Data: 2018-03-07 02:17:23
Autor: stevep
# - Nie jest to jakaś grupa kolesiów, która sobie wypłacała nagrody. To jest polski rząd, który pochodzi z demokratycznych wyborów. Ten rząd pracuje i robi bardzo wiele dla Polaków - podkreślił Jacek Sasin. #
Ze strony:
https://www.tvn24.pl/jacek-sasin-w-kropce-nad-i-w-tvn24,820279,s.html
Układ, z którym zamiast walczyć świetnie się go opłaca, a takie kwiatki jak nagradzanie samej siebie przez Szydło to czysta republika bananowa.

--
stevep

Data: 2018-03-07 07:55:03
Autor: Lump Polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
"Kaczyński uważa, że władza powinna być skromna" (http://www.tvn24.pl)

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p7nej9$qa8$1news.vectranet.pl...
[...]

Starsi ludzie opowiadają, że czasów PRL nie było takiego łgarstwa jak obecnie za czasów PiS. Kłamią, łżą, oszukują w żywe oczy. Jakież to katolickie.

CL

Data: 2018-03-07 14:33:34
Autor: jacekbialy80
"Kaczyński uważa, że władza powinna być skr omna" (http://www.tvn24.pl)
Starzy esbecy opowiadają, że czasów PRL nie było takiego łgarstwa jak
obecnie za czasów PiS. Kłamią, łżą, oszukują w żywe oczy. Jakież to
katolickie.
_kolektyw

Data: 2018-03-08 03:19:26
Autor: stevep
W dniu 2018-03-07 o 23:33, jacekbialy80@gmail.com pisze:
Starzy esbecy opowiadają, że czasów PRL nie było takiego łgarstwa jak
obecnie za czasów PiS. Kłamią, łżą, oszukują w żywe oczy. Jakież to
katolickie.
_kolektyw

O skoro tak twierdzą to muszą być esbekami, weź ty gumowy młotek i huknij się porządnie w tą pustą łepetynę.

--
stevep

Data: 2018-03-07 23:02:42
Autor: japanizer
On Thursday, March 8, 2018 at 11:19:36 AM UTC+9, stevep wrote:
> [...]
> _kolektyw
> O skoro tak twierdzą to muszą być esbekami, weź ty gumowy młotek i huknij się porządnie w tą pustą łepetynę.

On ma rozdwojenie jaźni - z jednej strony nienawidzi komunizmu, a z drugiej za nim tęskni... A może jest po prostu jak piszesz, pusta łepetyna.

Data: 2018-03-07 15:22:36
Autor: Zenek Kapelinder
"Kaczyński uważa, że władza powinna być skr omna" (http://www.tvn24.pl)
Oszukali cie. To nie byla mama tylko sadystyczny wychowawaca pedofil. Zindoktrynowali cie jak byles w domu dziecka im stalina w grupie dzieci ociezalych umyslowo.

Data: 2018-03-08 03:22:02
Autor: stevep
Oszukali cie. To nie byla mama tylko sadystyczny wychowawaca pedofil. Zindoktrynowali cie jak byles w domu dziecka im stalina w grupie dzieci ociezalych umyslowo.

I kto to mówi, największy, przygłup grupowy równorzędny z u2 ?

--
stevep

Data: 2018-03-07 20:48:10
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 07:55 Lump Polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS  <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

Oni robią na mnie wrażenie takich chłopków- roztropków, którzy bazują na  bezczelności i sądzą, że wszystkich uda im się oszukać, nie czująć tego,  że robią z siebie głupków.
Moja nieżyjąca już Mama nazywala takich cwajnosami bo nos nosza tak  wysoko, że szorują nim po suficie.

--
stevep

Data: 2018-03-08 09:39:51
Autor: Morda Zdradziecka - (c) J. Kaczyński - PiS
<ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

A w niedzielę na sumę! Raz miesiącu po błogosławieństwo do Torunia, kilka razy w roku do Częstochowy. Rączki złożone do modlitwy a na twarzach obłuda!Zakłamane dranie.

CL