Data: 2018-01-05 11:43:47
Autor: Lord Donald
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI

To prawdziwy koszmar! Kobieta z Ekwadoru, Angelica Elizabeth Zambrano Mora, przeżyła śmierć kliniczną. Przez 23 godziny widziała Piekło. Był w nim papież Polak, Jan Paweł II! Wierni są załamani, ponieważ wielokrotnie powoływali się na osoby z wizjami podczas śmierci klinicznej, gdy te widziały Niebo. W ten sposób uwiarygadniano istnienie Boga. Są więc przerażeni, gdy w ten sam sposób przyszło im się zmierzyć z wizją Piekła i płomieni trawiących Jana Pawła II.

http://pikio.pl/przezyla-smierc-kliniczna-widziala-pieklo-jest-w-nim-jan-pawel-ii-wierni-zalamani/

Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

Data: 2018-01-05 08:49:37
Autor: jacekbialy80
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, j est w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI
   -- Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.
-- --

NTG

Data: 2018-01-05 12:20:35
Autor: u2
W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-05 12:48:57
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 12:20, u2 pisze:
W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

Przeczytaj. Okazuje że się nieźle tam fajczy. To przez takich jak on ludzie odwracają się od chrześcijaństwa.

Kto by chciał iść do miejsca gdzie są tam tacy ludzie jak on i jego podwładni, co to by był za raj?

Na szczęście jak widać tam nie ma miejsca dla nich. Przeczytaj Pismo Święte i Ewangelie. Jezus był socjalistom, to on kazał dbać o biednych, wręcz tępił bezduszną oligarchię, mówił że nie ma dla nich miejsca w niebie. Cała Ewangelia, wszystkie nauki Chrystusa o tym mówią. Bóg nie oczekuje od nas obłudy i leżenia na pokaz krzyżem przed jego podobizną. W ogóle potępia obwoływaniem się świętym wywyższonym i nakazywaniem innym oddawania sobie czci jak to robią przełożeni katolicy, od burka kapelana do arcybiskupa i papierza. Bóg oczekuje od nas otwartości na problemy społeczne, czyli miłowania bliźniego swego. Skoro Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo, a Bóg jest nieskończonym dobrem i miłością, to oczekuje od nas że choć trochę będziemy doskonali w jego stworzeniu.

Tak, że do wszystkich katoli, zarówno tych którzy zamierzają odwołać się świętymi, jak i tych, którzy za tymi swoimi idolami, których obwołali półbogami czochrają się na kolanach. Nie życzę wam źle, ale nawróćcie się póki możecie, bo inaczej pójdziecie tam gdzie wasi samozwańczy święci są i gdzie ten wasz idol oligarchiczny hipokryta papież czy inne bałwany. Widać już bardzo obrażacie Boga tymi swoimi bałwanami zlepionymi pośmiertnie w gipsowych krucyfiksach, skoro przysłał wam ostrzeżenie poprzez Angelikę.

Data: 2018-01-05 04:33:43
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Lord Donald napisał:
 Przeczytaj Pismo Święte i Ewangelie. Jezus był socjalistom, to on kazał dbać o biednych

Tymczasem Pan Jezus - owszem - przykazywał miłować bliźniego swego, ale JAK SIEBIE SAMEGO, a więc - nie bardziej, niż siebie samego. Zatem miłość bliźniego
 swego nie powinna iść tak daleko, by prowadzić do samozagłady miłującego, albo do ściągnięcia poważnego niebezpieczeństwa na jego państwo lud naród. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3962

Data: 2018-01-05 13:45:56
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 13:33, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

To żeś sobie to wyjaśnił. Katole potrafią usprawiedliwić wszystko, inkwizycję, wyprawy krzyżowe, wsparcie Hitlera przez Watykan i holokaust w obozach koncentracyjnych który zlecili swojemu wybrańcowi ostatniej wyprawy krzyżowej na europę. Wasi wieszcze usprawiedliwią wszystko i napchają wam tyle ciemnoty w łeb że wy uwierzycie im w każde słowo, i w tym wasz problem i hipokryzja. Mam według ciebie rozumieć że wasz papierz i biskupi, cała ta banda pedofilii i oligarchodupolizów nie mogli lepiej szanować bliźniego niż siebie samego skoro sami zasługiwali na pogardę. A to że spełnili ten wymóg w jedyny możliwy sobie sposób to zasługują na zbawienie. Zapewniam cię że ta banda waszych wieszczy o siebie samych to nadzwyczajnie dba, to widać nawet tego nie ukrywają.

Data: 2018-01-05 18:17:46
Autor: Opozycja Totalna
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Leninem
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2ns23$1gm7$1gioia.aioe.org...
Katole potrafią usprawiedliwić wszystko,

Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76 mln? ;-)))

CL

Data: 2018-01-05 19:53:17
Autor: Lord Donald
Lord pPrzeĹźył śmierć kliniczną! WQ1|B's‰§9ók"{ ڎěËzx§z
W dniu 05.01.2018 o 18:17, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Potrafię - po prostu nabili klesze kabzę. Ale to nie zmienia faktu że dbają o Polskę i naszą gospodarkę. Ale skoro mówimy o polityce to mówmy o polityce gdzie akurat PioSuary są dobrzy, dlatego na nich ludzie głosują, w urnach nie wybiera się wyznania. A więc fanatyzm kleszy tej partii to nie ma związku z naszym krajem jeżeli chodzi o gospodarkę. Wolę jak nabijają kabzę polskim klechą i przy tym dobrze rządzą niż jak POpaprańcy nabijali kabzę zagranicznym oligarchom przy tym na zlecenie Niemiec niszczyli nasz kraj.

Data: 2018-01-06 12:50:48
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2ohis$rub$1gioia.aioe.org...
[...]

Potwierdzasz fakt ale nie wyjaśniacz dlaczego to zrobili.

 Ale to nie zmienia faktu że dbają o Polskę i naszą gospodarkę.

Jakieś przykłady?

Ale skoro mówimy o polityce to mówmy o polityce gdzie akurat PioSuary są dobrzy,

Czerpia wzorce z PRL.

dlatego na nich ludzie głosują,

Do wyborów dających PiS władze poszło ok 20%. Demokracja to rządy głupców wybranych przez idiotów.

w urnach nie wybiera się wyznania.

I tu się mylisz. Ksiądz kazał - motłoch głosował!

A więc fanatyzm kleszy tej partii to nie ma związku z naszym krajem

Potrafisz to uzasadnić?

jeżeli chodzi o gospodarkę.

Całe szczęście, że PiS na gospodarce sie nie zna.

Wolę jak nabijają kabzę polskim klechą

76 mln Rydzykowi to dla ciebie "prawe i sprawiedliwe"?

i przy tym dobrze rządzą

Jakieś przykłady? Rozdawnictwo społecznych peiniędzy to nie rządzenie, a komunizm.

niż jak POpaprańcy nabijali kabzę zagranicznym oligarchom

Jakies przykłady?

przy tym na zlecenie Niemiec niszczyli nasz kraj.

Jakies przykłady? Na czyje zlecenie PiS niszczy nasz kraj? Moskwy czy Watykanu?

CL

Data: 2018-01-06 02:59:25
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76 mln? ;-)))

555000000000000000000 mld USD.

Niemcy, Żydzi i folksdojcze

Wiedział Ty pajdaczku? Nie tylko "ż" zmieniali nazwiska, chamy też:)
Np. Grzegorz Korczyński.
Paczaj jaki piękny życiorys. https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Korczy%C5%84ski

Data: 2018-01-06 13:15:25
Autor: Zdradzieckie Mordy - (c) J.Kaczyński PiS
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Leninem

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76
mln? ;-)))

555000000000000000000 mld USD.

Co to ma wspólnego z Rydzykiem?

Niemcy, Żydzi i folksdojcze

Masz na myśli to
http://racjapolskiejlewicy.pl/kim-sa-kaczynscy-kalkstejn-fakty-mity-i-watpliwosci/4568 ?

Wiedział Ty pajdaczku?

Pajdaczku? Wiesz chociaz co to oznacza człeku z gminu?

Nie tylko "ż" zmieniali nazwiska, chamy też:)

https://www.wprost.pl/323589/PiS-to-Zydzi-polskiej-prawicy

Np. Grzegorz Korczyński.

http://racjapolskiejlewicy.pl/kim-sa-kaczynscy-kalkstejn-fakty-mity-i-watpliwosci/4568

Paczaj jaki piękny życiorys.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Korczy%C5%84ski

http://kekusz.pl/2016/06/rzady-zydow-w-polsce-pisowsko-zydowskie-bydlo-czyli-zyd-j-kaczynski-i-jego-doktryna-niektorzy-jego-podopieczni-oraz-j-gowin-i-a-bodnar/

"Rządy Żydów w Polsce - PiS'owsko-żydowskie bydło, czyli Żyd J. Kaczyński i
jego ,,doktryna", niektórzy jego podopieczni oraz J. Gowin i A. Bodnar."

https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

Chcesz coś powiedziec pejsaty robaczku? ;-))

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-miliardy,7050,1,1.html

CL

Data: 2018-01-06 17:26:19
Autor: andal
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną!"˛<çݐZ's‰ w sie w raju z Leninem
On Sat, 06 Jan 2018 13:15:25 +0100, Zdradzieckie Mordy - (c) J.Kaczyński
PiS wrote:

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-
miliardy,7050,1,1.html

CL

pajdak, zaloz fundacje, co za glupi jestes?

Data: 2018-01-07 10:12:53
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
andal przeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Rydzykiem
PiS wrote:

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-
miliardy,7050,1,1.html

CL

pajdak, zaloz fundacje, co za glupi jestes?

Masz cos jeszcze do powiedzenia komuszy wypierdku? Od kiedy to bronisz
Rydzyka?

CL

Data: 2018-01-05 18:23:06
Autor: Opozycja Totalna
[...]

Jako komuch przecież nie wierzysz w żadne tam katolskie piekła czy inne nieba.
Poczytaj sobie "dzieła Lenina". Tam znajdziesz drogę go komuszego raju Będziesz wiecznie zywy. ;-)))

CL

Data: 2018-01-05 20:12:01
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 18:23, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Zgadza się komuchy nie wierzą w katolskie niebo, podobnie jak i chrześcijanie. Przestańcie w końcu mylić chrześcijan z katolami bo to dwie różne całkiem rzeczy. Katolicyzm to ustrój polityczny ze swoją stolicą w Watykanie, nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem, co gorzej obraża chrześcijaństwo wykorzystując je do sprawowania władzy. Należy oddzielić co boskie i co polityczne, a więc państwo od kościoła jak nakazał Jezus. Wrażliwość społeczna to domena chrześcijaństwa, praktycznie w każdej przypowieści podkreśla to Jezus jacy mamy być dla siebie abyśmy weszli do królestwa niebieskiego. Dla tego socjalista troszczący się o biednych ludzi jest bliżej Boga jak jakiś oligarcho przydupas klecha chwalący wyzysk. Który w dodatku na koniec obwoła się jakiś świętym bożyszczem bo za życia za mało wykorzystał biednych ludzi. W sumie o tym mówi wizja Angeliki, jest jasne, i zgodne z chrześcijaństwem, nie chodzi tu jedynie o jakiegoś papierza którego po pośmiertnie obwołano bogiem, ale o innych wywyższonych ludzi ponad Boga, o ludzi którzy w takie coś wierzą, jasno jest powiedziane w Piśmie Świętym, że jest tylko jeden Bóg i nie możemy mieć innych bogów przed nim.

https://www.youtube.com/watch?v=g0p02sdVotU

Data: 2018-01-06 13:04:02
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2oilv$tq8$1gioia.aioe.org...
[...]

p a p i e Ż a - nie bądz ignorantem albo złośliwym

[...]

Zauwaz ze cały swój wywód opierasz na "zwierzeniach" kogoś kto coś tam w maglinie widział i na tym budujesz expose mające na celu opluciu człowieka którego twoja komusza sekta nienawidzi od zawsze.

CL

Data: 2018-01-05 13:27:58
Autor: boukun
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie ma dziwota. Mówi się że papieża wybrało CIA i z jego pomocą zrobili przewrót w Europie Wschodniej.

boukun

Data: 2018-01-05 19:29:44
Autor: andal
On Fri, 05 Jan 2018 13:27:58 +0100, boukun wrote:

[...]

prawie jak w ameryce gdzie ruskie wybrali prezydenta

w ten sposob zydy rzadza swiatem

Data: 2018-01-06 19:38:18
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 12:20 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

A w którym? Tym socjalistycznym bez smoły i zapałek?

--
stevep

Data: 2018-01-06 11:07:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 6 stycznia 2018 19:38:34 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

A w którym? Tym socjalistycznym bez smoły i zapałek?

No właśnie - w piekle komuniści są autentycznymi wyzwolicielami, bo od kiedy tam
weszli to ognia zaczyna brakować ;D

Data: 2018-01-05 13:11:48
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2018-01-05 16:14:29
Autor: dantes
Dnia Fri, 5 Jan 2018 11:43:47 +0100, Lord Donald napisał(a):

http://pikio.pl/przezyla-smierc-kliniczna-widziala-pieklo-jest-w-nim-jan-pawel-ii-wierni-zalamani/

Szkoda "Majkela"...

Data: 2018-01-05 20:21:32
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 16:14, dantes pisze:
Dnia Fri, 5 Jan 2018 11:43:47 +0100, Lord Donald napisał(a):

http://pikio.pl/przezyla-smierc-kliniczna-widziala-pieklo-jest-w-nim-jan-pawel-ii-wierni-zalamani/

Szkoda "Majkela"...

Narozrabiał biedak. Śpiewał ładnie, chociaż za życia nie miał najlepiej, diabeł go zrobił w wała a teraz się fajczy nieborak.

Data: 2018-01-05 16:39:37
Autor: dantes
Data: 2018-01-06 10:50:18
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 16:39, dantes pisze:
Dnia Fri, 5 Jan 2018 11:43:47 +0100, Lord Donald napisał(a):

http://pikio.pl/przezyla-smierc-kliniczna-widziala-pieklo-jest-w-nim-jan-pawel-ii-wierni-zalamani/

15 dni postu i mózg wyprany:
https://sites.google.com/site/poranekpana/angelica-zambrano

To zobacz jak się szkoli dzieci. Nie wiem co to za religia i co ma to wspólnego z chrześcijaństwem, ale ten co głosi te kazanie raczej także pójdzie w ślady swojego wieszcza Wojtyły i skończy tam gdzie widziała go Angelika.

http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,19947134,onr-w-bialymstoku-macie-sie-czego-bac.html

Data: 2018-01-06 13:16:29
Autor: Szmaty! Szmaty - (c) K.Pawłowicz PiS
[...]

Chore wizje jakiejś "angeliki" uważasz za konstrukcję na której możesz
zbudować swoją wieżę do opluwania innych? Jesteś durniem czy płatnym
prowokatorem? Nie mieszaj "sług" Kościoła z ludźmi wyznającymi jakąś
religię. "Słudzy" to szamani.

CL

Data: 2018-01-06 11:27:48
Autor: Lord Donald
[...]

Raczej nie mózg to co widziała to dawny problem katolików, dawno porzucili chrześcijaństwo, praktycznie wątpię aby kiedy kolwiek je przyjęli. Raczej Cesarz Konstantyn zakładając kościół katolicki podczas soboru miał na celu stworzenia nowej religii aby ułatwić sobie sprawowanie władzy. Zlepił coś nowego używając starych bóstw i znalazł sposób jak oszukać chrześcijan, którzy od dawna mu zagrażali. Stworzył religię która miała zastąpić chrześcijaństwo a zachować poprzednie wierzenia, dzięki temu zjednoczył wszystkich baranów. Stąd pochodzi ta hybryda katolicka, nie wiele ma wspólnego z chrześcijaństwem, jedynie je imituje i ogłupia ludzi. Wszystkie katolickie symbole pochodzą od starożytnych bóstw, poza kultem Boga i Jezusa który praktycznie jest tam marginalny, po woli całkowicie wycofywany.

https://www.youtube.com/watch?v=lYPAirzRgFI

Data: 2018-01-07 10:53:00
Autor: dantes
Dnia Sat, 6 Jan 2018 11:27:48 +0100, Lord Donald napisał(a):

[...]

[...]

Jasne....
syn cieśli w złotych sandałach...

Data: 2018-01-07 11:36:14
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI
Data: 2018-01-05 18:13:54
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2nkt2$153d$1gioia.aioe.org...
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁO, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI

Ty koles masz cos z łbem. Po smierci trafisz do komuszego raju i będziesz mógł lizać tyłki Leninowi i Stalinowi.

CL

Data: 2018-01-06 11:03:12
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 18:13, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Zobacz jak to u was jest. Oj straszne bożyszcze się rozpadło.

https://www.youtube.com/watch?v=DEMM8h0zFPA

Data: 2018-01-06 17:22:38
Autor: andal
On Sat, 06 Jan 2018 13:08:23 +0100, Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS
wrote:

[...]

tylu cfanikow i zaden nie potrafi tego samego ?

chyba same debile

Data: 2018-01-06 11:03:40
Autor: Lord Donald

https://www.youtube.com/watch?v=IKCPR8HAKDQ

Data: 2018-01-06 11:11:06
Autor: Lord Donald
[...]

Tutaj masz jak wygląda ta wasza religia. Nie ma to nic wspólnego z chrześcijaństwem. Dawno was powinni pogonić z tymi waszymi bałwanami. Angelika przekazała wam gdzie znajduje się wasz raj, u waszego wieszcza z boku.

https://www.youtube.com/watch?v=lYPAirzRgFI

Data: 2018-01-06 13:17:40
Autor: Kanalie - (c) J.Kaczyński PiS
[...]

Chyba wasza. Jesteś przeciez zwolennikiem PiS.

Nie ma to nic wspólnego z chrześcijaństwem.

Chrześcijaństwo to nie tylko katolicy.

Dawno was powinni pogonić z tymi waszymi bałwanami.

Was? Chyba ciebie. Nie mieszaj mnie do tych szamanów rodem z Torunia.

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-miliardy,7050,1,1.html

Angelika przekazała wam gdzie znajduje się wasz raj, u waszego wieszcza z
boku.

Jesteś idiota wierzącym w brednie jakiejś "ANGEL-iki" (chyba znasz znaczenie
tego słowa) czy płatnym prowokatorem z sitwy Piotrowicza.

Data: 2018-01-06 16:28:57
Autor: Lord Donald
W dniu 06.01.2018 o 13:17, Kanalie - (c) J.Kaczyński PiS pisze:
[...]

Gdzie tu widzisz brednie. Poczytaj sobie Pismo Święta, które do nie dawna było u was zakazane. Tam jest wyraźnie napisane, to co ona ona powiedziała to jedynie znak, że Bóg ma dosyć patrzenia na waszą obłudę i wasze bałwany. I wsadził waszego obłudnego kłamliwego wieszcza klechę patrona oligarchów i pedofilii gdzie jego miejsce, do piekła i się teraz nieźle smaży. Teraz wiecie jak dalej będziecie lizać gipsowy odbyt waszego bożyszcze to pójdziecie w jego ślady.

Data: 2018-01-06 11:14:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 6 stycznia 2018 16:28:59 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:

[...]

Ehmmm... Allo allo... Czy aby nie ksiądz pastor Chojecki na łączu?

Data: 2018-01-07 01:00:55
Autor: Lord Donald
W dniu 06.01.2018 o 20:14, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte. Jeden z waszych dogmatów zdjęty z resztą kilka lat temu jako nieskuteczny bo ludzie i tak mieli dostęp zabraniał i nakładał ekskomunikę na ludzi czytających Pismo Święte. Zapewne powodem tego zakazu była obłuda kościoła katolickiego, wyświęcanie klech i zbrodniarzy słynących z nietypowych niechrześcijańskich metod nawracania niewiernych temu kościołowi. Kolejne powody zakazu to było bałwochwalstwo przejęte z poprzedniej religii założyciela kościoła katolickiego cesarza Konstantyna, który miał na celu odświeżenia swojej władzy i zagładę chrześcijaństwa, co uzyskał dzięki tej hybrydzie. Tak że w brew ogólnemu przerażeniu waszych pośmiertnie wyświęcanych na nadludzi i bożyszcze obłudnych wieszczy, Pismo Święte będzie czytane i rozumiane. Nie tylko przez ludzi będącymi pastorami, itp... jakiś kościołów nie katolickich, ale wszystkich ludzi którzy interesują się wiarą. A kto przeczyta Pismo Święte, choćby same Ewangelie, które powstały zaledwie 2tys late temu, od razu widzi katolicką obłudę i do tego kościoła nie wróci. Bzdurą są wygadywane brednie waszych klech że zwykły człowiek nie jest w stanie zrozumieć słowa Bożego i to dlatego po przeczytaniu Pisma Świętego opuszcza wasz bałwochwalmy kościół. Jedyna forma jaka dozwolona jest w tym kościele to przetłumaczona przez wasze klechy. Pismo Święte jest pisane dla ludzi, sam Jezus w ewangeliach tłumaczył dlaczego używa przypowieści, dlatego że przynosi słowo Boże wszystkim i wszyscy powinni go zrozumieć. Nie potrzeba tu nawiedzonych księży i pastorów.

Teraz sprawa Angeliki, ona nic nie przyniosła ze sobą nic, tylko dowód że piekło i niebo istnieją. Nie ma co tu kwestionować, dla każdego więżącego jest to nie zaprzeczane. To kto tam się smaży to tylko zależy os osądu Boga. Żaden Watykan i banda klech nie będą o tym decydować. Tym bardziej znamy innych świętych tej instytucji i z czego zasłynęli szczególnie za inkwizycji. Na pewno Hitler którego Pius XIV wywindował do władzy jakby wygrał wojnę to by zasilił grono tych świętych, jak sam pisał "Świat nie rozlicza zwycięzców". To co przekazała Angelika nie jest niczym nowym, żadnym zwrotem w chrześcijaństwie. Całe Pismo Święte, które powstało dużo wcześniej niż wasz kościół was oskarża o bałwochwalstwo. Wielu z was mogło nie przeczytać Pisma Świętego i może być dlatego w błędzie umyślnie wprowadzonych przez wasz kościół. Bóg po prostu posługując się Angelikom jasno pokazuje, że wasz wieszcz wiedział, że kościół postępuje nie zgodnie z jego przykazaniami mimo to zaślepiła go władza i kontynuował tą patologię. Bez znaczenia jak żył ale w tym przypadku mimo swojego długiego życia nic nie zrobił i żył w kłamstwie. Oczywiście co do waszego świętego wieszcza dochodzi jeszcze kolejne wątki, mimo że jako przełożony widział całą obłudę, gwałty na dzieciach, ochrona pedofilii, mimo że było to udokumentowane jak gwałty na niepełnosprawnych sierotach i sutenerstwo księży to odwracał od tego wzrok. Nie pomoże tutaj forma obrony typu Waltz bo nie widziała ona co robi jej mąż w zarządzanym przez nią mieście. Watykan tego sądu nie ma w garści i nie wykona telefonu tego proszę wpuścić. Chociaż jak wasze kleszki was zapewniają że bez ich pośrednictwa nikt nie wejdzie, a nez ich odpustu nie ma odpuszczenia. To teraz już wiecie i co było oczywistym w Piśmie Świętym, że za samo takie życie w takiej obłudzie to oni nie wejdą, bo wiedzą co czynią a mimo to czynią to nadal dla władzy i lekkiego życia mimo że w innych sprawach są czyści. Czy zastanawialiście się dlaczego Ratzinger wycofał się, może właśnie dlatego do czego Wojtyła nie był zdolny i za to został Wojtyła ukarany. Każdy wierzący człowiek znając Pismo Święte i bałwochwalstwo jakie uprawia kościół katolicki wolał by zdechnąć a głodu pod mostem niż narazić siebie na potępienie za obietnicę lekkiego życia jakie oferuje ta instytucja i zostać choćby księdzem a co dopiero biskupem lub papieżem. Dziwne że każdemu katolikowi bardzo łatwo jest kwestionować wiarę, Boga i Jezusa, ale jeżeli chodzi o ich wyświęcone klechy i przedmioty to broni ich najzacieklej jakby mógł. Za swoje bałwochwalstwo i swoich wyświęconych wieszczy idoli gotowi jesteście odrzucić wiarę. Bóg przez tą dziewczynę daje wam ostrzeżenie, dla tych waszych klech jest już za późno, rzadko który zrezygnuje z przepychu bycia klechą dla wiary w Boga, ale zwykli ludzie mogą wystarczy że przeczytają słowo Boże i przyjmą prawdę.

Nie ma co się oburzać na Angelikę i robić z niej chorej osoby, bo nie wnosi ona nic nowego do wiary, ostrzega jedynie was przed waszymi bałwanami. Każdy człowiek, który poznał słowo Boże to już wszystko wiedział. Jest i także wielu katolików czytających Pismo Święte widzących tą obłudę z lenistwa nic nie robią. To co ona przekazała było wiedzą powszechną dla każdego znającego Pismo Święte a choćby ewangelie z przed 2 tys lat. Bóg posługując się angelikom ostrzegł ludzi, że ukara ludzi, którzy baz znaczenia czy czytali Pismo Święte czy nie kłaniali się tym bałwanom i idolom, a to jest oczywiste. Ludzie powinni przeczytać Pismo Święte, odrzucić bałwochwalstwo tego kościoła i się nawrócić na prawdziwe chrześcijaństwo jakie przekazał nam Jezus. To jest oczywiste i zawsze było. Dziwi mnie jak ciężko niektórym ludziom jest przeczytać choćby Ewangelie które można przeczytać w ciągu 4 wieczorów i poznać prawdę, a nie szkoda im czasu aby iść i czochrać się za tymi posągami.

Co do społecznych zachowań po przeczytaniu Ewangelii Jezus nie pozostawia wątpliwości, jasno odpowiada na to pytanie nie stosuje nawet do tego przypowieści. Zapewne jakby ktoś zacytował jego słowa jakiemuś nieświadomemu i nieznającemu Pisma Świętego katolowi co gorsze narodowcowi, nie mówiąc że pochodzą one z Ewangelii z miejsca został by opluty i przez niego skopany jako komuch.

Zapraszam katole do lektury, zapewniam was że w brew temu co mówi wasz klecha za czytanie Pisma Świętego do piekła nie pójdziecie. Zacznijcie od Eawangelii, przeczytajcie dobrze, jak się z tym uporacie to przeczytajcie resztę. Wtedy podyskutujemy, o chrześcijaństwie, chrześcijańskim współczuciu do biednych (socjalizmie). O waszym wieszczu Woityle i innych waszych martwych świętych wieszczach i ich niezbyt chrześcijańskich metodach nawracania niewiernych. Skąd się bierze miłość waszych wieszczy do oligarchów, czy tak każe Bóg czy po prostu ich chciwość.

http://biblia.deon.pl/

Data: 2018-01-06 18:18:19
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 stycznia 2018 01:00:57 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
> Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte.

Katolicyzm mam tam gdzie Pismo, które znam doskonale i przywiązuję do niego
naprawdę małą wagę. Owszem nie mam jakiegoś wielkiego wstrętu, ale moja półka to jest Zen i kultura Dalekiego Wschodu. Poczytaj sobie kazania Bodhidharmy
w przekładzie Fostowicza-Zahorskiego, co ten nauczyciel miał o różnych
mniemanych świętościach (również wyznawanych przez buddystów) i gdzie widział
prawdziwą naturę człowieka. Prawda nie leży pośrodku tylko leży tam, gdzie leży,
a to już niemal 1500 lat od czasu, kiedy została dobitnie wypowiedziana.
https://docer.pl/doc/nxx808s
Gdy autor tych mów osiągał nirwanę w Shaolin, wielki kataklizm wulkaniczny,
który spowodował globalne ochłodzenie i dżumę Justyniana rozdzielał właśnie Jawę
od Sumatry. To Chiny ocalały, podczas gdy Zachód pogrążał się w wiekach
ciemnych.

Data: 2018-01-06 19:12:35
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 7 stycznia 2018 03:18:20 UTC+1 użytkownik Jakub A. Krzewicki napisał:
> [...]
od Sumatry. To Chiny ocalały, podczas gdy Zachód pogrążał się w wiekach

PS. A co do tych historyjek o śmierci klinicznej, to doświadczenia pobliża
śmierci w tekstach literackich to był temat mojej magisterki. Niemal zawsze
tak się składa, że chrześcijanie wizą zaświaty chrześcijańskie, buddyści
buddyjskie, muzułmanie islamskie, a poganie - pogańskie. Zależnie od tego,
co też im odpowiedni klerycy napchają w młodości do głowy. Więc bym się
w ogóle nie przejmował różnymi wizjami bar-do przedstawiającymi ciała
iluzoryczne, które nie mają żadnej niezmiennej podstawy, tylko ciągle
zmieniają postać. Takie ot, nieduchowe zjawy.

Data: 2018-01-06 21:50:09
Autor: jacekbialy80
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁ O, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI
A w którym to wieku żył ten Pius IV i w ogóle do jasnej cholery, czy nie moglibyście iść z tym tematem gdzieś indziej, na przykład ns psr i tam sobie do oczu skakać?
Co to ma wspólnego z polityką, czy papież Wojtyłła w piekle siedzi i w którym kotle się smarzy?

JB

Data: 2018-01-07 10:08:54
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
Przeżył śmierć kliniczną! Widział komusze PIEKŁO
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości
Rozumiem że dla katolika to coś dziwnego jak ktoś zna Pismo Święte.

/... /

Brednie komucha - ciach!

Ty komuch wierzysz w jakieś piekła? Człowieku, mamy XXi wiek! Pierdyknij się
w jakiś murek!  ;-)))))))

CL

Data: 2018-01-07 09:32:42
Autor: jacekbialy80
Przeżył śmierć kliniczną! Widział komusze PIEKŁO
Ty myślisz, że każdy kto nie jest katolikiem od razu musi być komuchem i głosować na PO?    ty się pierdyknij!

Data: 2018-01-07 10:08:28
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
"lord" przeżył śmierć kliniczną! Widział PIEKŁO, jest w nim Lenin, jest ZAŁAMANY!
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości

Gdzie tu widzisz brednie.

W majaczeniach jakiejś "ANGEL-iki"

Poczytaj sobie Pismo Święta,

Czytałeś? Ty komuch!? ;-)

które do nie dawna było u was zakazane.

U was tzn gdzie?

Tam jest wyraźnie napisane, to co ona ona powiedziała

Ludzie gadają różne rzeczy. Co tam jest napisane?

to jedynie znak, że Bóg ma dosyć patrzenia na waszą obłudę i wasze
bałwany.

Na wasza tzn na czyją?

I wsadził waszego obłudnego kłamliwego wieszcza klechę patrona oligarchów
i pedofilii gdzie jego miejsce, do piekła

Przecież piekło to wymysł sukienkowych. wierzysz w takie bzdury ty stary
komuch?

i się teraz nieźle smaży.

Tak sobie wyobrażasz piekło? ;-))))

Teraz wiecie jak dalej będziecie lizać gipsowy odbyt

Masz jakieś problemy z odbytem? ;-)))

waszego bożyszcze to pójdziecie w jego ślady.

Kogo masz na myśłi bo nie kumam ;-)))

CL

Data: 2018-01-07 20:54:13
Autor: t-1
Jeżeli trafiła do piekła to dlaczego mieli byśmy jej wierzyć?

Data: 2018-01-07 22:01:36
Autor: Dreatko
Jeżeli trafiła do piekła widziała NASZEGO papieża.
Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości news:p2ttsp$4d7$1pippin.nask.net.pl...

Jeżeli trafiła do piekła to dlaczego mieli byśmy jej wierzyć?

Bo widziała NASZEGO papieża, możliwe że z NASZYM papieżem
rozmawiała.

Data: 2018-01-07 22:04:23
Autor: andal
On Sun, 07 Jan 2018 22:01:36 +0100, Dreatko wrote:

Użytkownik "t-1" <t-1@todlaspamu.pl> napisał w wiadomości

Jeżeli trafiła do piekła to dlaczego mieli byśmy jej wierzyć?

Bo widziała NASZEGO papieża, możliwe że z NASZYM papieżem rozmawiała.

kazdy diabel widzi papieza

Data: 2018-01-09 14:02:53
Autor: t-1
W dniu 2018-01-07 o 22:01, Dreatko pisze:
[...]

Oszukuje, nie widziała.