Data: 2012-08-11 16:20:09
Autor: Robert Ostrowski
BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):  niepok=F3j budzi zachowanie ubranych w kolarsk=
ie  =

kolorowe lycry, podstarza=B3ych pseudozawodowych kolarzy w moim wieku.  =

Pragn=B1 oni =B6mign=B1=E6 ten odcinek z szybko=B6ci=B1 godn=B1 Tour de =
France, nie  =

zwa=BFaj=B1c na dzieci, starszych, na nikogo!

To chyba o Wilku...

Data: 2012-08-11 18:54:36
Autor: Titus Atomicus
"Podstarzali pseudozawodowcy w lycrach"
In article <k060np$37k$1@inews.gazeta.pl>,
 "Robert Ostrowski" <robertrobert1@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

BoDro <bolek@lolek.pl> napisał(a):  niepok=F3j budzi zachowanie ubranych w kolarsk=
> ie  =
> France, nie  =

Mhm. Tez mi sie tak skojarzylo. :)
No, ok, ma prawo nie lubic Wilka. Ale poza tym - bez sensu gada.
 Te 10 km/h to stanowczo przesada. Zdaje sie, ze moja mama (82 lata) porusza sie na rowerze z wieksza predkoscia.
Skad on wzial te predkosc?
Wychodzi, ze prezydent Karnowski nigdy nie jedzil na rowerze, nie wie co to jest predkosc rekreacyjna, nie wie z jaka predkoscia jezdzi Wilk, i z jaka predkoscia jezdza na Tour de Frnace. No i nie wie, ze male dzieci nie maja prawa jezdzic po DDR.

Fakt, ze ten DDR jest idiotycznie zaprojektowany i wykonany (raz tamtedy jechalem) - bo pasy sa calkiem nierozdzielone, ale dlaczego zwala sie wszystko na cyklistow? Jak jest chodnik wzdluz ulicy to przeciez nie stawia sie ograniczen do 10km/h tylko dlatego ze po chodniku chodza jacys piesi?
--
TA

Data: 2012-08-11 17:14:01
Autor: Robert Ostrowski

Te 10 km/h to stanowczo przesada. Zdaje sie, ze moja mama (82 lata) porusza sie na rowerze z wieksza predkoscia.
Skad on wzial te predkosc?

Jest to prędkość, która jest możliwa do osiągnięcia podczas szybkiego marszu.

Wychodzi, ze prezydent Karnowski nigdy nie jedzil na rowerze, nie wie co to jest predkosc rekreacyjna, nie wie z jaka predkoscia jezdzi Wilk, i z jaka predkoscia jezdza na Tour de Frnace.

Fakt. Średnie prędkości w tourach szosowych oscylują w okolicach 40 km/h.

No i nie wie, ze male dzieci nie maja prawa jezdzic po DDR.

Gdyż wedle PORD uznawane są jako piesi.

[...]

Ciekawe czy chodzi o tą DDR, która jest praktycznie wzorcowo oznakowana.

Data: 2012-08-11 17:14:39
Autor: Robert Ostrowski
I jeszcze link http://goo.gl/maps/bESOQ

Data: 2012-08-11 19:11:55
Autor: BoDro
Dnia 11-08-2012 o 18:54:36 <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world>  napisał(a):

[...]

A najgorsze, że p. Karnowski dyskredytuje negatywną opinię o ograniczeniu  prędkości jednej z najważniejszych osób w państwie, która, jeżdżąc po owej  ścieżce, nie zauważyła szczególnego buractwa cyklistów :-)

--
Bogdan
53.659956 N, 17.347842 E

Data: 2012-08-12 07:45:04
Autor: Bartłomiej Zieliński
Użytkownik Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał:
ale dlaczego zwala sie wszystko na cyklistow?

Taka tradycja, że wszystkiemu winni Żydzi i cykliści. Po IIwś i 1968 tych pierwszych nie ma za dużo, więc zostali cykliści... ;-)