..

Data: 2010-11-05 09:25:44
Autor: Michał Sz.
..
Nie pamiętam kto, ale ktoś mi tu powiedział, że telewizja służy do urabiania
widza. Lipna diagnoza. Patrząc w telewizor dochodzi się do wniosku, że
telewizja nie służy do niczego.

M.Sz.

Data: 2010-11-05 13:12:53
Autor: Dobrodziej
..

Użytkownik "Michał Sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ib0f43$m9o$1news.onet.pl...
[...]

Jasne, że nie. Bo ty gapisz się w telewizor i nic z tego nie rozumiesz! Przełącz na rydzykową stację i wszystko będzie jasne!

d.

..