[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]

Data: 2009-12-08 22:07:54
Autor:
[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]
Mam dla szanownych wapnożerców ciekawą wiadomość wapno sodowane produkuje
Molecular, pod różnymi nazwami. Takie wapno kupujecie w TP i przepłacacie. Tanio wapno kupuje się od przedstawiciela na Polskę można to sprawdzić na
stronie producenta. Można wprost zadzwonić 022-672 07 79 do firmy Medin w
Warszawie. Pomińcie pośredników.

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-09 10:09:46
Autor: Jurek
[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]
Pomińcie pośredników.

typowe polaczkowanie.
Przez takich cfaniaków bankrutują rzetelne sklepy

Jurek

Data: 2009-12-09 11:09:51
Autor: Sławomir Lewandowski
[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]
Przez takich cfaniaków bankrutują rzetelne sklepy

Ty chyba z jakiejś starej nomenkatury jesteś co? Cwaniactwem nazywano to za komuny. Teraz jest to po prostu zwykła ludzka przedsiębiorczość. I nie ma nic złego w tym ze ludzie starają się zanabywać produkty u źródła skoro mogą, a pośredników w łańcuchu sprzedaży jest xxxx
pozdrawiam
SL

Data: 2009-12-09 11:20:15
Autor: Jurek
[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]
mogą, a pośredników w łańcuchu sprzedaży jest xxxx

i pewnie nalezysz do tych co przychodzą do nas, mierzą sprzęt, oglądają a potem kupują np tu
http://www.ts-heinemann.com

tylko dlatego że taniej.
A partiotyzm?

Jurek

Data: 2009-12-09 11:43:04
Autor: Sławomir Lewandowski
[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]
tylko dlatego że taniej.
A partiotyzm?

A co ma patriotyzm do tańszych zakupów? Gdybyś miał w sklepie do wyboru produkt polski i zagraniczny porównywalnej jakości i funkcjonalności to jeszcze byłoby to jakieś kryterium ale myślę ze nie byłbyś w stanie podać takiego przykładu odnośnie sprzętu nurkowego. Nie posługuj się więc pojęciami których jak widac nie rozumiesz. A co do tego że taniej to po to mamy swobodę gospodarczą żeby każdy prowadził swój biznes wedle własnego uznania i jeżeli ktoś kupuje bezpośrednio u producenta i narzuca potem minimalną marżę to nie ma się co dziwić że wygrywa z takim który woli być kolejnym ogniwem w łańcuszku pośredników bo tak łatwiej
pozdrawiam
SL

Data: 2009-12-09 14:03:47
Autor: Rafi

Użytkownik "Sławomir Lewandowski" <krzaczorek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfnuv8$dtr$1news.onet.pl...
[...]

208-pra-8.acn.waw.pl
Dyskutujesz z trolem, nie warto.

Pozdro
Rafi

Data: 2009-12-09 12:48:44
Autor:
Jurek <Jrzey_Krywlanski@awmay.com> napisał(a):
> Pomińcie pośredników.

typowe polaczkowanie.
Przez takich cfaniaków bankrutują rzetelne sklepy

Jeżeli widzę że sprzedaje się produkt medyczny i w ramach bałachu opowiada
jakie to wymogi spełnia, to ktoś kogoś robi w bambuko. Że sam sprzedawca nie
umie skorzystać z internetu i wybiera kolejnego pośrednika to jego sprawa, nie
mająca nic wspólnego z rzetelnością.
Podałem jak skrócić tą drogę, po to żeby nie robiono głupich oszczędności
które skończyły się tragicznie (MM). Jednym z elementów decydujących o
bezpieczeństwie jest cena. Namiar podałem TP może też skontaktować się z tym dostawcą i dzięki temu
zdobyć towar taniej. pozdrawiam rc

Data: 2010-01-15 09:39:20
Autor:
Skrócony łańcuch pośredników
Został skrócony łańcuch pośredników, dla Warszawskich odbiorców mam wiadomośc
mam niższe ceny zaopatrzeniowe od 2002r

pozdrawiam rc

Data: 2009-12-09 14:03:12
Autor: Rafi

Użytkownik "Jurek" <Jrzey_Krywlanski@awmay.com> napisał w wiadomości news:hfnph3$usj$1news.onet.pl...
Pomińcie pośredników.

typowe polaczkowanie.
Przez takich cfaniaków bankrutują rzetelne sklepy

Jurek

208-pra-8.acn.waw.pl
Kolina ty wiesz co....

[Market bambuko TP, czyli długi łańcuch pośredników]