Data: 2017-10-27 04:04:04
Autor: andal
On Thu, 26 Oct 2017 20:43:44 -0700, japanizer wrote:

http://wyborcza.pl/7,87648,22559219,zlote-mysli-ojca-jacka-i-zloto-
amber-gold.html

  - Jacku, przeżyliśmy kolejny dzień. Czy w środę załatwisz nam wejście
  w bezpieczne miejsce? - pytał Marcin P. dominikanina Jacka
  Krzysztofowicza tuż przed zatrzymaniem w sierpniu 2012 r.

  - Tak, na mnie możecie liczyć - odparł duchowny, a rozmowę
  zarejestrowała ABW.

Złoto Amber Gold pojechało do Torunia czy do Watykanu?

do japanizer

Data: 2017-10-26 21:40:51
Autor: japanizer
Kościół pomagał Amber Gold okradać Polaków
On Friday, October 27, 2017 at 1:04:05 PM UTC+9, an...@fake.org wrote:
> [...]

>   w bezpieczne miejsce? - pytał Marcin P. dominikanina Jacka
>   Krzysztofowicza tuż przed zatrzymaniem w sierpniu 2012 r.

cyt.

  Ostatecznie kilkanaście kilogramów kruszcu zaginęło.
  - Wspominali o Jacku i możliwości zabrania złota do niego. W tym czasie   jeździli również do klasztoru Dominikanów w Gdańsku - zeznał przed komisją   śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były dyrektor biura   bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

Data: 2017-10-27 05:56:15
Autor: andal
On Thu, 26 Oct 2017 21:40:51 -0700, japanizer wrote:

> [...]

  przed komisją śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były
  dyrektor biura bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

sprzedales czy zakopales pod grusza?

Data: 2017-10-26 23:12:55
Autor: japanizer
On Friday, October 27, 2017 at 2:56:16 PM UTC+9, an...@fake.org wrote:

> [...]
>   przed komisją śledczą ds. Amber Gold Krzysztof Kuśmierczyk, były
>   dyrektor biura bezpieczeństwa w firmie Marcina P.

Nie wiem, co na Nowogrodzkiej mówią, że poszło z komisją ds. Amber Gold nie tak?

Mieli w komisji udowodnić, że Tusk złoto ukradł, a wykazali, że w Amber Gold są zamieszane pisowskie SKOKi i złoto ukradł Kościół.