Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.rowery   »  

Data: 2018-03-19 14:53:14
Autor: qrt
Dnia Mon, 19 Mar 2018 14:46:29 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a):

Oglądałem program na Discovery o produkcji karbonowych framesetów. Fabryka Giant w Chinach. Nie wyglądało to na technologię rakietową, a fabryka nie przypominała sterylnego laboratorium. Jedna wielka masówka. Testy wytrzymałościowe na maszynie ma przechodzić 1 na 1000 sztuk.
Znanym jest mi też fakt, że Giant to podwykonawca ram dla mnóstwa marek.
Nigdy nie byłem aptekarzem, ale że jeżdżę po górach, robię trochę przewyższeń, kolana swoje dostały podczas ponad 10-letniej 'kariery' snowboardowej, to jednak cross 15 kg jest nieporozumieniem.
Myślę, że jeszcze ten sezon nim pojeżdżę, ale na następny chciałbym już coś co najmniej < 10 kg, a może i < 9 kg.

hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset.

Data: 2018-03-19 15:09:28
Autor: Prot Ogenes
On 2018-03-19 14:53, qrt wrote:
Dnia Mon, 19 Mar 2018 14:46:29 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a):
Myślę, że jeszcze ten sezon nim pojeżdżę, ale na następny chciałbym już
coś co najmniej < 10 kg, a może i < 9 kg.

hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset.

He he, właśnie miałem mu to napisać. W moim przypadku przejście z z 19' aluminium o wadze 1750g na jedną najlżejszych na rynku ram Corratec'a to zysk nie przekraczający 700g. W większości pozostałych ram nawet mniej, rzędu 550-600g.

pozdr
Prot

Data: 2018-03-19 16:13:33
Autor: Łukasz Kroczka
W dniu 19.03.2018 o 14:53, qrt pisze:
hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset.

Nowy rower. Dla gravela okolice 10 kg byłyby ok. Można zejść dużo niżej poprzez połączenie karbonu z tytanem, ale to są już takie kwoty, że choćbym był w stanie zarobić, to raczej bym nie kupił.

Data: 2018-03-19 16:38:02
Autor: qrt
Kiedy włókno węglowe będzie standardem?
Dnia Mon, 19 Mar 2018 16:13:33 +0100, Łukasz Kroczka napisał(a):

W dniu 19.03.2018 o 14:53, qrt pisze:
hmm zejście z 15 do 9 to znacznie więcej niż nowy karbonowy framset.

Nowy rower. Dla gravela okolice 10 kg byłyby ok. Można zejść dużo niżej poprzez połączenie karbonu z tytanem, ale to są już takie kwoty, że choćbym był w stanie zarobić, to raczej bym nie kupił.

to troche tego jest choć te lżejsze to jest 1x11.

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona