Data: 2018-03-19 14:53:14 | |
Autor: qrt | |
Dnia Mon, 19 Mar 2018 14:46:29 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a):
Oglądałem program na Discovery o produkcji karbonowych framesetów. Fabryka Giant w Chinach. Nie wyglądało to na technologię rakietową, a fabryka nie przypominała sterylnego laboratorium. Jedna wielka masówka. Testy wytrzymałościowe na maszynie ma przechodzić 1 na 1000 sztuk. hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset. |
|
Data: 2018-03-19 15:09:28 | |
Autor: Prot Ogenes | |
On 2018-03-19 14:53, qrt wrote:
Dnia Mon, 19 Mar 2018 14:46:29 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a): He he, właśnie miałem mu to napisać. W moim przypadku przejście z z 19' aluminium o wadze 1750g na jedną najlżejszych na rynku ram Corratec'a to zysk nie przekraczający 700g. W większości pozostałych ram nawet mniej, rzędu 550-600g. pozdr Prot |
|
Data: 2018-03-19 16:13:33 | |
Autor: Łukasz Kroczka | |
W dniu 19.03.2018 o 14:53, qrt pisze:
hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset. Nowy rower. Dla gravela okolice 10 kg byłyby ok. Można zejść dużo niżej poprzez połączenie karbonu z tytanem, ale to są już takie kwoty, że choćbym był w stanie zarobić, to raczej bym nie kupił. |
|
Data: 2018-03-19 16:38:02 | |
Autor: qrt | |
Kiedy włókno węglowe będzie standardem? | |
Dnia Mon, 19 Mar 2018 16:13:33 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a):
W dniu 19.03.2018 o 14:53, qrt pisze: to troche tego jest choć te lżejsze to jest 1x11. |
|