:-)))))))) :-))))))))))))))

Data: 2010-02-15 17:54:50
Autor: Mariusz Merta
:-)))))))) :-))))))))))))))
Zbyszek a ty jesteś pewny, że masz włączony kanał z olimpiadą :-)))
a nie jakieśwojny klonów czy sexmisję albo misia uszatka
oj chyba za dużo piffffka...
widzę, że nerwy ci puszczają...
te przejmujące uczucie błogości po kolejnej kracie piffffka
co jest ? tusk ci cześć nie powiedział ?
zaczyna do ciebie docierać co się dzieje, no to obraź się na
rzeczywistość  z Panem Bogiem włącznie
ale rzeczywistości przez to nie zmienisz
Mariusz Merta

Data: 2010-02-15 18:19:05
Autor: zbig
:-)))))))) :-))))))))))))))
On 16 Lut, 02:54, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

Wygląda na to ,ze mnie zrozumiałeś, ale źle.
Piwka już od jakiegoś czasu nie piję. Jeśli już, to wino, ale nie tym
razem. Staram się dbać o "linię", cóż, nadwaga oznacza u mnie
nadciśnienie.
Zdaje się ,ze nie dość przekonywająco oddałem piórem mój błogostan i
wyciągnąłeś nieprawidłowe wnioski.

Data: 2010-02-16 10:28:39
Autor: awe

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:a3c9d6cf-c976-43d0-acab-c4ae4f2ce696w31g2000yqk.googlegroups.com...
[...]

-- -- --
Niektorzy tak maja przed smiercia. Ten stan to odpowiednik gieldowego "dead cat bounce"
awe