* * *

Data: 2015-03-06 21:55:38
Autor: boukun
* * *
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdcqac$vhm$1speranza.aioe.org...
10 lutego 1940 r. władze sowieckie przeprowadziły pierwszą z czterech
masowych deportacji obywateli polskich, w czasie której według danych
NKWD do północnych obwodów Rosji i na zachodnią Syberię wywieziono
około 140 tys. ludzi.

Stara historia, nikomu do niczego nie potrzebna...

Uczestnicząc wspólnie z III Rzeszą w rozbiorze Polski Związek
Sowiecki zajÄ…Å‚ w 1939 r. obszar o powierzchni ponad
190 tys. km kw. z ludnością liczącą ok. 13 mln osób.
Wśród nich było około 5 milionów Polaków, pozostali
to Ukraińcy, Białorusini i Żydzi.

Normalne taktyczne posunięcie wobec wroga, jakim dla Rosji sowieckiej była przed wojną sanacyjna Polska. Przyjęli strefę buforową, by lepiej się bronić przed Niemcami i pomogło to Stalinowi potem poustawiać wszystkich po kątach na swoje miejsce i zaprowadzić porządek... Po wojnie Polacy dzięki Rosji znależli się w końcu po raz pierwszy na swoim miejscu... i staliśmy się w końcy w miarę jednoliym narodem, niestety, dzisiaj z podżegackim narodem dobranym u władzy...

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

boukun

Data: 2015-03-06 13:18:18
Autor: Marek
* * *
W dniu pi±tek, 6 marca 2015 21:55:42 UTC+1 u¿ytkownik boukun napisa³:
> [...]
> 10 lutego 1940 r. w³adze sowieckie przeprowadzi³y pierwsz± z czterech
> masowych deportacji obywateli polskich, w czasie której wed³ug danych
> NKWD do pó³nocnych obwodów Rosji i na zachodni± Syberiê wywieziono
> oko³o 140 tys. ludzi.

Stara historia, nikomu do niczego nie potrzebna...

> Uczestnicz±c wspólnie z III Rzesz± w rozbiorze Polski Zwi±zek
> Sowiecki zaj±³ w 1939 r. obszar o powierzchni ponad
> 190 tys. km kw. z ludno¶ci± licz±c± ok. 13 mln osób.
> W¶ród nich by³o oko³o 5 milionów Polaków, pozostali

Normalne taktyczne posuniêcie wobec wroga, jakim dla Rosji sowieckiej by³a przed wojn± sanacyjna Polska. Przyjêli strefê buforow±, by lepiej siê broniæ przed Niemcami i pomog³o to Stalinowi potem poustawiaæ wszystkich po k±tach na swoje miejsce i zaprowadziæ porz±dek... Po wojnie Polacy dziêki Rosji znale¿li siê w koñcu po raz pierwszy na swoim miejscu... i stali¶my siê w koñcy w miarê jednoliym narodem, niestety, dzisiaj z pod¿egackim narodem dobranym u w³adzy...

http://www.prawo.egospodarka.pl/grupy/Spiskowa-teoria-dziejow-nowe,t,137113,8.html

boukun

Jestes posrancem

Data: 2015-03-06 22:24:13
Autor: boukun
* * *
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:a3f7587a-109c-4d7c-8092-4b513c58f5f2googlegroups.com...
> [...]

koñcy w miarê jednoliym narodem, niestety, dzisiaj z pod¿egackim narodem

Ja twierdzê to o tobie...

boukun

Data: 2015-03-06 21:51:05
Autor: andal
* * *

W dniu piątek, 6 marca 2015 21:55:42 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

swoim miejscu... i staliśmy się w końcy w miarę jednoliym narodem,
niestety, dzisiaj z podżegackim narodem dobranym u władzy...

Ja twierdzÄ™ to o tobie...

boukun

"naród polski czeka na wkroczenie wojsk rosyjskich jak na zbawienie..."
                              Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...
"
                              Jaroslaw Niedzwiecki

Data: 2015-03-06 22:56:06
Autor: boukun
* * *
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd7g9$u09$6speranza.aioe.org...
> [...]

                             Jaroslaw Niedzwiecki

"Więc jak już do tej wojny dojdzie, to ja wiem, po czyjej stronie stanę...

Wycięte z kontekstu analu, i wszystko prawda...

boukun

Data: 2015-03-06 21:08:21
Autor: andal
* * *
On Fri, 06 Mar 2015 21:55:38 +0100, boukun wrote:

[...]

zajął w 1939 r. obszar o powierzchni ponad 190 tys. km kw. z ludnością
[...]

przyglup cytuje samego siebie

twoje mamele i tatele zaprowadzali porzadek?

nie wstydz sie opowiadaj ile ludzi

wsadziliscie do wiezienia

tfu, moskiewskie kurewstwo

Data: 2015-03-06 22:15:30
Autor: boukun
* * *
"andal" <andal@andal.com> schrieb im Newsbeitrag news:mdd505$ojs$3speranza.aioe.org...
[...]

Tfu, żydowskie kurestwo, które wsadzało Polaków do więzienia i prowadzi nas jak zwykle do wojny...

boukun