Data: 2011-02-02 21:09:17
Autor: abc
Oponenci ukaszenki zamierzaj zebra si dzisiaj na Placu Padziernikowym,
w protecie przeciw sfaszowanym, wedug ich wiadectwa, wyborom.

Prezydent pytany przez dziennikarza, czy zamierza wsppracowa z opozycj
po wyborach, odpowiedzia, e tylko cz spord jego przeciwnikw to
normalni ludzie, a nie bdzie prowadzi rozmw z bandytami i
dywersantami.

- Jestem gotw wsppracowa z kadym - opozycj, nie-opozycj, z ludmi,
ktrzy tak jak ja chc y w swoim kraju, zagwarantowa jego niepodlego
i eby nasz kraj by pikny i spokojny - zadeklarowa.

I doda, nie martwcie si, nikogo na placu nie bdzie.

Dwaj opozycyjni kandydaci w wyborach - Uadzimir Niaklajeu i Andrej
Sannikau - wezwali w sobot zwolennikw opozycji, by przyszli na Plac
Padziernikowy w Misku w wieczr wyborczy.

Zapytany, czego mog si spodziewa organizatorzy akcji, ukaszenka odpar:
- Przeczytajcie nasze ustawy, wszystko bdzie cakowicie zgodne z prawem.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/283424,Lukaszenka-nie-bedzie-nikogo-na-placu

Data: 2011-02-03 01:24:20
Autor: Jakub A. Krzewicki
środa, 2 lutego 2011 21:09. carbon entity 'abc' <abc@wp.pl>

Oponenci Łukaszenki zamierzają zebrać się dzisiaj na Placu
Październikowym, w proteście przeciw sfałszowanym, według ich świadectwa,
wyborom.

Prezydent pytany przez dziennikarza, czy zamierza współpracować z opozycją
po wyborach, odpowiedział, że tylko część spośród jego przeciwników to
„normalni” ludzie, a nie będzie prowadził rozmów z „bandytami i
dywersantami”.

- Jestem gotów współpracować z każdym - opozycją, nie-opozycją, z ludźmi,
którzy tak jak ja chcą żyć w swoim kraju, zagwarantować jego niepodległość
i żeby nasz kraj był piękny i spokojny - zadeklarował.

I dodał, „nie martwcie się, nikogo na placu nie będzie”.

Dwaj opozycyjni kandydaci w wyborach - Uładzimir Niaklajeu i Andrej
Sannikau - wezwali w sobotę zwolenników opozycji, by przyszli na Plac
Październikowy w Mińsku w wieczór wyborczy.

Zapytany, czego mogą się spodziewać organizatorzy akcji, Łukaszenka
odparł: - Przeczytajcie nasze ustawy, wszystko będzie całkowicie zgodne z
prawem.

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/283424,Lukaszenka-nie-bedzie-
nikogo-na-placu

Co to za moda na kodowanie bałtyckie (ISO-8859-13) zamiast ISO-8859-2 lub UTF8???