Data: 2016-07-06 10:43:34
Autor: u2
W dniu 2016-07-06 o 10:37, mcmlxxi.xi.xi@gmail.com pisze:
Słupsk jest pierwszym miastem w Polsce, które uhonorowało czarownice (...)

-- brnął w swojej wypowiedzi Robert Biedroń

dla Biedry katoliczka to na pewno czarownica:)))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-07-06 04:48:22
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Biedroń uczcił katoliczkę spaloną przez ewan gelików na stosie za zioła ;)
W dniu środa, 6 lipca 2016 10:43:36 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
>
> -- brnął w swojej wypowiedzi Robert Biedroń

dla Biedry katoliczka to na pewno czarownica:)))

Jest wiec jeszcze dla niego szansa -przez POmylke zrobi cos dobrego myslac ze robi...cos dobrego ;)))

Data: 2016-07-06 14:17:40
Autor: Ciemny Lud

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:bfaf7fc2-d5a9-4edf-bff1-542eccce13cagooglegroups.com...
> [...]

Jest wiec jeszcze dla niego szansa -przez POmylke zrobi cos dobrego myslac ze robi...cos dobrego ;)))

Np. PiŚnie cos na temat "miłych sercu duszyczkach" o podobnej orientacji seksualnej w szeregach PiS. ;-)))

CL

Data: 2016-07-06 13:55:58
Autor: A. Filip
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ja proponuje jako nieoficjalną nazwę "Rondo Zioła Kaśki Katolki" ;-)

Nieskończony jest urok dziewicy, nieustanna zazdrość żony.  (Przysłowie chińskie)

Data: 2016-07-06 14:18:50
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+4ni6idpyif-g763@buntownik.pl...
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

A fe! A fe! Wstydź się! Ronda są zarezerwowane dla Wielkiego Patrioty!!!!

CL