:-)

Data: 2012-08-31 22:12:05
Autor: rAzor
:-)
Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Data: 2012-08-31 22:16:03
Autor: Gringo
:-)

"rAzor" <ja.was@swawole.all> schrieb im Newsbeitrag news:k1r5qj$47u$1node2.news.atman.pl...
Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Data: 2012-08-31 22:19:52
Autor: Grzegorz Z.
:-)
rAzor napisał:

Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Ostatnio na psp uaktywnił się nowy bot.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-31 23:25:46
Autor: Lorn
:-)
[cut - crap]

Ależ ci Grzegorz zaszedł za skórę... Skończ z tym spamem trollu.

Data: 2012-09-01 15:00:23
Autor: Przemysław M.
:-)
Dnia Fri, 31 Aug 2012 22:19:52 +0200, Grzegorz Z. napisaů(a):

rAzor napisaů:

Kto wyůŕczyů bota Kaweckiego? :-D

Ostatnio na psp uaktywniů sić nowy bot.

Ksywka rAzor ;))))

--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-31 23:24:29
Autor: Lorn
:-)
W dniu 2012-08-31 22:12, rAzor pisze:
Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Kto reaktywował bota kundla?

Data: 2012-09-01 10:46:59
Autor: rAzor
:-)
Użytkownik - Lorn  napisał::
W dniu 2012-08-31 22:12, rAzor pisze:
Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Kto reaktywował bota

Czy ja kiedykolwiek namiętnie pastowałem cudze teksty?

kundla?

Łajzo?

Data: 2012-09-01 15:03:02
Autor: Przemysław M.
:-)
Dnia Sat, 01 Sep 2012 10:46:59 +0200, rAzor napisał(a):

Użytkownik - Lorn  napisał::
[...]

Niezłe wejście. Coś za jeden, że witają cię jak jakiegos łajzę?

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-09-01 08:15:33
Autor: Trybun
:-)
W dniu 2012-08-31 22:12, rAzor pisze:
Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Tylko przegląd konserwacyjny (urlop). ;-)

Data: 2012-09-01 13:14:53
Autor: Antenka
:-)
On 1 Wrz, 08:15, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
W dniu 2012-08-31 22:12, rAzor pisze:

> Kto wy czy bota Kaweckiego? :-D

Tylko przegl d konserwacyjny (urlop). ;-)

Ładnie tu sobie przepiórkujesz..a co z myszą?! :-D

Antenka :-P

Data: 2012-09-01 15:00:00
Autor: Przemysław M.
:-)
Dnia Fri, 31 Aug 2012 22:12:05 +0200, rAzor napisał(a):

Kto wyłączył bota Kaweckiego? :-D

Nie mów, że ty. Taki mocarz z ciebie?

--

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył

:-)