Data: 2016-05-30 09:06:24
Autor: Lord Donald
Unia chce złamać Polskę, ponieważ zagraża planom likwidacji państw narodowych

Jeśli spojrzymy na problem szerzej to możemy dostrzec pewne zależności. Elementami całości są imigranci, kompetencje Komisji Europejskiej, hegemonia Niemiec oraz gender. Powiązania tych elementów są dosyć oczywiste i w tym artykule postaram się je wyjaśnić choć jestem przekonany że w mniejszym lub większym stopniu każdy dostrzega tą tendencję.

https://wzzw.wordpress.com/2016/05/28/%E2%96%A0%E2%96%A0-unia-chce-zlamac-polske-poniewaz-zagraza-planom-likwidacji-panstw-narodowych/

Data: 2016-05-30 02:54:52
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu poniedziałek, 30 maja 2016 09:06:28 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Gdzieś ostatnio usłyszałem:
Globalne Elyty testują na POlsce socjotechniki zamordyzmu twierdząc że "jeśli uda się to zrobić na POlakach to uda im się to zrobić wszędzie..."
Nie POwiem -schlebia mi to jako POlakowi, i zaczynam chyba widziec rzeczPOsPOlitą w optyce Mickiewiczowskiego "mesjasza narodów", lekko na krzyżu nie będzie Rodacy, ale mamy wszak obiecane POtem zmartwychwstanie! POlska Feniksem narodów... :)

Data: 2016-05-30 14:59:57
Autor: Pajdak
osrany "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:nigopf$1h0u$1gioia.aioe.org...
Unia chce złamać Polskę, ponieważ zagraża planom likwidacji państw narodowych

Przestań pieprzyć chłopski filozofie. Przetrzyj oczy i w końcu zauważ, że przyczyną tych kłopotów jest nie UE ale twój umiłowany obecnie prezes.

--
Lepudruk

Data: 2016-05-30 07:54:51
Autor: mrbluesky.pl
> [...]

Przestań pieprzyć chłopski filozofie. Przetrzyj oczy i w końcu zauważ, że przyczyną tych kłopotów jest nie UE ale twój umiłowany obecnie prezes.

Twoj? Umilowany (POprzedni prezes) zlozyl dzis w krotkich sPOdenkach kfiatki? ;)

Data: 2016-06-01 18:12:07
Autor: z
W dniu 2016-05-30 o 16:54, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:

Twoj? Umilowany (POprzedni prezes) zlozyl dzis w krotkich sPOdenkach kfiatki? ;)

Unia ma większe problemy sama ze sobą.
Kiedyś to było nie do pomyślenia ale nadchodzi czas by zadać sobie pytanie nie czy ale w jaki sposób i jak najmniejszym kosztem unię opuścić.
Brednie. Poczekajmy jeszcze roczek albo dwa :-)