Data: 2011-01-27 16:46:12
Autor: obserwator
cyc <ja@ja.pl> napisał(a): (...)

kolejny paranoiczny tekst, kacapa.

--

Data: 2011-01-27 17:55:28
Autor: cyc

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ihs7gk$roh$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
(...)

kolejny paranoiczny tekst, kacapa.

Wiesz co mnie u was , pisowskich durniow smieszy najbardziej ? .
Calkowita bezsilnosc wobec oczywistych i uzasadnionych zarzutow jakie stawia sie wam i waszych ulubiencom . W tej bezsilnosci sprowadzacie sie do roli glupiego Jasia z piaskownicy , ktory jako jedna odpowiedz na okreslenie " jestes glupi " , mowi , " ty jestes glupi " .
Wasze komentarze do postow , w najmniejszym stopniu was osobiscie nie dotyczacych , tylko polityki i zwiazanych z nia spraw ale bedacych w opozycji do waszych ulubiencow z PiS-u , cechuje jedna , niezmienna odpowiedz . Jest nia inwektywa pod adresem piszacego . Nie dotyczy tresci , nie postu , nie argumentu  , liczy sie inwektywa . Typowy pisowski manewr tyle , ze obliczony wylacznie na mentalnosc debili z pochodniami w reku .
Wiem , ze wymagac od was polotu , racjonalnosci i rozwagi to nadmiar oczekiwac ale zebyscie chociaz nie robili wprost pod siebie bo przeciez to wy potem w tych ekstrementach lezakujecie .

cyc

Data: 2011-01-27 17:56:40
Autor: u2
W dniu 2011-01-27 17:55, cyc pisze:

[...]

kolejny paranoiczny tekst kacapa.

Data: 2011-01-27 18:49:55
Autor: Grzegorz Z.
"Sad kapturowy" , zamach ," proba wyludzeniua ", hanba , hanba !!
u2 napisał:

W dniu 2011-01-27 17:55, cyc pisze:

[...]

kolejny paranoiczny tekst kacapa.

Czekaj czekaj, czy czasem ten Karski nie jest kryptotęczowy?