:-)

Data: 2017-08-15 11:38:09
Autor: A. Filip
:-)
https://news.google.com/news/story/dYxUL8LSXJoP6cMw5UmucGrAKkkrM?ned=pl_pl&hl=pl

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22232724,bojkot-drewna-z-puszczy-bialowieskiej.html
Bojkot drewna z Puszczy Białowieskiej. "Nie kupuj tego, które pochodzi z terenów Białowieży"
14.08.2017 20:17
W sieci pojawiła się petycja w sprawie Puszczy Białowieskiej. Ma ona
zachęcić do bojkotowania firm oferujących drewno z Puszczy.
Pomysłodawcy petycji, pod którą podpisany jest Paweł Wrabec z
Obywateli RP, zachęcają do bojkotu firm oferujących i wykorzystujących
drewno, pochodzące z wycinki Puszczy Białowieskiej. [...]

Cześć firm się przejmie (zapowiadanym) bojkotem przynajmniej do czasu aż
będzie widać jak jest silny/skuteczny.  Część firm takie bojkoty ma w
dupie i tylko sprawdzi o ile taniej dzięki nim kupi drewno.

Ekologu! Kapitalizm wolnorynkowy twój wróg! ;-)

Data: 2017-08-15 04:40:34
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
Prężny kapitalisto! Dzięki GW ekologom tanie drewno z Puszczy Białowieskiej "może być" JESZCZE tańsze ! :-)
użytkownik A. Filip napisał:

> [...]
> Obywateli RP, zachęcają do bojkotu firm oferujących i wykorzystujących
> drewno, pochodzące z wycinki Puszczy Białowieskiej. [...]

Przeca teren objęty ochroną powiększono w 2014r. wcześniej z tego terenu
normalnie pozyskiwali drewno.

cyt.
 Transgraniczne dobro Światowego Dziedzictwa o nazwie Bialowieza Forest obejmuje odtąd wraz ze strefą buforową powierzchnię ponad 308 tys. ha po obu stronach granicy. Obszar Światowego Dziedzictwa został rozszerzony przede wszystkim po stronie polskiej - z 5.069 do 59.576.09 ha.

Data: 2017-08-15 13:11:07
Autor: Lord Donate
Fenomen światowy! Dzięki ekologom PiS kornik żre 100-letnie dęby w Puszczy Białowieskiej
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
[...]

Twoim wrogiem stał się kornik, który żre 100-letnie dęby. ;-)))

Czy Szyszka poluje jeszcze na bażanty hodowane w klatkach?

Co ze skrórkami zwierząt którymi Jasio przyozdabia swoją stodołę?

CL

Data: 2017-08-15 04:42:09
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik Lord Donate napisał:

Czy Szyszka poluje jeszcze na bażanty hodowane w klatkach?

Masz chujowe priorytety eko-oszołomie.
https://youtu.be/eweydkEmlaI?t=1m11s

Data: 2017-08-15 13:48:31
Autor: Lord Donate
Oszołom na pasku PiS "OdBytomir Kwasipyta vel Sraczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:609913c6-cda4-4932-a130-dcf1c54b80e3googlegroups.com...
użytkownik Lord Donate napisał:

Czy Szyszka poluje jeszcze na bażanty hodowane w klatkach?

Masz chujowe priorytety eko-oszołomie.
https://youtu.be/eweydkEmlaI?t=1m11s

https://wiadomosci.wp.pl/wp-ujawnia-skandaliczne-polowanie-szyszki-500-bazantow-wyrzuconych-pod-lufe-6098745194869377a

Jan Szyszko na początku lutego brał udział w skandalicznym polowaniu w ośrodku hodowli bażantów w Grodnie pod Toruniem - ustaliła Wirtualna Polska. 500 ptaków zostało wypuszczonych z klatek prosto pod lufy myśliwych. - Bażanty czekają w tych klatkach na wykonanie wyroku, a potem rzuca się je na strzał jak na strzelnicy - mówi WP były pracownik ośrodka w Grodnie."

No proszę! Jaki z niego ekolog! I patriota! I prawdziwy katolik!

CL

Data: 2017-08-15 05:06:52
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
[...]

Oj tam, szybki strzał i po ptokach, zupełnie inaczej niż ubój rytualny.

A jaki kwik podniosło GWno, bronili uboju. GWno wie kiedy ujadać:)

Data: 2017-08-15 14:56:07
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:83e5b077-d243-447b-84e0-4c9a157256d6googlegroups.com...
[...]

Jasne! Taki między oczy i po temacie! Tak postepuje prawdziwy katolik!

A jaki kwik podniosło GWno, bronili uboju. GWno wie kiedy ujadać:)

Jasne. Zuchy ci myśliwi. Błogosławieństwo samego Rydzyka mają!

CL

Data: 2017-08-15 06:04:10
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
[...]

Weź "niepierdol" łowczych w sejmie ze 20 tu jest i nikt do tej pory
nie kwiczał, dopiero za Szyszki żydoubeckie media ujadają. Palichuj
Brak De Bul
Żelichowski
Pawlak
Olejniczak
Cimoszewicz
itd.

Tyle że w 2010r opisywano polowania pozytywnie.

http://www.newsweek.pl/polska/politycy-na-lowach-- czyli-polska-partia-mysliwych,54945,1,1.html

Ale tera!!!  Nu i z własnej głupory i własnych nadętych kwików
żydoskoubeckie media lecą na mordę, bo lud widzi podwójne standardy

Nu i chj im w dupę, niech idą po rozum do głowy:) Albo po następne dotacje Sorosa czy wykup akcji 11,5% agory.

Data: 2017-08-15 06:09:43
Autor: japanizer
On Tuesday, August 15, 2017 at 10:04:11 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

Cimoszewicz
itd.

Tyle że w 2010r opisywano polowania pozytywnie.

A ci wymienieni przez ciebie też wypuszczali z klatek "dzikie bażanty" wprost pod lufy? Bo o to się rozchodzi, hipokryto.

Data: 2017-08-15 06:20:06
Autor: Zenek Kapelinder
Fenomen światowy! Dzięki ekologom PiS kornik żre 100-letnie dęby w Puszczy Białowieskiej
A ty byles i widziales ze nie wypuszczali z klatek. A moze wypuczali jak by jedna kretynka powiedziala.

Data: 2017-08-15 10:26:37
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

A ci wymienieni przez ciebie też wypuszczali z klatek "dzikie bażanty" wprost pod lufy? Bo o to się rozchodzi, hipokryto.

Ośrodki Hodowli Zamkniętej jak były za peło, tak są do dnia dzisiejszego.

Dajta wincyj martwych wiewiórek z wawy, może chwyci.

Data: 2017-08-15 10:38:02
Autor: japanizer
On Wednesday, August 16, 2017 at 2:26:38 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Sprzeczka wrote:
> [...]

Ośrodki Hodowli Zamkniętej jak były za peło, tak są do dnia dzisiejszego.

Hodowle krów, nutrii i myszoskoczków też były za peło, i co z tego?

Duma cię rozpiera pisiorze, że Szyszko "polował" na bażanty z klatek, i że walczył z kornikiem drukarzem wycinając stuletnie dęby?

Data: 2017-08-15 20:01:11
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Duma cię rozpiera pisiorze, że Szyszko "polował" na bażanty z klatek,
i że walczył z kornikiem drukarzem wycinając stuletnie dęby?

Czyli TY jesteś przeciw wyłączeniu uboju rytualnego spod rygorów ustawy
o ochronie (uboju) zwierząt?

Taki prosty test czy chodzi o zwierzęta czy (tylko) o min. Szyszkę.
Jak jesteś _konsekwentny_ w opierdalaniu za łamanie praw zwierząt to Bóg
z tobą.  Jak masz podwójną moralność Kalego to spierdalaj na drzewo ciulu. --

Data: 2017-08-15 18:00:14
Autor: japanizer
On Wednesday, August 16, 2017 at 3:01:16 AM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]
> i że walczył z kornikiem drukarzem wycinając stuletnie dęby?

Czyli TY jesteś przeciw wyłączeniu uboju rytualnego spod rygorów ustawy

No to ja nie wiedziałem, że Szyszko nie robił "polowania" na bażanty wypuszczone z klatek, a tzw. "ubój rytualny" na zamówienie "uchodźców"!
Taki prosty test czy chodzi o zwierzęta czy (tylko) o min. Szyszkę.
Jak jesteś _konsekwentny_ w opierdalaniu za łamanie praw zwierząt to Bóg
z tobą.  Jak masz podwójną moralność Kalego to spierdalaj na drzewo ciulu.

O, i znowu buc się w tobie odezwał, mały pisiorku i hipokryto. Który to już raz dzisiaj?

Data: 2017-08-16 07:59:04
Autor: Lord Donate
Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości news:anfi+e25c78ytyf-h8f2@buntownik.pl...
> [...]

i że walczył z kornikiem drukarzem wycinając stuletnie dęby?

Czyli TY jesteś przeciw wyłączeniu uboju rytualnego spod rygorów ustawy

Co ty chłopie pierdolisz!? Walenie do bażantów wypuszczonych z klatek to ubój rytualny? Masz coś do powiedzenia w temacie? Jak nie to WON (c) J.Kaczyński na drzewo!

CL

Data: 2017-08-16 07:59:55
Autor: Budzik
Fenomen światowy! Dzięki ekologom PiS kornik żre 100-letnie dęby w Puszczy Białowieskiej
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Jak masz podwójną moralność Kalego to spierdalaj na drzewo ciulu.

Co ty tam pisałes na prawie o kulturze wypowiedzi...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2017-08-16 10:09:33
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
Użytkownik A. Filip anfi@buntownik.pl ...

Jak masz podwójną moralność Kalego to spierdalaj na drzewo ciulu.

Co ty tam pisałes na prawie o kulturze wypowiedzi...?

"Jaka grupa taka (oczekiwana) kultura" tam nie napisałem? :-)

Kiedyś posuwałem się do "wyzwisk" częściej.  Nie twierdzę że jestem
idealny ale ja bardzo znanym nad-redaktorem czołowego dziennika
opiniotwórczego nie jestem i raczej nie będę.

Oczekiwania mają maleć z coraz wyższym stanowiskiem?

Data: 2017-08-16 07:57:37
Autor: Lord Donate
pajac "Bytomir Kwasiciul vel Sraczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:688b13c7-8138-4b2b-90ac-1433c4b0fb71googlegroups.com...
[...]

Odpowiedz na pytanie pajacu!

CL

Data: 2017-08-15 18:24:32
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Bytomir Kwasiwacek vel Sraczka" <bytomir.kwasigroch@gmail.com> napisał w wiadomości news:451c5529-9073-4b58-8ef1-98f48461db56googlegroups.com...
[...]

Co, zabrakło argumentów? Który z tych myśliwych walił do bażantów wypuszczanych z klatek? Które media nazywasz Żydoubeckimi? TVP Info, TVP Trwam czy Rydzykowe?

CL

Data: 2017-08-15 14:27:50
Autor: pulsar
W dniu 2017-08-15 o 13:48, Lord Donate pisze:

[...]

To fakt, żaden z niego ekolog, żaden patriota...
ale katolikiem jest na 100 procent ! Właśnie
dlatego... tacy są katolicy...
-- -
pulsar

:-)