[buty]

Data: 2009-08-16 22:12:05
Autor: stefandora
[buty]
SkalaRo wrote:
Witam jezdzi ktos w butach MTB Shimano M086? Jutro zamiarzam takie kupic i chcialem sie dowiedziec jak z ich zywotnoscia? Do tego pedaly 520

Mam te buty od około miesiąca. Sama podeszwa wydaje się być zrobiona z bardzo miękkej gumy i obawiam się, że szybko się zetrze. Buty już teraz nie wyglądają na nowe, ale też nie należę do osób dbających o sprzęt. Moje ostatnie buty to był jakiś tam model nike-ów i jak je znowu znajdę, to kupię. Przejecham w nich około 30tyś km. we wszytkich sezonach. Myślę, że te Shimano tyle nie przetrwają.

--
Dorota,
Szprota.

[buty]