Data: 2018-03-19 11:16:10
Autor: ToMasz
witam
potrzebuję wysłać (JEDEN) rower w kartonie 150cm
furgonetka, pakersi - ceny z kosmosu.  czy wiecie jak rower tanio przesłać?

ToMasz

Data: 2018-03-19 04:19:06
Autor: Kris
Jak wysłać rower? Komu zlecić wysyłkę?
W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 11:16:25 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
witam
potrzebuję wysłać (JEDEN) rower w kartonie 150cm
furgonetka, pakersi - ceny z kosmosu.  czy wiecie jak rower tanio przesłać?

Sendit.pl jest szansa że zapłącisz 11,49zł do max 12,09zł jeśli zmieścisz się w poniższym

"Poczta Polska Kurier 48:
Przesyłki zawierające wyłącznie elementy o wadze do 30 kg. Nadawane w wybranej placówce pocztowej i doręczane w dni robocze, najpóźniej w drugim dniu po dniu nadania, pod warunkiem nadania do godziny 15:00 w placówce pocztowej. Przesyłka nadana po godzinie 15:00 traktowana jest jako nadana w następnym dniu roboczym.

Maksymalna dopuszczalna długość paczki wynosi 150 cm, a dopuszczalna suma wymiarów (wysokość+długość+szerokość) 250 cm. Paczka nie może być mniejsza niż 10 cm x 16 cm. W usłudze Poczta Polska Kurier 48 przyjmowane są do transportu tylko paczki standardowe.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do 1000 zł.

Poczta Polska Ekspres 24:
Przesyłki zawierające wyłącznie elementy o wadze do 50 kg. Sprawdź terminy tranzytu przesyłek Ekspres 24. Nadawane i doręczane w systemie door to door. Maksymalna dopuszczalna długość paczki wynosi 150 cm, a dopuszczalna suma wymiarów (wysokość+długość+szerokość) 250 cm. Minimalne wymiary paczki to 10 cm x 16 cm x 1 cm.

Wszystkie przesyłki ubezpieczone są do 5000 zł. Możliwe jest wykupienie ubezpieczenia do kwoty 50 000 zł za dodatkową opłatą.

"

Data: 2018-03-19 12:21:51
Autor: Maciek
W dniu 19.03.2018 o 11:16, ToMasz pisze:
witam
potrzebuję wysłać (JEDEN) rower w kartonie 150cm
furgonetka, pakersi - ceny z kosmosu.  czy wiecie jak rower tanio przesłać?

ToMasz

Miałem też podobny problem ;-) Ostatnio wysyłałem obręcz 28', najtaniej wyszło paczką+ na poczcie, ostrożnie, ubezp. itd. coś koło 30zł.

http://cennik.poczta-polska.pl/usluga,krajowy_paczkaplus.html

W DHL-u jest do 140x60x60cm za 32zł z ubezp. do 6,5tyś zl. Chyba byłoby najkorzystniej. No ale ten karton 150 nie przejdzie, musiałbyś to jakoś skompresować ;-). Niestety trzymają się dość rygorystycznie wymiarów, miałem wymiar 63cm i nie przeszło w tej kwocie.

Kiedyś też korzystałem z parcel shopu GLS-u, z tego co pamiętam gość mi proponował wysyłkę przedmiotów wielkości roweru z ubezpieczeniem poniżej 50zł. Może dalej tak mają.

Data: 2018-03-19 06:25:50
Autor: Kris
W dniu poniedziałek, 19 marca 2018 12:21:54 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
> [...]

Miałem też podobny problem ;-) Ostatnio wysyłałem obręcz 28', najtaniej wyszło paczką+ na poczcie, ostrożnie, ubezp. itd. coś koło 30zł.

Wysyłałem niedawno telewizor 55cali w oryginalnym pudle. Ok 11zł poczta Polska kurier 48(za pośrednictwem sendit.pl)

[...]

Oficjalne cenniki firm kurierskich sa dla jeleni
Trzeba korzystać z usług pośredników typu sendit itp.
Przesyłka kurierska do 30 kg spokojnie w cenie poniżej 20zł
Na dzisiaj najtaniej wychodzi opcja poczta polska kurier 48 na sendit pl bo do 30kg jest to niecałe 11zł.