[allegro][spam][ale rower fajny]...

Data: 2009-04-29 18:18:06
Autor: Ryszard Mikke
[allegro][spam][ale rower fajny]...

Nie sprzedaję tego, po prostu mi się spodobał.

rmikke

Data: 2009-04-29 20:23:09
Autor: live_evil
Ryszard Mikke pisze:

Nie sprzedaję tego, po prostu mi się spodobał.

Brzyyyyydki :-)
Oczy bolą jak się na to coś patrzy.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-04-29 20:36:47
Autor: Frankie
Ryszard Mikke pisze:

Nie sprzedaję tego, po prostu mi się spodobał.

Z poziomka to on nie ma nic wspolnego. Poza tym Giant ma to w ofercie chyba juz 3 sezon.

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-04-29 20:45:21
Autor: Frankie
[allegro][spam][ale rower fajny]...
A w ogole to sie z tego projektu chyba szybko wycofali. Bo nie widze juz go w ofercie. Byl w latach 2006-07.

Data: 2009-04-29 21:11:17
Autor: Wooyek
[allegro][spam][ale rower fajny]...
Z poziomka to on nie ma nic wspolnego.

Czy ja wiem... Nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi poziomkami, jakie znamy. Ale trochę jednak ogólnie ma.

Data: 2009-04-29 12:41:39
Autor: Saurus
[spam][ale rower fajny]...
On 29 Kwi, 21:11, "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

Czy ja wiem... Nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi poziomkami, jakie znamy.
Ale trochę jednak ogólnie ma.

Ciekawsze rowery z taką pozycją to "crank forward" (celowo nie próbuję
tłumaczyć - jako crank forward jest opatentowana pewna bardzo
specyficzna geometria).
na przykład:
http://www.bicycleman.com/crank-forward-bikes/images/RANS-Cruz.jpg
Tutaj już "niezgodny z kanonem" :)
http://www.bicycleman.com/crank-forward-bikes/day-6-bicycles/images/day-6-Dream-S-burgundy.jpg

Podczas zatrzymania można oprzeć nogi na ziemi, nie ma więc potrzeby
zsiadania, poza tym pedałuje się nieco inaczej niż w klasycznym
rowerze (zwłaszcza jeśli jest jeszcze podparcie pleców).
Poziome rowery to nie są, ale fajne :)

Data: 2009-04-30 07:25:23
Autor: Jan Srzednicki
[spam][ale rower fajny]...
On 2009-04-29, Saurus <Saurus8@gmail.com> wrote:
[...]

Wygodnie się na czymś takim jeździ?

Data: 2009-04-29 22:12:45
Autor: Ryszard Mikke
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisał(a):
> Z poziomka to on nie ma nic wspolnego.

Czy ja wiem... Nie ma nic wspólnego z tradycyjnymi poziomkami, jakie znamy. Ale trochę jednak ogólnie ma.

No siedzi się na tym raczej jak chopperach (rowerach).
Ja nie mówię, że to musi być wygodne, optycznie mi się podoba.
Taki skuterek bez silnika.

rmikke

Data: 2009-04-30 00:59:06
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[allegro][spam][ale rower fajny]...

Nie sprzedaję tego, po prostu mi się spodobał.

Nie napisano nic o skoku zawieszenia.
Nie ma tarczowych hamulców.
Nie podoba mi się.
;-)