[SPAM]

Data: 2009-12-04 08:21:07
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[SPAM]
Witajcie,

Stalo sie - kupilem spodnie w nieco zlym rozmiarze, pozniej nie
moglem
sie zdecydowac, czy warto zatrzymac i zaczekac az schudne, w koncu
minal miesiac w czasie ktorego moglem zwrocic, a ja zdecydowalem sie
kupic rozmiar wieksze.

Przez co mam na sprzedaz spodnie firmy Gore, model Fusion, kupiony
poltora miesiaca temu, uzywany ok. 5 razy, w tym 3 razy w deszczu -
sprawdzily sie wysmienicie. Nie sa uszkodzone w zadnym miejscu.

Link do strony producenta: http://www.gorebikewear.co.uk/remote/Satellite/PROD_TFUSIP?landingid=1212722558049O

Dolaczam dowod zakupu z wiggle.co.uk.

Proponowana przeze mnie cena to 500 PLN. Pierwszy z brzegu link z
google'a sprzedaje je za 670:

http://www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=391

Preferowany odbior osobisty w Wawie, ale oczywiscie moge wyslac
paczka. Jesli ktos jest zainteresowany, to prosze o kontakt -
frank.castle0407 malpa googlemail.com

Marcepan

Data: 2009-12-04 08:33:41
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[SPAM] Sprzedam bardzo malo uzywane spodnie Gore Fusion

Edit tytulu posta.

Data: 2009-12-04 17:36:15
Autor: kml
[SPAM] Sprzedam bardzo malo uzywane spodnie Gore Fusion

Uzytkownik <frank.castle0407@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:952c6674-d703-41fb-bcf6-aaf37578faa2m38g2000yqd.googlegroups.com...

Edit tytulu posta.

ROZMIAR JAKI?

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-12-04 08:50:08
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 4 Dec, 16:36, "kml" <AflyS...@gaOzeFta.lp> wrote:
Uzytkownik <frank.castle0...@googlemail.com> napisal w wiadomoscinews:952c6674-d703-41fb-bcf6-aaf37578faa2m38g2000yqd.googlegroups.com...

> Edit tytulu posta.

ROZMIAR JAKI?

wiedzialem, ze zapomne o najwazniejszym!

Rozmiar M.

Moje wymiary: dzinsy w pasie 32, 175cm, 82 kg

Data: 2009-12-04 17:52:34
Autor: Tomasso
Uzytkownik napisal:

Rozmiar M.

Moje wymiary: dzinsy w pasie 32, 175cm, 82 kg

I sa za duze, cz za male?

Data: 2009-12-04 08:55:23
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
On 4 Dec, 16:52, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik napisal:

> Rozmiar M.

> Moje wymiary: dzinsy w pasie 32, 175cm, 82 kg

I sa za duze, cz za male?

troszeczke za male, a dokladnie - za obcisle w udach. Mam uda jak
kloce i wiekszosc zwyklych dzinsow zamienia sie w lajkry. Na dlugosc
dobre, w pasie dobre, zreszta maja regulacje w pasie po obu stronach.

Marcepan

Data: 2009-12-04 18:06:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[SPAM]
frank.castle0407@googlemail.com bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):
Stalo sie - kupilem spodnie w nieco zlym rozmiarze,

Sugeruję podać w jakim ;-)

Data: 2009-12-04 14:32:52
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
[SPAM]
On 4 Dec, 17:06, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:
frank.castle0...@googlemail.com bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje
(niepotrzebne skreślić):

> Stalo sie - kupilem spodnie w nieco zlym rozmiarze,

Sugeruję podać w jakim ;-)

Rozmiar M - MEDIUM

[SPAM]