Data: 2010-02-05 09:58:58
Autor: jerzyn

From: "Adam" <bluesman1952@poczta.fm>

http://di.com.pl/news/30181,0,Bialorus_Koniec_anonimowego_surfowania_po_internecie.html
A co, w Polsce można anonimowo surfować? Wszystkie łącza są inwiligowane -
wystarczy pociągnąć kilka plików z filmami lub muzyką - i już masz policję z
prokuratorem w domu.
AC
A co ja piszę ,stawia, gorszą tezę , przepytałem dwa urzędy na temat blokowania internetu i otrzymałem dziwne odpowiedzi ze w Polsce temat newsów jest bez "właściciela" ,a jednocześnie w gazecie dość malej partii stawiają tezę ze szefem NASK-U jest szef ABW i się narobiło