Data: 2017-11-29 18:29:06
Autor: Maurycy Poszepszyński
https://wpolityce.pl/polityka/369437-prawo-i-sprawiedliwosc-niekwestionowanym-liderem-sondaz-pollster-na-partie-rzadzaca-chce-glosowac-47-proc-polakow

"Świetny wynik Prawa i Sprawiedliwości w sondażu! Jak podaje ,,Super Express", w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badań Pollster, aż 47 proc. Polaków chce głosować na Prawo i Sprawiedliwość.

Partia rządząca osiągnęła miażdżącą przewagę nad opozycją. Druga w sondażu jest Platforma Obywatelska, która uzyskała jedynie 17 proc. poparcia.

Dobry wynik uzyskał trzeci w badaniu ruch Kukiz'15, na którego głosować chce 10 proc. obywateli.

Dopiero na czwartym miejscu znalazła się Nowoczesna. Zmiana lidera z Ryszarda Petru na Katarzynę Lubnauer nie zwiększyła poparcia dla tej partii. N. może liczyć na 9 proc. poparcia. "

Panie Prezesie! Może już starczy! Jeszcze trochę, a łopozycja totalna będzie jak ta mucha - tylko ją atlasem trzasnąć. he he he he!
--
Z lewicą się nie dyskutuje.
Do lewicy strzela się w obronie własnej.

Data: 2017-11-29 10:28:07
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :-) :- D :-P
Sondaże się odwrócą, gdy pan prezes zechce zostać premierem (wystraszy ludzi bardziej niż najazd muzułmanów).

Data: 2017-11-29 13:26:25
Autor: Zenek Kapelinder
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :-) :- D :-P
Nie odwroca sie. Ludzie chca glosowac na pis nie dlatego ze kochaja Kaczynskiego, Szydlo, Maciarewicza, Ziobre itd. Beda glosowali na pis bo nienawidza Tuska, Schetyny, Swiecickiego, Budki, Gronkiewicz itd.

Data: 2017-11-29 13:54:45
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :-) :- D :-P
Mylisz się. Procent zaangażowanych po obu stronach nie jest wielki. Reszta głosuje po piar.

Data: 2017-11-29 14:01:39
Autor: Zenek Kapelinder
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :-) :- D :-P
Moge sie mylic, tez sie mozesz mylic. Pozyjemy zobaczymy.

Data: 2017-11-29 14:18:45
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :-) :- D :-P
Obyś się nie mylił..

Data: 2017-11-30 10:02:22
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 23:01 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Moge sie mylic, tez sie mozesz mylic. Pozyjemy zobaczymy.
Obaj możecie się mylić, ale chyba prezio nie.

--
stevep

Data: 2017-11-30 02:57:19
Autor: Zenek Kapelinder
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :- ) :-D :-P
Myk w tym ze tych vice versa jest trzy razy mniej.

Data: 2017-11-30 10:01:16
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 22:26 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

Nie odwroca sie. Ludzie chca glosowac na pis nie dlatego ze kochaja  Kaczynskiego, Szydlo, Maciarewicza, Ziobre itd. Beda glosowali na pis bo  nienawidza Tuska, Schetyny, Swiecickiego, Budki, Gronkiewicz itd.
I vice versa.

--
stevep

Data: 2017-11-30 10:23:17
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 10:01 stevep <steveo011w@tkdami.net> pisze:

[...]

Rozwiń, mistrzu intelektu!
Bo na razie wychodzi ci: "Tusk, Schetyna, Swiecicki, Budka, Gronkiewicz  nienawidzą ludzi".
Prawda, czy freudowskie przejęzyczenie?

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 01:44:40
Autor: japanizer
On Thursday, November 30, 2017 at 6:23:26 PM UTC+9, Trefniś wrote:

> I vice versa.

Rozwiń, mistrzu intelektu!
Bo na razie wychodzi ci: "Tusk, Schetyna, Swiecicki, Budka, Gronkiewicz  nienawidzą ludzi".
Prawda, czy freudowskie przejęzyczenie?

Wojtuś, chciałeś błysnąć, a znowu na debila wyszedłeś.

Data: 2017-11-30 05:35:49
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :- ) :-D :-P
Warszawiacy nienawidzą HGW i vice versa. Paniał?

Data: 2017-11-30 10:56:28
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 10:44 <japanizer@japanizer.org> pisze:

> [...]

nienawidzą ludzi".
Prawda, czy freudowskie przejęzyczenie?

Wojtuś, chciałeś błysnąć, a znowu na debila wyszedłeś.

Milcz niedorozwoju, kiedy mądrzejsi rozmawiają!
Ale stevep chyba nie odpowie, bo się zapętlił.

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 13:26:25
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 12:18 Totalna Opozycja <ciemny._lud@kupi.to> pisze:

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości  news:op.zaigkevnmtaby1tncap.home...

Milcz niedorozwoju, kiedy mądrzejsi rozmawiają!
Ale stevep chyba nie odpowie, bo się zapętlił.

Ależ z ciebie patałach, niedojdo!

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 19:28:10
Autor: Trefniś
W dniu .11.2017 o 16:08 Totalna Opozycja <ciemny._lud@kupi.to> pisze:

[...]

Co chcesz swoją osobą udowodnić, patałach?

--
Trefniś

Data: 2017-11-30 11:50:43
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :- ) :-D :-P

Własną pianą się udławił...   eee!  żyjesz pieniacz?  - udaje że mnie nie widzi, albo naprawdę taki głupi jest.

Data: 2017-11-30 05:33:07
Autor: jacekbialy80
Sooondaaaż! Taś, taś, taś... PiS -47% !!! :- ) :-D :-P
Jedno i drugie.

Data: 2017-11-30 12:15:17
Autor: Presidente de San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Nie odwroca sie. Ludzie chca glosowac na pis nie dlatego ze kochaja Kaczynskiego, Szydlo, Maciarewicza, Ziobre itd. Beda glosowali na pis bo nienawidza Tuska, Schetyny, Swiecickiego, Budki, Gronkiewicz itd.

I ja też uważam że Polska zasłużyła na wiele lat rządów Pisuaru :DDDDDDD
Zenki muszą dostać po dupie skoro ich mózgi nie działają :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-11-30 12:22:06
Autor: Presidente de San Escobar
Maurycy Poszepszyński <maurycy@komuchy.na.soBowki.com> napisał(-a):

"Świetny wynik Prawa i Sprawiedliwości w sondażu! Jak podaje ,,Super Express", w badaniu przeprowadzonym przez Instytut Badań Pollster, aż 47 proc. Polaków chce głosować na Prawo i Sprawiedliwość.

Nie mają wyjścia - muszą goebbelsować zenków i marytków na potęgę, bo inaczej
trybunał stanu jak w banku:

Podczas przesłuchania szefowa Rządowego Centrum Legislacji Jolanta Rusiniak
powiedziała wprost, że polecenie, by nie publikować wyroku TK otrzymała
bezpośrednio od premier Beaty Szydło.

    Dnia 9 marca 2016 r. Trybunał Konstytucyjny procedował w sprawie ustawy o
zmianie Ustawy o Trybunale Konstytucyjnym i tego dnia do Rządowego  Centrum
Legislacji wpłynęło to orzeczenie. To była sprawa głośna, medialna, budząca
liczne kontrowersje. Tego dnia osobiście rozmawiałam z Prezesem Rady Ministrów
Panią Beatą Szydło i podczas tej rozmowy Pani Premier poleciła mi, abym nie
kierowała sprawy do zredagowania i ogłoszenia w Dzienniku Ustaw. Polecenie
takie od Pani Premier otrzymywałam każdorazowo, przy okazji wydania przez
Trybunał Konstytucyjny kolejnych orzeczeń, aż do 16 sierpnia 2016 roku. Można
zatem powiedzieć, że w okresie od 9 marca 2016 r. do 16 sierpnia 2016 r. Pani
Premier przejęła osobiście kompetencję zawiązaną z wyrażeniem dyspozycji o
skierowaniu orzeczeń Trybunału Konstytucyjnego do publikacji.

- czytamy w protokole z przesłuchania Jolanty Rusiniak.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]