Data: 2016-11-17 14:45:21
Autor: Miś Polarny z Budnik
W dniu 2016-11-16 o 17:35, boukun pisze:
Sejm przyjął ustawę dot. obniżenia wieku emerytalnego z 67 lat do 60 lat
dla
kobiet i 65 lat dla mężczyzn. Poparło ją 262 posłów, 149 było przeciw, a 19
wstrzymało się od głosu.

Przejdź się pan na jakiś większy cmentarz komunalny. Policz pan groby z ostatnich 20 lat i zanotuj wiek zmarłych. Potem oblicz pan średnią wieku.
Mówię panu, statystyczny obywatel będzie musiał zapyerdalać w robocie jeszcze z 5 lat po śmierci.
:)

Data: 2016-11-17 19:01:11
Autor: boukun
Tą ustawą PiS zdobył mój głos we wszystkich kolejnych wyborach aż do mojego wieku emertalnego
Użytkownik "Miś Polarny z Budnik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Już to zrobiłem nie raz

https://www.youtube.com/watch?v=vmK9kPE6hTo
https://www.youtube.com/watch?v=WanV_kzaU1Y
https://www.youtube.com/watch?v=dBT6DrGCk_w