.

Data: 2010-04-21 00:54:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
.
Witam koleżanki i kolegów
Wkurwiały mnie zawsze,obłuda i góralska muzyka z czasów TN. Teraz nie znoszę
naszego państwa za istotny udział w rządzeniu różnej maści agentów i TW
związanych z polityką i biznesem (król Sobiesiak), którzy niskim kosztem
dorobili się milionowych majątków. I z tego powodu zabieram tutaj dziś głos.
Nie zrobiłem wielkiej kariery politycznej i zawodowej, aktualnie bezrobotny
po sprzedaniu EWSA Szwedom. Ale też nie zazdroszczę im z tego tytułu ani
jednej złotówki(Leksusów tudzież), abym był dobrze zrozumiany.
Marek Dukaczewski mój rocznik był z równoległej klasy, ale jakże daleko
jesteśmy od siebie różni w patrzeniu na obraz Polski. Dziwi mnie to, że
nasza szkoła Technikum Nukleoniczne jest dumna z generała  ja uważam, że
powinno być odwrotnie, szkoda że nauczyciele uczący nas wtedy, milczą dla
zachowania dobrego imienia szkoły.
Miała być wolna Polska bez wpływów obcej agentury a mamy zupełnie odmienny
obraz rzeczywistości.
Koleżanki i koledzy patrzcie uważnie na wystąpienia naszego kolegi w mediach
przed wyborami, będzie go coraz  więcej.
A powód, chyba każdy się domyśla.
SOWA rozpościera ochronne skrzydła nad swoimi.
Pozdrawiam wszystkich nukleoników Marek Miękina 1971 a