Data: 2012-05-05 13:22:09
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
"Witam was naćpana hołoto" powiedział Andrzej 'Rozenek, zebrani brawami i entuzjazmem przyjęli jego "komplement"
http://www.youtube.com/watch?v=lDWKf63CUGs
  juz sie tak nie uwiarygadniaj mkarwan....tyle lat robiles tu ludzi w bambuko
i jeszcze nadal chcesz rznac durnia, aby oglupiac mlodych Polakow, sowiecki
propagandysto?

Data: 2012-05-05 15:31:19
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo39i1$nao$1inews.gazeta.pl...
[...]

Znowu kłamiesz na mój temat.

Data: 2012-05-05 14:03:38
Autor: Obserwator
> [...]
> i jeszcze nadal chcesz rznac durnia, aby oglupiac mlodych Polakow, > sowiecki

Znowu kłamiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Data: 2012-05-05 16:48:50
Autor: mkarwan
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo3bvp$t4a$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> propagandysto?

Znowu kłamiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal kłamiesz na mój temat.

Data: 2012-05-05 15:02:47
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
> nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal kłamiesz na mój temat.

udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Data: 2012-05-05 17:55:31
Autor: mkarwan

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo3fen$65g$1inews.gazeta.pl...
> nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))
Nadal kłamiesz na mój temat.
udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Po pierwsze nie jestem sowiecki  http://sjp.pwn.pl/szukaj/sowiecki
Po drugie nie jestem propagandystą http://sjp.pwn.pl/szukaj/propagandysta

Ostrzegam cię abyś powstrzymał się od kłamstw na mój temat.

Data: 2012-05-05 16:15:31
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

> [...]
  prosowiecki, bedzie precyzyjniej?

Ostrzegam cię abyś powstrzymał się od kłamstw na mój temat.

Ja tez cie ostrzegam od powstrzymania sie od klamstw na moj temat oraz
uprawiania w polskiej sieci dezinformacji w stylu nazistowsko-sowieckim.

Polecam rowniez zorientowac sie co to jest rasizm: http://www.zakiewicz.pl/news,120,Art.%20257%20kodeksu%20karnego%20-%20rasizm

oraz tekst Suworowa o ruskiej agenturze w sieci, swietnie sie w te informacjwe
wpisujesz *mkarwan* :))

http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Ps. widze, ze zmieniles server neostrady na internia, po tym jak podalem
link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej
sieci internetowej. :))))

Data: 2012-05-05 18:24:06
Autor: Tymon

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo3jn3$f8l$1inews.gazeta.pl...
> [...]

link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej

:))))

Data: 2012-05-05 18:26:11
Autor: Tymon
Giena, oni są  szkoplenie już w innym sposobie niz my., Oszukują IP normalnie, Ty durak chcesz ich udac? Gdzie? Ot ty durnyj agent.

Data: 2012-05-05 16:41:05
Autor: Obserwator
Tymon <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał(a):  Tymon , kolejny nick Leperchauna:

http://groups.google.com/groups/search?scoring=d&filter=0&enc_author=iN7WaBoAAAAERvtYGODeR_V5dUNs1BI_HhbPaElCR1GhIZ010Xn7VQ&as_drrb=b&as_mind=1&as_minm=7&as_miny=2011&as_maxd=31&as_maxm=7&as_maxy=2011

jesli sie nie otworzy, to zamieszczam skrot, tego prosowieckiego gownojeda:

http://tinyurl.com/d2a968m

Suworow o takich prosowieckich trollach m.innymi mowi:

*Internet służy mi nie do spierania się z wrogami ale do dyskusji z
przyjaciółmi, zwolennikami- pod warunkiem, że ja wiem, iż osoba, z którą
rozmawiam to nie jest pracownik służb. Wbrew pozorom łatwo to poznać po argumentach. Czytelnik mówi: *Nie masz racji, to wygląda inaczej* i razem szukamy prawdy.
Sprzedawczyk, wróg mówi: *Jesteś alkoholikiem*. http://grzegorz.rossa.salon24.pl/188320,agentura-wplywu-sabotuje-nasze-dyskusje

Data: 2012-05-06 08:22:30
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 16:41:05 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Giena, ty jak zwasze w robocie. Tymon to nasz człowiek. Nie pamietasz
Anatola?

Data: 2012-05-05 21:26:10
Autor: mkarwan

> udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.
> [...]

znowu kłamiesz

[...]

 kłamiesz

Ps. widze, ze zmieniles server neostrady na internia, po tym jak podalem
link do dowodu pokazujecego, ze dzialasz w duecie z Tzva Adonai w polskiej
sieci internetowej.

Zmieniłem serwer ponieważ z serwerem neostrady był problem o czym zresztą ktoś tu pisał.
Problemy nie są usuwane w dni wolne.
Poza tym listy na neo ukazują się z opóźnieniem.
Znowu zrobiłeś z siebie idiotę.
nie masz żadnych dowodów ponieważ twój zarzut jest nieprawdziwy a ty kłamiesz.

Data: 2012-05-05 20:25:15
Autor: Obserwator
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):  (ciach) brednie prosowieckiego gownojeda. Nie tlumacz sie, bo mnie gowno
twoje klamstwa interesuja.

Obama tez jest Zydem, prosowiecki psycholu?

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/fe8ab9332e926178/2cd8e3b91a2b5b75?lnk=gst&q=mkarwan+obama#2cd8e3b91a2b5b75

Udawales, ze nie zauwazyles tego mojego postu do ciebie, cymbale ?

Data: 2012-05-05 22:33:10
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:25,  Obserwator pisze:
[...]

   I to ma być ten jego grzech śmiertelny? Rozśmieszyłeś mnie...

Data: 2012-05-06 10:06:00
Autor: mkarwan

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:jo42qb$95m$1news.icm.edu.pl...
  I to ma być ten jego grzech śmiertelny? Rozśmieszyłeś mnie...

On nie potrafi opanować swoich emocji.
Normalna, rzeczowa dyskusja z nim jest niemożliwa.
Nie przycumuje żadnych racjonalnych argumentów, szczególnie tych które nie pasują do założonej przez niego tezy.
Jego argumentami są przede wszystkim kłamstwo i chamstwo.
Wygląda na to, że to człowiek chory i powinien zgłosić się do lekarza najlepiej psychiatry.
Chyba tylko lekarz jest w stanie mu pomóc.
Zachowuje się jak Żyd albo filosemita.
Albo jak ktoś wynajęty przez nich.
Widać to  po jego reakcjach na listy zawierające informacje o Żydach,.
Wtedy albo zapienia się albo daje pisze jacy to Żydzi są wspaniali.
Putina zwalcza ponieważ Putin jest kością w gardle Żydów.
Żydzi chcieliby aby Rosja była jak za Jelcyna, słaba i rozbita niewtrącająca się do polityki międzynarodowej.
Rosja przeszkadza Izraelowi w napaści na Iran.
Przeszkadza w dokończeniu ruchawek w Syrii tak jak to zrobiono w Libii i kilu innych krajach arabskich
Przeszkadza w zbombardowaniu Syrii.
Najkrótsza droga samolotów izraelskich do Iranu wiedzie nad Syrią, a Syryjczycy mają ruskie systemy rakiet przeciwlotniczych.
Ruscy wspierają Syrie więc jasne jest czemu na Putina plują tacy jak obserwator.

Data: 2012-05-06 10:25:14
Autor: Obserwator
> [...]

Ruscy wspierają Syrie więc jasne jest czemu na Putina plują tacy jak obserwator.

voila, kim jest mkarwan : klamliwy skurwysyn sowiecki.

Data: 2012-05-06 12:37:35
Autor: Tymon

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5jia$hd9$1inews.gazeta.pl...
voila, kim jest mkarwan : klamliwy skurwysyn sowiecki.

Tomas Schuman to ty? No to od prawie 20 lat już nie zyjesz! ;))))

BomBel

Data: 2012-05-06 13:57:51
Autor: Klin

   http://via-midgard.info/news/20520-vladimir-putin-evrej.html
   http://blog.kp.ru/users/sergey_vdv/post125528617/

   http://tiny.pl/hpntc

Data: 2012-05-05 18:24:44
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

> [...]

Po drugie nie jestem propagandystą http://sjp.pwn.pl/szukaj/propagandysta

Ostrzegam cię abyś powstrzymał się od kłamstw na mój temat.

A jak nie posłucha ostrzeżenia to taserem go! Taserem!

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-06 08:20:32
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 15:02:47 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):
nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nadal kłamiesz na mój temat.

udowodnij ze klamie, sowiecki propagandysto.

Giena, chcesz dowodów? Chcesz? No Giena! Uważaj Giena! Ostrzegam jak stary
przyjaciel starego przyjaciela. Nasze drogi rozeszły się ale my agenci
musimy sobie pomagać.

Data: 2012-05-06 08:19:31
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 16:48:50 +0200, mkarwan napisał(a):

> [...]
> propagandysto?

Znowu kłamiesz na mój temat.

nie KAZDY jest do ciebie sowiecki propagandysto podobny:))

Nie każdy kłamie na twój temat. Obserwator to sowiecki agent w spoczynku.
Za czasów Andropowa był szychą, teraz wyjada resztki w kanadyjskich barach.

Data: 2012-05-06 08:18:39
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 5 May 2012 14:03:38 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

[...]

Giena, ty też robisz za propagande. Wy andropowcy zawsze byliscie w tym
dobrzy. Ale teraz jest Putin i ma was w 4 literach. Po co Giena tu się
produkujezz? Dorabiasz do emerytury?

Data: 2012-05-05 18:21:32
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

To może w końcu byście coś napisali sami o sobie, poza permanentnym
wypieraniem się waszych żydowskich korzeni?

Data: 2012-05-05 22:07:52
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 15:22,  Obserwator pisze:
[...]

   Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

Data: 2012-05-05 20:11:32
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisał(a):
   Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

komu? Tobie?...buahaha...

Data: 2012-05-05 22:21:36
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:11,  Obserwator pisze:
Klin<klin\@wp.pl,
,>  napisał(a):

    Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

komu? Tobie?...buahaha...

   Czyli wolisz siać dezinformacje bez żadnego uzasadnienia.
   Uważasz wszystkich za głupców. Od paru lat śledzę co
   tu mkarwan podaje i na ogół widzę, że użera się ze syjonistami.
   Czyżby to Ci tak grało na nerwach?

Data: 2012-05-05 21:16:58
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisał(a):
> [...]

   Uważasz wszystkich za głupców. Od paru lat śledzę co
   tu mkarwan podaje i na ogół widzę, że użera się ze syjonistami.

ja sieje dezinformacje, a ty oczywiscie informujesz. Tak jak mkarwan wszedzie widzisz spisek zydowski. Troche trudno ci to udowodnic, bo jestes na tyle przebiegly, ze twoje posty trudno odnalezc w sieci. Ja sobie poradzilem, ale kilka razy z toba probowalem tu rozmawiac i dalem sobie spokoj, bo z gownojedami nie ma zadnej dyskusji - nie przyjmuja zadnych faktow do wiadomosci, jak to gownojedy.

Twoj wystep w tym watku w obronie kogos takiego jak osobnik o ksywie *mkarwan*
- jest rowniez dowodem kim jestes. A teraz spierdalaj.

Data: 2012-05-06 13:42:43
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 23:16, Obserwator pisze:

[...]

    Zaczynam rozumieć tych co nazywają Cię Obsrywatorem.

Data: 2012-05-06 11:50:47
Autor: Obserwator
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                             Zaczynam rozumieć tych co nazywają Cię Obsrywatorem.

************************************

nic dziwnego, sowiecki przyglupie. --

Data: 2012-05-06 15:13:26
Autor: Leprechaun aka Jimmy Squarefoot

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jo5oim$slh$1inews.gazeta.pl...
Klin <klin\@wp.pl,

Zaczynam rozumieć tych co nazywają Cię Obsrywatorem.

************************************

nic dziwnego, sowiecki przyglupie.

Mógłbyś wymienić chociaż jedną osobę na psp, którą nie nazwałeś sowieckim przygłupem? ;)))

BomBel

Data: 2012-05-05 22:36:00
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:07, Klin > pisze:
  Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

Data: 2012-05-05 22:43:02
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:36, u2 pisze:
W dniu 2012-05-05 22:07, Klin>  pisze:
   Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

   Ja też kiedyś tu życzyłem powrotu do zdrowia Jaruzelskiemu
   jako człowiekowi cierpiącemu co rozjuszyło Obserwatora.
   Jego zajadłość nie pozwala mu trzeźwo myśleć.

Data: 2012-05-05 22:48:35
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:43, Klin > pisze:
[...]

A niech jeruzel zdycha. Nie mam litosci czy wspolczucia dla sowieckich
pacholkow.

Data: 2012-05-05 22:50:32
Autor: Klin
W dniu 2012-05-05 22:48, u2 pisze:
[...]

   Obserwator Ci powie, że się uwiarygodniasz. :-)

Data: 2012-05-05 22:53:39
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:50, Klin > pisze:
A niech jeruzel zdycha. Nie mam litosci czy wspolczucia dla sowieckich
pacholkow.

  Obserwator Ci powie, że się uwiarygodniasz.

Bez przesady, nikomu nie mozna ufac, to pierwsza zasada psp. Ty mi na
przyklad wygladasz na zydka. Podobnie jak zreszta obserwator. :)

Data: 2012-05-05 23:31:22
Autor: u2
W dniu 2012-05-05 22:59, Klin > pisze:
Bez przesady, nikomu nie mozna ufac, to pierwsza zasada psp. Ty mi na
przyklad wygladasz na zydka. Podobnie jak zreszta obserwator. :)

     Bo?

Co bo ?

Data: 2012-05-06 08:26:22
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:53:39 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Obaj wyglądacie na Żydów. Tych z napletkiem.

Data: 2012-05-06 08:25:55
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:50:32 +0200, in napisał(a):

[...]

u2 liże dupę Gieni, może to jego agent?

Data: 2012-05-06 08:25:28
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:48:35 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Na twój grób też nasrają WRONy.

Data: 2012-05-06 08:24:55
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:43:02 +0200, in napisał(a):

[...]

Ty też byłbyś sfrustrowany gdybyś z dnia na dzień został nikim. On sowiecki
agent dzis wyżera resztki w barach dla kierowców.

Data: 2012-05-06 09:27:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pamelo" <pamelo@farewell.org> napisał w wiadomości news:1o05ahg0qb39i.1r03d87dvhdt8.dlg40tude.net...
[...]

===============================

Niech przypomni sobie, jak Lepper skończył, gdy z dnia na dzień został nikim.

Data: 2012-05-06 08:24:12
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:36:00 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-05-05 22:07, Klin > pisze:
  Może byś zacytował jakąś jego prosowiecką propagandę...

Jest zwolennikiem jeruzela, a to grzech smiertelny. To zwolennik
mordercy Polakow.

Odezwał się zwolennik razwiedki! Rydzykowy śmieć!

Data: 2012-05-06 08:23:27
Autor: Pamelo
Dnia Sat, 05 May 2012 22:07:52 +0200, in napisał(a):

[...]

Najlepiej siebie. Giena to były sowiecki agent. Andropowiec.