!

Data: 2014-02-05 15:07:17
Autor: A. Filip
!
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
i 偶yje! Raz na p贸艂 roku zapierdalam i odwalam robot臋. To znaczy
daje robote szczylowi kt贸ry udaje 偶e szuka mi roboty! 5 minut
raz na p贸艂 roku mog臋 chyba po艣wi臋ci膰 na "za艂awianie" roboty
w po艣redniaku, nie?

Grunt to si臋 kurwa ustawi膰!

6 lat ju偶 kr臋ce to. Dlatego boukun mi bratem !

:-))))))))))))))))))))

No i masz darmowe ubezpieczenie zdrowotne _dop贸ki_ jeste艣 zdolny do pracy.  呕yjesz powietrzem?

--
A. Filip
Drzewo si臋 nie ko艂ysze, gdy nie ma wiatru.  (Przys艂owie jakuckie)

Data: 2014-02-05 17:42:36
Autor: Bogdan Idzikowski
Ca??e ??ycie w po??redniaku !

U偶ytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:edysendzvfe253.huge.strangled.net...
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
[...]

Stara mamusia na niego zapierdala.

rozbawiony

--
K艂贸tnia z idiot膮 jest jak gra w szachy z go艂臋biem. Niewa偶ne, jak dobrze grasz, go艂膮b i tak przewr贸ci wszystkie figury, nasra na szachownic臋 i b臋dzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-05 18:13:06
Autor: xantiros
Ca??e ??ycie w po??redniaku !
W dniu 2014-02-05 15:07, A. Filip pisze:
"Wilt" <wilt@wp.pl> pisze:
[...]

A o szarej strefie ty s艂ysza艂 ?

!