Data: 2017-03-20 17:49:28
Autor: Lord Donald
"Traktuje Pan Polaków jako bandę służalczych tubylców z egzotycznej kolonii"! Ostry list do niemieckich mediów w Polsce!

Jerzy Karwalis wystosował mocny list do Marka Dekana szefa koncernu medialnego Ringer Axel Springer. W mocnym tonie odnosi się do traktowania Polaków przez niemieckie media, jak intelektualne owce prowadzone na rzeź. "Byłem zawsze dumny z pracy w Axlu, a później w holdingu Ringier Axel Springer, nie wstydziłem się ani jednej przepracowanej tam chwili i ani jednej decyzji. Teraz wstydzę się, że w moim cv występuje okres pracy w kierowanej przez Pana firmie" - pisze Karwalis w liście.

http://www.wrealu24.pl/4931-traktuje-pan-polakow-jako-bande-sluzalczych-tubylcow-z-egzotycznej-kolonii-ostry-list-do-niemieckich-mediow-w-polsce