?...

Data: 2010-12-26 02:43:02
Autor: Jaksa
?...

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości
Obżeracie się pewnie jak wieprze przy tych wigilijnych stołach, co
nie?.. Wpierdalacie jadło aż się wam uszy trzęsą, a ryje przybierają
buraczkowy kolor...
-- -

Godzina 18:42 dnia 24 grudnia...

Godzina wieczerzy wigilijnej, przy uroczyście nakrytym stole,
bogactwie jadła, z bliskmi, w familijnej radosnej atmosferze,
przy migotającej światełkami choince, mróz i śnieg za oknami,
a ty ciulu sam jak ten palec w chłodnym wyziębionym pokoiku
na niewygodnym krzesełku przed klawiaturą komputera...

No, prawie mi ciebie żal żulu! Nie masz czasem jakieś rodziny?
Nie, nie mam na myśli tego cuchnącego tranwestyty z Pakistanu!

A może nawet twoja własna rodzina się ciebie już wyrzekła?

Jaksa

PS
 pomyślałem sobie, kto z nas byłby gotów ciebie przyjąć
 w ten wieczór wigilijny do własnego domu i stołu.
 Ja z całą pewnością nie!

 Sądzę że nikt inny również by tego nie zrobił, no może jakieś
 odpady typu bokun, sofu albo grześ z kaweckim..

?...