[ Dezinformacja ANTYMARKET ?? ]

Data: 2009-05-13 00:46:36
Autor: Haw
[ Dezinformacja ANTYMARKET ?? ]
demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
[..]
Oczywiście nadrzędną zasadą jest wydech przy wynurzaniu, ale to odruch
bezwarunkowy.
[..]
pozdrawiam rc

Czy aby na pewno bezwarunkowy?

Pozdrawiam,
Haw.

Data: 2009-05-13 04:04:10
Autor:
[ Dezinformacja ANTYMARKET ?? ]
Haw <hawgroup@gmail.com> napisał(a):
Czy aby na pewno bezwarunkowy?

Zdanie jednego z istotnych instruktorów których poznałem Komacki (uczestnik 1
Polskiej wyprawy saturowanej na Gustlofa koniec lat 70) "Nurek który nie robi
automatycznie wydechu przy wypływaniu, to dupa a nie nurek".
Jeżeli wolisz nazwę warunkowy utrwalony, to z przyjemnością ją zastosuję.

pozdrawiam rc

Data: 2009-05-13 19:50:53
Autor: Haw
[ Dezinformacja ANTYMARKET ?? ]
demolant@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:

> Zdanie jednego z istotnych instruktorów których poznałem Komacki (uczestnik 1
> Polskiej wyprawy saturowanej na Gustlofa koniec lat 70) "Nurek który nie robi
> automatycznie wydechu przy wypływaniu, to dupa a nie nurek".
Z tym się zgodzę. Ale daleko stąd do odruchów bezwarunkowych.
> Jeżeli wolisz nazwę warunkowy utrwalony, to z przyjemnością ją zastosuję.
Jest zdecydowanie odpowiedniejsza w tej sytuacji.

> pozdrawiam rc

Pozdrawiam,
Haw.

[ Dezinformacja ANTYMARKET ?? ]