[']

Data: 2011-06-06 08:55:58
Autor: Anioł
[']
OVD/LEAS
:(

Data: 2011-06-06 18:29:15
Autor: JWW
[']
tnx

Uzytkownik "Aniol" <zaporoze@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:129a4314-3aac-47d4-b4f6-1d67ccaf7cc2hl1g2000vbb.googlegroups.com...
OVD/LEAS
:(

Data: 2011-06-06 20:32:36
Autor:
[']
JWW <janek_walicow@wpp.pl> napisał(a):
tnx

Uzytkownik "Aniol" <zaporoze@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:129a4314-3aac-47d4-b4f6-1d67ccaf7cc2hl1g2000vbb.googlegroups.com...
> OVD/LEAS
> :(
http://www.apaka.com.pl/#/zespol/osoba/24/Stefan%20Kury%C5%82owicz

--

Data: 2011-06-07 10:23:22
Autor: [']
[']
Przykro mi dodatkowo, że znałem 3 z tych osób.
Wszyscy bardzo zdolni i energiczni, w pełni sił życiowych.

Data: 2011-06-07 14:30:18
Autor: JWW
[']
Wszyscy bardzo zdolni i energiczni, w pełni sił życiowych.

tym bardzij szkoda ze komuś znów zabrakło zdrowego rozządku

jk

PS NAstępną raem miej odwagę sie podpisać. Polecam zapoznanie się z zasadnami niusnetu

Data: 2011-06-07 14:50:44
Autor: KiloSierra
[']
W dniu 11/06/07 14:30, JWW pisze:
[...]

kolina.... WYPIERDALAJ

Data: 2011-06-07 14:53:16
Autor: JWW
[']
WYPIERDALAJ

zwroc iwage ze piszesz ten szlam w momęcie kiedy wszyscy pochylany nad ofiarami wypadku o powinniśmy być razem z rodzinami i ich bolem

jk

Data: 2011-06-07 15:17:26
Autor: KiloSierra
[']
W dniu 11/06/07 14:53, JWW pisze:
WYPIERDALAJ

zwroc iwage ze piszesz ten szlam w momęcie kiedy wszyscy pochylany nad
ofiarami wypadku o powinniśmy być razem z rodzinami i ich bolem

twoja obecnosc tu i żenujące komentarze urągaja wszystkim inteligentnym ludziom

spierdalaj kolina z tej grupy - nikt cie tu durny trollu nie chce!!

Data: 2011-06-07 16:18:51
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:isl74b$j81$1news.onet.pl...
WYPIERDALAJ

zwroc iwage ze piszesz ten szlam w momęcie kiedy wszyscy pochylany nad ofiarami wypadku o powinniśmy być razem z rodzinami i ich bolem

jestes jakis dziwny

Data: 2011-06-07 17:26:10
Autor: JWW
[']
jestes jakis dziwny

bo w pszeciwienstwoiei do wienkszości tu jestem PRAWDZIWWYM pilotem?

jk

Data: 2011-06-07 15:39:14
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 17:26:10 +0200, JWW napisał(a):

jestes jakis dziwny

bo w pszeciwienstwoiei do wienkszości tu jestem PRAWDZIWWYM pilotem?

jk

kolina, podszywając się pod nicki innych użytkowników grupy wchodzisz na bardzo śliski grunt... :-/ Pamiętaj, że jeśli ktoś założy ci za to sprawę, to przestaniesz być anonimowy. Nadając ze stałego IP jesteś dla prokuratury namierzalny w ciągu paru godzin, dokładniej poprzez wysłanie jednego pisma do twojego operatora (Aster). Potem już tylko sprawa w sądzie... --
m.

Data: 2011-06-07 17:40:29
Autor: JWW
[']
kolina, podszywając się pod nicki innych użytkowników grupy wchodzisz na

jakie mondralino?
boże, darmowa porada prawna od TAKIOEGO specjalisty co nawet po Polsku nie umie pisać....

jk

PS. Może by podciongnoć się dało pod stoking? Od kilku dni modny i w kodeksie do 10 lat.....

Data: 2011-06-07 15:50:45
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 17:40:29 +0200, JWW napisał(a):

[...]

w przeciwieństwie do Twojego, w moim poście nie było żadnego błędu ort. W 4 liniach twojej wypowiedzi są 4.... zaledwie, bo zazwyczaj bywa więcej :-P

--
m.

Data: 2011-06-07 17:50:08
Autor: JWW
[']
w przeciwieństwie do Twojego, w moim poście nie było żadnego błędu ort. W
4 liniach twojej wypowiedzi są 4.... zaledwie, bo zazwyczaj bywa więcej

a revenez a nos mutons stpl....
Jeśłi oczywiście odebrałas JAKIEKOLWIEJ wyksztalcenie...

jk

Data: 2011-06-07 16:01:14
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 17:50:08 +0200, JWW napisał(a):

w przeciwieństwie do Twojego, w moim poście nie było żadnego błędu ort.
W 4 liniach twojej wypowiedzi są 4.... zaledwie, bo zazwyczaj bywa
więcej

a revenez a nos mutons stpl....

w języku francuskim też robisz błędy: MOUTONS.

Jeśłi oczywiście odebrałas JAKIEKOLWIEJ wyksztalcenie...

w linijce powyżej jedno słowo jest bez błędu - u ciebie to raczej standard. Co do wykształcenia, to proponowałem Ci już kiedyś dyskusję na temat przydatności rachunku różniczkowego i całkowego w analizie lotu. W szczególności chciałem poznać twoje zdanie na wpływ wartości drugiej pochodnej równania toru lotu na organizm, w szczególności mózg pilota, którym podobno jesteś. Czy możesz się na ten temat wypowiedzieć? Bardzo mnie nurtuje, czy ma ona wpływ, czy nie - osobistych doświadczeń z pilotażu w przeciwieństwie do asa polskiego lotnictwa jakim ponoć jesteś nie posiadam :->

--
m.

Data: 2011-06-07 18:03:27
Autor: JWW
[']
Co do wykształcenia, to proponowałem Ci już kiedyś dyskusję na temat

lol, tWoje posty (podkreślam małe t) bez straszenia sondem są nudne do bolu.
Pewnie do tąd myśliś że pasadka dopełnitelna znaczy zgoda na londowanie? A po Rosyjsku kravat to krawat?
Wiem że konkurencja nie-uczciwa bo ja 5 lat studniowałęm na MEL w Moskwie.

jk

Data: 2011-06-07 16:55:57
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 18:03:27 +0200, JWW napisał(a):

[...]

 wypiszmy słowa zawierające błędy:

sondem, bolu, tąd, myśliś, londowanie, studiowałęm - to ostatnie jest najciekawsze, bo jak się pięć lat jakąś czynność wykonuje, to powinno się wiedzieć jak to się pisze. BTW: od kiedy w Moskwie jest MEL? Możesz podesłać linka do tej instytucji? A tak poza tym to tym bardziej powinieneś potrafić wyjaśnić na swoim przykładzie wpływ wartości drugiej pochodnej równania toru lotu na mózg pilota. Odczuwasz go w czasie pilotarzu, czy nie? Bez jaj, nie wierzę, że tak doświadczony fachowiec jak Ty nie potrafi odpowiedzieć na banalne pytanie z zakresu mechaniki lotu, na poziomie pierwszego roku studiów uczelni lotniczej... Szukam u tak doświadczonego pilota jak Ty potwierdzenia informacji, iż mózgi wybitnych pilotów do jakich należysz nie odczuwają wpływu tego parametru... Rozwiejesz moje wątpliwości?

--
m.

Data: 2011-06-07 19:05:29
Autor: JWW
[']
wiedzieć jak to się pisze. BTW: od kiedy w Moskwie jest MEL? Możesz

samo to pytanie dyskryminuje cie od dyskusji zemna...
pod powiem ci (od BEantyfikacji przysiąglem że pochyle sie nad każdym chorym i biednym) że od dawna.

jk

Data: 2011-06-07 17:14:17
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 19:05:29 +0200, JWW napisał(a):

wiedzieć jak to się pisze. BTW: od kiedy w Moskwie jest MEL? Możesz

samo to pytanie dyskryminuje cie od dyskusji zemna...

a poratujesz mnie, biednego żuczka linkiem pozwalającym pomniejszyć moją niewiedzę?

pod powiem ci (od
BEantyfikacji przysiąglem że pochyle sie nad każdym chorym i biednym) że
od dawna.

Nie wiem, co to "BEantyfikacja", mogę się domyślać, że chodzi o "Beatyfikację".... Ale tym bardziej mógłbyś wielkodusznie rozwiać moje wątpliwości co do braku wpływu wartości drugiej pochodnej na mózgi tak wybitnych pilotów jak Ty... :-( Czy to prawda, czy nie? :-O

--
m. :-(

Data: 2011-06-07 19:22:43
Autor: JWW
[']
a poratujesz mnie, biednego żuczka linkiem pozwalającym pomniejszyć moją
niewiedzę?

zkomprowitowałes się Fransuskim wec moje zaufanie że coś bys z linka zrozumiał jest niewielkie....
dopelnitelna?
jk

Data: 2011-06-07 19:23:26
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 19:22:43 +0200, JWW napisał(a):

a poratujesz mnie, biednego żuczka linkiem pozwalającym pomniejszyć
moją niewiedzę?

zkomprowitowałes się Fransuskim wec

ty kompromitujesz się z polskim - cztery słowa trzy błędy

A co do francuskiego, to możemy przejść na ten język, dla mnie nie stanowi to problemu. Parę klas w paryskich szkołach skończyłem... :P

 moje zaufanie że coś bys z linka
zrozumiał jest niewielkie....
dopelnitelna?

cyrylice potrafię odczytać, a poza tym istnieje od jakiegoś czasu google.translate oraz tłumaczenia w google chrome. Jak to zawiedzie, to mam znajomą Białorusinkę... :P

I ciągle nie potrafisz rozwiać moich wartości co do drugiej pochodnej...

Ma wpływ, czy nie? Skłaniam się do stwierdzenia, że z pewnością nie... potwierdzasz? Czy też nie wiesz co to pochodna funkcji???? :-O

--
m.

Data: 2011-06-07 21:24:02
Autor: JWW
[']
stanowi to problemu. Parę klas w paryskich szkołach skończyłem... :P

ta.... pigalaki są wszędzie. Pewnie jak przewjdziesz na f-ski to też przy pomocygoogle transalte
przestań się kąpromitować

jk

Data: 2011-06-07 19:33:26
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:24:02 +0200, JWW napisał(a):

[...]

aj, uwielbiam jak się tak kompromitujesz, zwłaszcza pisząc "kąpromitować", "przy pomocygoogle", "przewjdziesz".... Wiesz, zrobiłbyś coś dla ludzkości i przestał zmieniać nicki i adresy, wtedy nie będziesz wyłaził z KF...

Z mojej strony EOT - po raz kolejny udowodniłeś, że jesteś debilem :D

--
m.

Data: 2011-06-07 21:33:08
Autor: JWW
[']
Z mojej strony EOT - po raz kolejny udowodniłeś, że jesteś debilem :D

ta....
dyskusja merytoryczna kończysz zawsze epiteteami, jakie to Fransuskie, a wrecz Paryskie (no przecież sam piszesz że skończyłeś tylko kilka klas).
Przez takich jak ty ta grupa umiera mimo atrankcyjnych prub animacji

jk

Data: 2011-06-07 19:53:03
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:33:08 +0200, JWW napisał(a):

[...]

chciałbym rozszyfrować twoją wypowiedź; oświeć mnie małego żuczka, co to znaczy "epiteteami", "Fransuskie"*, "atrankcyjnych prub"....

* "Fransuskie" - hmmm.... (sus - fonetycznie, w języku pisanym "suce") kojarzy mi się z czasownikiem "sucer" należącym do pierwszej grupy koniugacji,  a konkretnie jego odmianą przez przypadki w pierwszej osobie liczby pojedynczej czasu teraźniejszego, zapisanym fonetycznie (czyli z błędem ort, co jest typowe dla twoich wypocin)... "Sucer" oznacza "ssać"... Cóż, nie wnikam w twoją orientację seksualną, mając na względzie fakt, że raz piszesz w rodzaju męskim a raz żeńskim.  Ostatecznie mamy wolność i równouprawnienie, ale chyba ci czegoś brakuje... :D

--
m.

Data: 2011-06-07 21:55:26
Autor: JWW
[']
liczby pojedynczej czasu teraźniejszego, zapisanym fonetycznie (czyli z

nie peltaj się w wyjasniniach, bo brniesz w wiencej kłamst.
Czy ty wisz co to jest EOT czy potrzyebujesz ci google trnaslator )licyba pojedz}cya, koniugancja 1sya?

jk

Data: 2011-06-08 10:52:52
Autor: Alakdae
[']
W dniu 07.06.2011 21:53, Krzysztof Chajęcki pisze:
[...]

Jedziesz dalej. Już mu zaczyna mózg siadać, coraz więcej błędów robi. ;]

A co do Ciebie kolina, jesteś najbardziej tępą osobą jaką znam (na
szczęście nie osobiście) i wszyscy mają Cię dosyć. Będzie to więc
ostatni post jaki napiszę w Twojej sprawie, bo nie będę się z debilem
kłócił.

Data: 2011-06-07 19:53:25
Autor: gula
[']
W dniu 2011-06-07 19:22, JWW pisze:
[...]

Chciałbym Cię poznać.

Data: 2011-06-07 21:58:23
Autor: JWW
[']
Chciałbym Cię poznać.

możemy się spotkać na nastepnym PIqunicku (ang.) w Góraszce.

jk

Data: 2011-06-07 19:31:08
Autor: FD
[']
W dniu 2011/06/07 19:14, Krzysztof Chajęcki pisze:
[...]

wchodzisz w polemike z debilem..... (wiem ze Cie to bawi ale....)*
napisz po prostu staropolskie SPIERDALAJ i nie karm ;]

*) znasz przyslowie o zrównywaniu poziomu i... ;)

Data: 2011-06-07 20:29:37
Autor: Roman Rumpel
[']
W dniu 2011-06-07 19:14, Krzysztof Chajęcki pisze:

Meping, ja tu jestem tylko skrytoczytaczem, ale właśnie dlatego napisze Ci, że robisz mi pod górkę, bo przyczyniasz się do utrudniania skrytoczytania, prowokując śmieci.

--
Roman Rumpel    Skype: rumpel.roman   www.rumpel.pl
blog. To teraz taka moda. Piszesz od urodzenia do dzisiaj to Ĺźyciorys,

Data: 2011-06-08 13:06:32
Autor: CeSaR
[']
Ale tym bardziej mógłbyś wielkodusznie rozwiać moje
wątpliwości co do braku wpływu wartości drugiej pochodnej na mózgi tak
wybitnych pilotów jak Ty

Wpływu na co, przepraszam?

Data: 2011-06-07 23:44:21
Autor: Jerzy Pastusiak
[...]
Witaj.

jk

Wiesz, lubie Cie czasem poczytac.

Czesto masz sporo racji.

Tylko, zeby to zrozumiec, to trzeba miec w glowie
troche oleju, a nie mocher.

Pzdr.J.P.

Data: 2011-06-07 19:20:54
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:islg32$nqi$1news.onet.pl...
jestes jakis dziwny

bo w pszeciwienstwoiei do wienkszości tu jestem PRAWDZIWWYM pilotem?

Nie, raczej dlatego, iz piszesz jakbys byl niespelna rozumu.

Data: 2011-06-07 19:23:34
Autor: JWW
[']
Nie, raczej dlatego, iz piszesz jakbys byl niespelna rozumu.

bo umiem londować we mgle w przeciwieństwo do wiekszosci Polskich pilotów?
Pisz jasno oco ci chodzi

jk

Data: 2011-06-07 19:42:49
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "JWW" <janek_walicow@wpp.pl> napisał w wiadomości news:islmv6$lsr$1news.onet.pl...
Nie, raczej dlatego, iz piszesz jakbys byl niespelna rozumu.

bo umiem londować we mgle w przeciwieństwo do wiekszosci Polskich pilotów?
Pisz jasno oco ci chodzi

Skoro nie wiesz, zatem nie jest to zamierzone z Twojej strony, zatem tlumaczenie czegokolwiek mija sie z celem.

PLONK tak bedzie najlepiej

Data: 2011-06-07 21:17:16
Autor: JWW
[']
PLONK tak bedzie najlepiej

pocisz sie że ita k nie widzem twojego posta bo bopierwszy wrzuciłem cie do KF

jk

Data: 2011-06-07 19:35:17
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:17:16 +0200, JWW napisał(a):

PLONK tak bedzie najlepiej

pocisz sie że ita k nie widzem twojego posta bo bopierwszy wrzuciłem cie
do KF

jk

widzę pewną niespójność logiczną - na post którego się nie widzi nie można odpowiedzieć... :P

znów się skompromitowałeś... :P

--
m.

Data: 2011-06-07 21:56:01
Autor: JWW
[']
znów się skompromitowałeś... :P

nie, mam spencjalny czytnik pod systemem LINUKS

jk

Data: 2011-06-07 21:56:22
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Tue, 07 Jun 2011 21:56:01 +0200, JWW napisał(a):

znów się skompromitowałeś...

nie, mam spencjalny czytnik pod systemem LINUKS

jk

"przypadkiem" wkleiła mi się końcówka nagłówka twojego postu....

 Od kiedy "X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931 X-
RFC2646" jest czytnikiem linuksowym? Chyba że chodzi o "spencjalny" czytnik linuksowy.... Ops.... coś mi się po głowie kołacze, że jakiś czas temu pisałeś, iż nie należy linuksa używać bo to nie jest standard... :P

--
m.

Data: 2011-06-08 10:48:39
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:ism6q6$e0i$5inews.gazeta.pl...
[...]

Chlopie, czy nie widzisz, ze w kazdym poscie robi sobie z ciebie jaja? Jego miejsce jest tam gdzie kazdego trolla - w KF.

Data: 2011-06-08 09:31:18
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 10:48:39 +0200, Ghost napisał(a):

Chlopie, czy nie widzisz, ze w kazdym poscie robi sobie z ciebie jaja?
Jego miejsce jest tam gdzie kazdego trolla - w KF.

ja z niego też - btw: z kf jest ten problem, że on co parę dni zmienia adres i nick, zaś program z którego korzystam uniemożliwia filtrowanie po nntp-posting-host... :-/

--
pzdr
meping

Data: 2011-06-08 11:30:42
Autor: JWW
[']
nntp-posting-host... :-/

lol. Naczyc cie jak przejsci na Linuks?

jk

Data: 2011-06-08 09:36:58
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 11:30:42 +0200, JWW napisał(a):

nntp-posting-host... :-/

lol. Naczyc cie jak przejsci na Linuks?

jk

dawaj - chętnie się czegoś nauczę.... A którą dystrybucję proponujesz?

--
m.

Data: 2011-06-08 11:37:10
Autor: JWW
[']
dawaj - chętnie się czegoś nauczę.... A którą dystrybucję proponujesz?

miszczu pynntam jeszczy raz: czy ty wiesz co to EOT?

jk

Data: 2011-06-08 09:44:27
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 11:37:10 +0200, JWW napisał(a):

dawaj - chętnie się czegoś nauczę.... A którą dystrybucję proponujesz?

miszczu pynntam jeszczy raz: czy ty wiesz co to EOT?

jk

przecież miałeś mnie nauczyć jak przejść na linuks... :-(

A ty nawet nie chcesz powiedzieć, którą dystrybucję kupić... :-(

I pewnie też nie będziesz chciał wytłumaczyć mi biednemu żuczkowi, co oznacza poniższa linijka w nagłówku moich postów:

Od kilku lat mi się coś takiego w nagłówkach pojawia.... będzie ze 12...

--
m. - zmartwiony :-(

Data: 2011-06-08 12:00:54
Autor: JWW
[']
Od kilku lat mi się coś takiego w nagłówkach pojawia.... będzie ze 12...

urzryj jak zwykle google trnslate

jk

Data: 2011-06-08 10:08:07
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 12:00:54 +0200, JWW napisał(a):

Od kilku lat mi się coś takiego w nagłówkach pojawia.... będzie ze
12...

urzryj jak zwykle google trnslate

jk

"urzryj" - co to znaczy???? :-O

--
m.

Data: 2011-06-09 12:31:42
Autor: skippy
[']

Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:isnfh6$lqv$1inews.gazeta.pl...
[...]

ściemniasz:)
odpowiadasz świadomie
to sztuka nie dyskutować z trollami, wiem to po sobie
nie każdy potrafi, jeśli ma gen dyskutanctwa
przecież wiesz, komu odpowiadasz
ja zrobiłem sobie radykalne cięcie, ale i tak za małe bo napisałem to, co tu widać

Data: 2011-06-07 22:32:24
Autor: FD
[']
W dniu 2011/06/07 21:56, JWW pisze:
znów się skompromitowałeś... :P

nie, mam spencjalny czytnik pod systemem LINUKS

jk

chyba najwyzsza pora przeglosowac moderacje na tej grupie....

Data: 2011-06-07 22:50:21
Autor: /dev/SU45
[']
chyba najwyzsza pora przeglosowac moderacje na tej grupie....

Najwyższa pora nie odpisywać mu!

Data: 2011-06-07 23:39:03
Autor: FD
[']
W dniu 2011/06/07 22:50, /dev/SU45 pisze:
chyba najwyzsza pora przeglosowac moderacje na tej grupie....

Najwyższa pora nie odpisywać mu!

nie skutkuje!

Data: 2011-06-08 05:48:58
Autor: JWW
[']
chyba najwyzsza pora przeglosowac moderacje na tej grupie....

po co głosowanie? od dawna proponuję animację....

jk

Data: 2011-06-08 11:39:37
Autor: KiloSierra
[']
W dniu 11/06/08 10:47, Ghost pisze:

UĹźytkownik "FD"<fejk@post.pl>  napisał w wiadomości
W dniu 2011/06/07 22:50, /dev/SU45 pisze:
chyba najwyzsza pora przeglosowac moderacje na tej grupie....

Najwyższa pora nie odpisywać mu!

nie skutkuje!

Use KF Luke.

ta... najlatwiej glowe w piasek wsadzic i udawac ze nie ma problemu
ale nie jest wyjscie!
co z tego ze ja go se wyfiltruje jak debil bedzie udzierał "rad"
ludziom ktĂłrzy tu sporadycznie wpadna.........

vide ostatnie dyskusje o polaczeniach w budapeszcie

Data: 2011-06-08 12:12:54
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "KiloSierra" <Kilo@sera.pl> napisał w wiadomości news:4def435f$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Jest

co z tego ze ja go se wyfiltruje jak debil bedzie udzierał "rad"
ludziom ktĂłrzy tu sporadycznie wpadna.........

Hehehehe, widze, ze kolega z tych co chca zbawic swiat od debili - nie, nie dasz rady. Im predzej zdasz sobie z tego sprawe, tym szybciej zagrozenie dla Twojego serca minie.

Data: 2011-06-08 10:29:57
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 12:12:54 +0200, Ghost napisał(a):

Hehehehe, widze, ze kolega z tych co chca zbawic swiat od debili - nie,
nie dasz rady. Im predzej zdasz sobie z tego sprawe, tym szybciej
zagrozenie dla Twojego serca minie.

tylko inaczej się na to patrzy, jeśli na grupę wchodzi ktoś, kogo znasz od lat i zostaje przez  niego wprowadzony w błąd, który może nieść poważne konsekwencje... :-/

--
pzdr
meping

Data: 2011-06-08 12:40:35
Autor: /dev/SU45
[']
tylko inaczej się na to patrzy, jeśli na grupę wchodzi ktoś, kogo znasz
od lat i zostaje przez  niego wprowadzony w błąd, który może nieść
poważne konsekwencje... :-/

póki co kolina nie podaje QNH więc bez przesady.

Jeżeli nie dasz sobie siana to naprawdę jesteś durniejszy od koliny. Albo sam kolina sobie wystawia? Fajnie że mamy tu wolność słowa, nie jak np dlapilota zamknęło komentowanie wypadku Kuryłowicza, ale trzeba umieć z tego korzystać.

Data: 2011-06-08 10:51:20
Autor: Krzysztof Chajęcki
[']
Dnia Wed, 08 Jun 2011 12:40:35 +0200, /dev/SU45 napisał(a):

[...]

bez przesady w zeszłym roku kolega się pytał, o coś związanego z zawieszeniem lotów nad Europą z powodu wybuchu wulkanu na Islandii. Nie dla sportu, tylko dlatego, że mieszka tam i potrzebował się dostać. Czy wprowadzenie go w błąd w tej kwestii jest zabawnie? --
meping

Data: 2011-06-08 13:30:15
Autor: Ghost
[']

Użytkownik "Krzysztof Chajęcki" <krzysztof.chajecki@gmail.com> napisał w wiadomości news:isnk78$dv7$1inews.gazeta.pl...
[...]

To jest usenet i trzeba umiec z niego korzystac, trzeba wiedziec, ze sporo ludzikow tutaj pisze bzdury czasem nawet nieswiadomie. Jesli nie masz na to poprawki to trudno, i tyle.

[']