! ! !

Data: 2009-05-18 18:45:56
Autor: matador
! ! !
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,6621825,Motorniczy_ukarany_za_rasizm_w_internecie.html
#
Prokurator Małgorzata Dziewońska: - Ten wyrok będzie nauczką dla ludzi, którym wydaje się, że w internecie można popełnić przestępstwo i ujdzie ono płazem.
#

matador.

Data: 2009-05-18 16:52:50
Autor: Tzva Adonai
! ! !
matador <matador@neostrada.pl> napisał(a):
Prokurator Małgorzata Dziewońska: - Ten wyrok będzie nauczką dla ludzi, którym wydaje się, że w internecie można popełnić przestępstwo i ujdzie ono płazem.

I bardzo dobrze bydlakowi... Nasi wrocławscy Cyganie to wspaniali ludzie,
wśród tych mieszkających na Karłowicach mam wielu przyjaciół i nigdy nie
pozwoliłbym ich obrażać.. Większość z nich nie ma nawet podstawowego
wykształcenia, a jest w nich więcej mądrości życiowej, niż w większości ich
polskich sąsiadów...

Data: 2009-05-18 18:55:14
Autor: [heÂŽsk]
! ! !
On Mon, 18 May 2009 18:45:56 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

taka nauczka przydalaby sie kilku psp-owskim geniuszom
opluwajacych wulgarnie innych. czas wyplenic chamstwo
z psp i dac po lapach tym, ktorzy obrazaja innych w sposob daleko odbiegajacy od przyjetych norm.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-18 19:34:39
Autor: HaMMeR
! ! !
wrote:

[...]

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2
-- -- -- -- -- -- -- -- --

No to juz! W czym rzecz,zacznij swa 'powinnosc' kapusto!
Innej drogi nie ma!!!

Data: 2009-05-19 06:57:25
Autor: [heÂŽsk]
! ! !
On Mon, 18 May 2009 19:34:39 +0200, HaMMeR <tranzac@aster.pl> wrote:

> taka nauczka przydalaby sie kilku psp-owskim geniuszom
> opluwajacych wulgarnie innych. czas wyplenic chamstwo
> z psp i dac po lapach tym, ktorzy obrazaja innych

No to juz! W czym rzecz,zacznij swa 'powinnosc' kapusto!

 sam jestes "kapusta".kiedy brak ci argumentow stajesz sie
 wulgarny. na harlemie sie wychowales czy co ?

Innej drogi nie ma!!!

 tylko droga wytyczona przez prezesa!

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-19 00:01:49
Autor: zeusx
! ! !

Użytkownik "matador" <matador@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gus3tt$eps$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

"Cieszę się, że wybierając między wolnością słowa a ochroną przed dyskryminacją, sędzia wybrał to drugie."Krzysztof Tokarz, pełnomocnik wojewody dolnośląskiego do spraw mniejszości narodowych

Wolność słowa ale. Coś jak sprawiedliwość społeczna.
zx

! ! !