Data: 2018-01-05 12:20:35
Autor: u2
W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-01-05 12:48:57
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 12:20, u2 pisze:
W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

Przeczytaj. Okazuje że się nieźle tam fajczy. To przez takich jak on ludzie odwracają się od chrześcijaństwa.

Kto by chciał iść do miejsca gdzie są tam tacy ludzie jak on i jego podwładni, co to by był za raj?

Na szczęście jak widać tam nie ma miejsca dla nich. Przeczytaj Pismo Święte i Ewangelie. Jezus był socjalistom, to on kazał dbać o biednych, wręcz tępił bezduszną oligarchię, mówił że nie ma dla nich miejsca w niebie. Cała Ewangelia, wszystkie nauki Chrystusa o tym mówią. Bóg nie oczekuje od nas obłudy i leżenia na pokaz krzyżem przed jego podobizną. W ogóle potępia obwoływaniem się świętym wywyższonym i nakazywaniem innym oddawania sobie czci jak to robią przełożeni katolicy, od burka kapelana do arcybiskupa i papierza. Bóg oczekuje od nas otwartości na problemy społeczne, czyli miłowania bliźniego swego. Skoro Bóg stworzył nas na swoje podobieństwo, a Bóg jest nieskończonym dobrem i miłością, to oczekuje od nas że choć trochę będziemy doskonali w jego stworzeniu.

Tak, że do wszystkich katoli, zarówno tych którzy zamierzają odwołać się świętymi, jak i tych, którzy za tymi swoimi idolami, których obwołali półbogami czochrają się na kolanach. Nie życzę wam źle, ale nawróćcie się póki możecie, bo inaczej pójdziecie tam gdzie wasi samozwańczy święci są i gdzie ten wasz idol oligarchiczny hipokryta papież czy inne bałwany. Widać już bardzo obrażacie Boga tymi swoimi bałwanami zlepionymi pośmiertnie w gipsowych krucyfiksach, skoro przysłał wam ostrzeżenie poprzez Angelikę.

Data: 2018-01-05 04:33:43
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
Przeżyła śmierć kliniczną! Widziała PIEKŁ O, jest w nim Jan Paweł II, wierni ZAŁAMANI
użytkownik Lord Donald napisał:
 Przeczytaj Pismo Święte i Ewangelie. Jezus był socjalistom, to on kazał dbać o biednych

Tymczasem Pan Jezus - owszem - przykazywał miłować bliźniego swego, ale JAK SIEBIE SAMEGO, a więc - nie bardziej, niż siebie samego. Zatem miłość bliźniego
 swego nie powinna iść tak daleko, by prowadzić do samozagłady miłującego, albo do ściągnięcia poważnego niebezpieczeństwa na jego państwo lud naród. http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=3962

Data: 2018-01-05 13:45:56
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 13:33, Irytujacy Irygator vel Karbonylek pisze:
[...]

To żeś sobie to wyjaśnił. Katole potrafią usprawiedliwić wszystko, inkwizycję, wyprawy krzyżowe, wsparcie Hitlera przez Watykan i holokaust w obozach koncentracyjnych który zlecili swojemu wybrańcowi ostatniej wyprawy krzyżowej na europę. Wasi wieszcze usprawiedliwią wszystko i napchają wam tyle ciemnoty w łeb że wy uwierzycie im w każde słowo, i w tym wasz problem i hipokryzja. Mam według ciebie rozumieć że wasz papierz i biskupi, cała ta banda pedofilii i oligarchodupolizów nie mogli lepiej szanować bliźniego niż siebie samego skoro sami zasługiwali na pogardę. A to że spełnili ten wymóg w jedyny możliwy sobie sposób to zasługują na zbawienie. Zapewniam cię że ta banda waszych wieszczy o siebie samych to nadzwyczajnie dba, to widać nawet tego nie ukrywają.

Data: 2018-01-05 18:17:46
Autor: Opozycja Totalna
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Leninem
Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2ns23$1gm7$1gioia.aioe.org...
Katole potrafią usprawiedliwić wszystko,

Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76 mln? ;-)))

CL

Data: 2018-01-05 19:53:17
Autor: Lord Donald
Lord pPrzeĹźył śmierć kliniczną! WQ1|B's‰§9ók"{ ڎěËzx§z
W dniu 05.01.2018 o 18:17, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Potrafię - po prostu nabili klesze kabzę. Ale to nie zmienia faktu że dbają o Polskę i naszą gospodarkę. Ale skoro mówimy o polityce to mówmy o polityce gdzie akurat PioSuary są dobrzy, dlatego na nich ludzie głosują, w urnach nie wybiera się wyznania. A więc fanatyzm kleszy tej partii to nie ma związku z naszym krajem jeżeli chodzi o gospodarkę. Wolę jak nabijają kabzę polskim klechą i przy tym dobrze rządzą niż jak POpaprańcy nabijali kabzę zagranicznym oligarchom przy tym na zlecenie Niemiec niszczyli nasz kraj.

Data: 2018-01-06 12:50:48
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2ohis$rub$1gioia.aioe.org...
[...]

Potwierdzasz fakt ale nie wyjaśniacz dlaczego to zrobili.

 Ale to nie zmienia faktu że dbają o Polskę i naszą gospodarkę.

Jakieś przykłady?

Ale skoro mówimy o polityce to mówmy o polityce gdzie akurat PioSuary są dobrzy,

Czerpia wzorce z PRL.

dlatego na nich ludzie głosują,

Do wyborów dających PiS władze poszło ok 20%. Demokracja to rządy głupców wybranych przez idiotów.

w urnach nie wybiera się wyznania.

I tu się mylisz. Ksiądz kazał - motłoch głosował!

A więc fanatyzm kleszy tej partii to nie ma związku z naszym krajem

Potrafisz to uzasadnić?

jeżeli chodzi o gospodarkę.

Całe szczęście, że PiS na gospodarce sie nie zna.

Wolę jak nabijają kabzę polskim klechą

76 mln Rydzykowi to dla ciebie "prawe i sprawiedliwe"?

i przy tym dobrze rządzą

Jakieś przykłady? Rozdawnictwo społecznych peiniędzy to nie rządzenie, a komunizm.

niż jak POpaprańcy nabijali kabzę zagranicznym oligarchom

Jakies przykłady?

przy tym na zlecenie Niemiec niszczyli nasz kraj.

Jakies przykłady? Na czyje zlecenie PiS niszczy nasz kraj? Moskwy czy Watykanu?

CL

Data: 2018-01-06 02:59:25
Autor: Irytujacy Irygator vel Karbonylek
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76 mln? ;-)))

555000000000000000000 mld USD.

Niemcy, Żydzi i folksdojcze

Wiedział Ty pajdaczku? Nie tylko "ż" zmieniali nazwiska, chamy też:)
Np. Grzegorz Korczyński.
Paczaj jaki piękny życiorys. https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Korczy%C5%84ski

Data: 2018-01-06 13:15:25
Autor: Zdradzieckie Mordy - (c) J.Kaczyński PiS
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Leninem

Użytkownik "Irytujacy Irygator vel Karbonylek"
<bytomir.kwasigrochvelkarbonyle@gmail.com> napisał w wiadomości
użytkownik Opozycja Totalna napisał:
Potrafisz wyjasnić dlaczego twoi idole z PiS odpalili Rydzykowi ponad 76
mln? ;-)))

555000000000000000000 mld USD.

Co to ma wspólnego z Rydzykiem?

Niemcy, Żydzi i folksdojcze

Masz na myśli to
http://racjapolskiejlewicy.pl/kim-sa-kaczynscy-kalkstejn-fakty-mity-i-watpliwosci/4568 ?

Wiedział Ty pajdaczku?

Pajdaczku? Wiesz chociaz co to oznacza człeku z gminu?

Nie tylko "ż" zmieniali nazwiska, chamy też:)

https://www.wprost.pl/323589/PiS-to-Zydzi-polskiej-prawicy

Np. Grzegorz Korczyński.

http://racjapolskiejlewicy.pl/kim-sa-kaczynscy-kalkstejn-fakty-mity-i-watpliwosci/4568

Paczaj jaki piękny życiorys.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Grzegorz_Korczy%C5%84ski

http://kekusz.pl/2016/06/rzady-zydow-w-polsce-pisowsko-zydowskie-bydlo-czyli-zyd-j-kaczynski-i-jego-doktryna-niektorzy-jego-podopieczni-oraz-j-gowin-i-a-bodnar/

"Rządy Żydów w Polsce - PiS'owsko-żydowskie bydło, czyli Żyd J. Kaczyński i
jego ,,doktryna", niektórzy jego podopieczni oraz J. Gowin i A. Bodnar."

https://wiadomosci.wp.pl/akcja-piotrowicze-kto-z-pis-nalezal-do-pzpr-6067060569051777a

Chcesz coś powiedziec pejsaty robaczku? ;-))

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-miliardy,7050,1,1.html

CL

Data: 2018-01-06 17:26:19
Autor: andal
Lord pPrzeżył śmierć kliniczną!"˛<çݐZ's‰ w sie w raju z Leninem
On Sat, 06 Jan 2018 13:15:25 +0100, Zdradzieckie Mordy - (c) J.Kaczyński
PiS wrote:

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-
miliardy,7050,1,1.html

CL

pajdak, zaloz fundacje, co za glupi jestes?

Data: 2018-01-07 10:12:53
Autor: Ciemny Lud - \(c\) J.Kurski
andal przeżył śmierć kliniczną! Widział sie w raju z Rydzykiem
PiS wrote:

Np na ten temat:

http://www.newsweek.pl/polska/fundacje-o-- rydzyka-zarabiaja-
miliardy,7050,1,1.html

CL

pajdak, zaloz fundacje, co za glupi jestes?

Masz cos jeszcze do powiedzenia komuszy wypierdku? Od kiedy to bronisz
Rydzyka?

CL

Data: 2018-01-05 18:23:06
Autor: Opozycja Totalna
[...]

Jako komuch przecież nie wierzysz w żadne tam katolskie piekła czy inne nieba.
Poczytaj sobie "dzieła Lenina". Tam znajdziesz drogę go komuszego raju Będziesz wiecznie zywy. ;-)))

CL

Data: 2018-01-05 20:12:01
Autor: Lord Donald
W dniu 05.01.2018 o 18:23, Opozycja Totalna pisze:
[...]

Zgadza się komuchy nie wierzą w katolskie niebo, podobnie jak i chrześcijanie. Przestańcie w końcu mylić chrześcijan z katolami bo to dwie różne całkiem rzeczy. Katolicyzm to ustrój polityczny ze swoją stolicą w Watykanie, nie ma nic wspólnego z chrześcijaństwem, co gorzej obraża chrześcijaństwo wykorzystując je do sprawowania władzy. Należy oddzielić co boskie i co polityczne, a więc państwo od kościoła jak nakazał Jezus. Wrażliwość społeczna to domena chrześcijaństwa, praktycznie w każdej przypowieści podkreśla to Jezus jacy mamy być dla siebie abyśmy weszli do królestwa niebieskiego. Dla tego socjalista troszczący się o biednych ludzi jest bliżej Boga jak jakiś oligarcho przydupas klecha chwalący wyzysk. Który w dodatku na koniec obwoła się jakiś świętym bożyszczem bo za życia za mało wykorzystał biednych ludzi. W sumie o tym mówi wizja Angeliki, jest jasne, i zgodne z chrześcijaństwem, nie chodzi tu jedynie o jakiegoś papierza którego po pośmiertnie obwołano bogiem, ale o innych wywyższonych ludzi ponad Boga, o ludzi którzy w takie coś wierzą, jasno jest powiedziane w Piśmie Świętym, że jest tylko jeden Bóg i nie możemy mieć innych bogów przed nim.

https://www.youtube.com/watch?v=g0p02sdVotU

Data: 2018-01-06 13:04:02
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R.Terlecki PiS

Użytkownik "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:p2oilv$tq8$1gioia.aioe.org...
[...]

p a p i e Ż a - nie bądz ignorantem albo złośliwym

[...]

Zauwaz ze cały swój wywód opierasz na "zwierzeniach" kogoś kto coś tam w maglinie widział i na tym budujesz expose mające na celu opluciu człowieka którego twoja komusza sekta nienawidzi od zawsze.

CL

Data: 2018-01-05 13:27:58
Autor: boukun
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie ma dziwota. Mówi się że papieża wybrało CIA i z jego pomocą zrobili przewrót w Europie Wschodniej.

boukun

Data: 2018-01-05 19:29:44
Autor: andal
On Fri, 05 Jan 2018 13:27:58 +0100, boukun wrote:

[...]

prawie jak w ameryce gdzie ruskie wybrali prezydenta

w ten sposob zydy rzadza swiatem

Data: 2018-01-06 19:38:18
Autor: stevep
W dniu .01.2018 o 12:20 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 05.01.2018 o 11:43, Lord Donald pisze:
Oj, co się stało? Patron Oligarchów i pedofilii nie trafił do nieba?
A taki święty był, katolski!!!! Oj Szkoda.

nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

A w którym? Tym socjalistycznym bez smoły i zapałek?

--
stevep

Data: 2018-01-06 11:07:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu sobota, 6 stycznia 2018 19:38:34 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> nawet w Piekle nawraca was diabelskie nasienia:)))))))

A w którym? Tym socjalistycznym bez smoły i zapałek?

No właśnie - w piekle komuniści są autentycznymi wyzwolicielami, bo od kiedy tam
weszli to ognia zaczyna brakować ;D