:(

Data: 2012-06-13 03:16:56
Autor: Grzegorz Z.
:(
Data: 2012-06-13 10:59:56
Autor: mkarwan
:(

Uzytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisal w wiadomosci news:1t0dlo4rs7ieq.19hmnzcd9r01m.dlg40tude.net...
http://bi.gazeta.pl/im/e0/e1/b5/z11919840W,Polscy-chuligani-podczas-zamieszek-przed-meczem-z.jpg

A ten w kapturze to tez Polak?

Data: 2012-06-13 11:01:02
Autor: Grzegorz Z.
:(
mkarwan napisał:

Uzytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisal w wiadomosci news:1t0dlo4rs7ieq.19hmnzcd9r01m.dlg40tude.net...
http://bi.gazeta.pl/im/e0/e1/b5/z11919840W,Polscy-chuligani-podczas-zamieszek-przed-meczem-z.jpg

A ten w kapturze to tez Polak?

Tam w ogóle nie ma polaków, prawda ścierwo?

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-13 11:07:45
Autor: mkarwan
:(
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:9wqw1rga8590$.1qtcanifmll5g.dlg40tude.net...
http://bi.gazeta.pl/im/e0/e1/b5/z11919840W,Polscy-chuligani-podczas-zamieszek-przed-meczem-z.jpg

A ten w kapturze to tez Polak?

Tam w ogóle nie ma polaków, prawda ścierwo?

Kto to jest ścierwo?
Nie odpowiedziałeś na moje proste przecież pytanie.

Data: 2012-06-13 11:11:25
Autor: Grzegorz Z.
:(
mkarwan napisał:

[...]

Ty jesteś ścierwem, mkarwanie z Rozwadowa.

Data: 2012-06-13 11:15:43
Autor: mkarwan
:(
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1hwrefhk69tgk$.r1q57nuhagge$.dlg40tude.net...
[...]

Ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-06-13 11:18:12
Autor: Grzegorz Z.
:(
mkarwan napisał:

[...]

Jesteś ścierwem z Rozwadowa mkarwanie.

Data: 2012-06-13 11:23:40
Autor: mkarwan
:(
Użytkownik "Grzegorz Z." <sweet16@liz.ny> napisał w wiadomości news:1ct2ricda0v9z$.pbgjrnzn3ehi.dlg40tude.net...
[...]

Po raz kolejny ostrzegam Pana, że pisze Pan o mnie nieprawdę mając na celu pomówienie i  znieważenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. są to czyny zabronione.

Data: 2012-06-13 11:26:05
Autor: Grzegorz Z.
:(
mkarwan napisał:

[...]