

Istnieje wyższa kultura oponiarstwa? I ile to kosztuje?

No, Silento to dosc tanie opony Schwalba. Uzywalem je przez dwa sezony chyba. Jak dla mnie i tak byly lepsze niz tajwanskie crossowe Tien Sheng (choc to podobne opony). Teraz uzywam Silento tylko czasem jak jezdze na calkiem lekko i szkoda mi zuzywac Maratonow Supreme. Roznica komfortu na korzysc Supreme - jak dla mnie - kolosalna. Zwlaszcza, jak mam sakwy. Big Apple to balony ktore jeszcze ten komfort podnosza...
Mam jeden komplet do holendra, teraz chce dokupic do skladaka.

--
TA

Data: 2012-05-15 21:59:37
Autor: Titus Atomicus
amortyzacja do skladaka bylo:[skladak]
Jeszcze raz bo z tamtego servera cos nie widac:

[...]

No, Silento to dosc tanie opony Schwalba. Uzywalem  ich przez dwa sezony chyba. Jak dla mnie i tak byl to postep w porownaniu z crossowymi Tien Sheng (choc to byly podobne opony, jesli chodzi o charakerystyke). Teraz Silento uzywam tylko czasem jak jezdze na calkiem lekko i szkoda mi zuzywac Maratonow Supreme. Roznica komfortu na korzysc Supreme - jak dla mnie - kolosalna. Zwlaszcza, jak mam sakwy. Big Apple to balony ktore jeszcze ten komfort podnosza...
Mam jeden komplet do holendra, teraz chce dokupic do skladaka.

Ceny masz na www.unibike.pl
Generalnie Big Apple beda pewnie 2x drozsze niz Silentio. A Supreme 2x drozsze niz Big Apple. Czy jakos tak.

--
TA

Data: 2012-05-14 08:07:31
Autor: Remigiusz Zukowski
W dniu 2012-05-13 20:18, z pisze:
Chcę oszczędzać moje nadgarstki
bo nimi zarabiam na życie. Serio miałem już "łokieć tenisisty" od
"myszkowania" :-)

Hehe, jestem w analogicznej sytuacji. Nabawiłem się poważnych problemów z prawym nadgarstkiem od myszkowania w pracy. Radykalną poprawę przyniosły dwie rzeczy:
-W pracy myszkuję lewą ręką. Po miesiącu treningu idzie mi to tak samo sprawnie jak prawą.
-Podwyższyłem nieco kierownicę, przez co jest mniejszy nacisk na nadgarstki. Opór powietrza większy ale gwiżdżę na to.
Codziennie robię nie mniej niż 16 km. Chcę też zrobić jakiś użytek z bagażnika, bo często dźwigam poważny ciężar zakupów w plecaku a to też czuć w nadgarstkach (i w tyłku).
Żeby nie było OT, oczywiście jeżdżę na składaku :)

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2012-05-14 10:37:49
Autor: z
W dniu 2012-05-14 08:07, Remigiusz Zukowski pisze:

-W pracy myszkuję lewą ręką. Po miesiącu treningu idzie mi to tak samo
sprawnie jak prawą.
W pracy teraz pilnuję prawidłowej pozycji + podkładka żelowa
I oczywiście mniej pracy za większe pieniądze :-)

-Podwyższyłem nieco kierownicę, przez co jest mniejszy nacisk na
nadgarstki. Opór powietrza większy ale gwiżdżę na to.
Co mogłem to podwyższyłem ale chyba najlepsza byłaby jakaś "miejska" kierownica. Będę kombinować jak to się poskłada :-)

Data: 2012-05-12 19:33:42
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[skladak]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Sat, 12 May 2012 17:59:55 +0200,
pl.rec.rowery:
[...]

Głównym producentem takich wątków jesteś Ty, więc - oznaczaj se w
najlepsze.
(oj, KF czeka...)

--
Pozdrowienia,