[DO PANSLAVISTY]

Data: 2010-05-25 05:21:02
Autor: Panslavista
[DO PANSLAVISTY]
Robert Znoch wrote:

Panie Jerzy o której w środę te spotkanie?

Nie otrzymałem odpowiedzi na priva - proszę o wybaczenie
za post na grupie, ale jak mam się z Panem skontaktować?

Dobrze Pan zaczął.
1) Proszę się przedstwić.
2) W jakiej sprawie.
3) Domokrążnym politykierom mówię stanowcze NIE.
4) Nigdzie nie wstępuję, nie zapisuję się, nigdzie nie jadę na spotkania, 5) Jestem starym dziadziskiem, siedzącym a częściej śpiącym w cudzym domu.

Data: 2010-05-25 09:09:14
Autor: Robert Znoch
[DO PANSLAVISTY]
Użytkownik "Panslavista"

1) Proszę się przedstwić.

Robert Znoch

2) W jakiej sprawie.

Dot. ZRWW

4) Nigdzie nie wstępuję, nie zapisuję się, nigdzie nie jadę na spotkania,

Nie ma problemu. My przyjedziemy do Pana

5) Jestem starym dziadziskiem, siedzącym a częściej śpiącym w cudzym domu.

To wiemy. Znamy tez sprawe panska. Wie Pan o czym mowie?

Data: 2010-05-25 09:11:07
Autor: Panslavista
[DO PANSLAVISTY]
Robert Znoch wrote:

Użytkownik "Panslavista"

1) Proszę się przedstwić.

Robert Znoch

2) W jakiej sprawie.

Dot. ZRWW

[...]

He..he co to, jest to ZRWW? Jestem zacofany w skrótach.

Data: 2010-05-25 09:13:05
Autor: Panslavista
[DO PANSLAVISTY]
Robert Znoch wrote:

Użytkownik "Panslavista"

1) Proszę się przedstwić.

Robert Znoch

        Jeżeli to nazwisko a nie nick, to już je poznałem wcześniej. Chodziło mi o
to kim Pan jest i dlaczego wybrał mnie Pan na obiekt swoich działań.

Data: 2010-05-25 09:18:36
Autor: Panslavista
[DO PANSLAVISTY]
Robert Znoch wrote:

Użytkownik "Panslavista"

1) Proszę się przedstwić.

Robert Znoch

2) W jakiej sprawie.

Dot. ZRWW

[...]

Nie wiem, Póki co - niech się Pan nie czuje zaproszony.

Data: 2010-05-25 14:14:45
Autor: Panslavista
[DO PANSLAVISTY]

"Robert Znoch" <robert_znoch@onet.pl> wrote in message news:htft3i$166$1news.onet.pl...

[...]