Data: 2009-10-14 07:51:06
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Mariusz Kamiński popełnił fundamentalną zbrodnię. http://wiadomosci.onet.pl/2059917,11,liderzy_pis_do_wiezienia,item.html

czlowieku ty idz sie lecz. Takich debili jak ty i ta banda ktorej teksty tu
cytujesz, nadaje sie tylko po sciane i przymusowa kastracja, zeby genow nie
rozsiewali.

Data: 2009-10-14 09:55:08
Autor: Borubar Benhauer

Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał

czlowieku ty idz sie lecz. Takich debili jak ty i ta banda ktorej teksty tu
cytujesz, nadaje sie tylko po sciane i przymusowa kastracja, zeby genow nie
rozsiewali.

Potrafisz uzasadnic, czy jako propicowski przygłup, tylko rzucac oskarżenia?

Przemek

--

"Mariusz Kamiski prowadzi  tryb życia podobny do Nieprzekupnego. Mieszka w
kawalerce, nie spotyka się ze znajomymi, nawet z PiS i Ligi Republikańskiej,

Data: 2009-10-14 08:02:11
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Potrafisz uzasadnic, czy jako propicowski przygłup, tylko rzucac oskarżenia?

co ci mam uzasadniac? przeciesz ty albo robisz sobie jaja (chociaz to
nienormalne aby juz od rana wypisywac ewidentne klamstwa i brednie), albo
jestes pierdolniety i powinenes zaczac sie leczyc. Pamietaj. ze nie jestes anonimowy na tej grupie, wiec radze dac sobie nieco na
wstrzymanie.

Data: 2009-10-14 10:39:41
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):

Użytkownik " Karol" <jef_f.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał

> co ci mam uzasadniac?

Wiedziałem, he, he, byłem na 100 % pewny, że nie potrafisz uzasadnic. Należysz do durniów mówiących: nie, bo nie. Dlaczego nie, to już jest zbyt trudne.

no i z czego rzysz palancie? takiej zdemoralizowanej mendzie jak ty, to mozna godzinami tlumaczyc oczywistosci. Takie sprawy jak moralnosc i etyka to trzeba
wyniesc z domu. To trzeba miec po prostu w genach. Tego na grupach
dyskusyjnych nikt nikogo nie nauczy.

> Pamietaj. ze nie jestes anonimowy na tej grupie, wiec radze dac sobie > nieco na
> wstrzymanie.

O żesz , zacząłem się bac, he, he, he!

ja cie tylko ostrzegam. A przyszlosc ci pokaze czy mialem racje czy tez nie.
Pomagaj degeneratom dalej.

Data: 2009-10-14 11:01:17
Autor: Karol
Borubar Benhauer <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(a):
Z domu to ty przygłupie wyniosłeś coś, co mogłeś sprzedac, zeby miec na wino. O moralności i etyce nie masz zielonego pojęcia.

 przeciez ty jestes nienormalny. Potrafisz tylko wklejac teksty z antypolskiej gadzinowki, wypisywac absurdalne bzdety i ublizac ludziom ktorzy te banialuki kwestionuja.

I w ten sposob widocznie sam zarabiasz na jakies cienkie wino, menelu i szujo.
 Takich jak ty wymozdzkow cala masa lize dupe na forach pijaczynie Adasiowi, za
judaszowe srebniki. Ohyda.

i spierdal, mi z oczu kanalio. Jak bym mial cie pod reka tobys inaczej spiewal

PLONK