Data: 2011-07-07 18:18:55
Autor: mcgregorius
> jest powiedziane "o rzesz ty wuju złamany" a i tak wiadomo o co chodzi.

normalnie zwariowałem jak zobaczyłem, że coś napisałeś.Myślałem,że już nie żyjesz, że umarłeś ze starości, albo, że cię zamknęli w jakimś miejscu odosobnienia bo tak się zakręciłeś.Chcesz pewnie odświerzyć sektę, bo ci ego nawala?to nie jest metoda Rysiu, zacznij się uczyć pływania na desce, tam jest dyskusja cały czas.
pozdrawiam twoją zonę, ucałuj ją ode mnie, pa, buzi.
twój na zawsze G

Data: 2011-07-07 18:52:56
Autor:
mcgregorius@poczta.onet.pl napisał(a):
> [...]

jest
dyskusja cały czas.
pozdrawiam twoją zonę, ucałuj ją ode mnie, pa, buzi.

Grzesiu Reder, jak inni wielbiciele Żabierka, nie masz kontaktu z rzeczywistością.

pozdrawiam rc
ps pozdrów teściową.

Data: 2011-07-07 21:56:12
Autor: Rechot

Użytkownik <demolant.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iv4va8$7bc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

twój na zawsze G

Grzesiu Reder, jak inni wielbiciele Żabierka, nie masz kontaktu z

Rysiu, zupełnie straciłeć polot.
Kiedyś starałes się być dobry w tych pyskówkach.
A teraz.... wiąż jednakowo....
  " wielbiciel Zabierka " to główny epitet i "straciłeś kontakt z żeczywistością" podstawowy zarzut.
Nuda.
Jak tak dalej pójdzie to nie dosyć że nikt nie będzie z Tobą gadał merytorycznie to jescze i na pyskówki stracisz chętnych.

Dobranoc

Data: 2011-07-07 20:28:18
Autor:
Rechot <rechot@onet.pl> napisał(a):
[...]

Dlaczego miałbym słać wiązankę mięcha, bo to spełni oczekiwania prymitywa ?
Nareszcie będzie w świecie jego pojęć i zasobu słownictwa.
Dokładnie na nie spełnianiu oczekiwań opiera się zabawa z wielbicielami Żabierka.

Grzesiu Jak to było ze stopniem instruktorskim Żabierka, jak obejrzał sprzęt u Kleina i Czechom nałgał że może być instruktorem. Sprzęt kupił kilka miesięcy później i po raz pierwszy założył na plecy. U takiego jegomościa zostałeś instruktorem, no gratuluję.
O 40h na handsecie Ciebie nie zapytam, ale ty możesz o szczegóły odpytać tych co podobno głosowali a nie głosowali. pozdrawiam rc