Data: 2018-07-02 00:47:47
Autor: Lord Donald
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!

Warty przypomnienia jest pewien ważny epizod z czasów działalno¶ci rz±dów Donalda Tuska. Otóż w roku 2011 ekipa aktualnego szefa Rady Europejskiej postanowiła wspomóc bardzo łaskawie borykaj±c± się z licznymi problemami strefę euro. Po tej decyzji, Donald Tusk został w ramach wdzięczno¶ci nagrodzony przez Niemcy.

https://wrealu24.pl/szok-tusk-zarzekal-sie-ze-nie-ma-pieniedzy-na-reformy-a-dokladnie-tyle-przekazal-niemcom/?utm_medium=social&utm_source=facebook.page&utm_campaign=postfity&utm_content=postfityef358

Data: 2018-07-02 08:09:29
Autor: Pieniacwo i Stołki
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
kacap "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomo¶ci news:phblmh$1s4c$3gioia.aioe.org...
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!

Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Po 2-gie Tusk nie moze nic nikomu przekazać bo to nie on zarz±dza finansami UE.

Nie wciskaj dziadek żałosnego kitu.

http://www.newsweek.pl/polska/polityka/rzad-przekaze-publicznym-mediom-blisko-1-mld-zl-dotacji,artykuly,418070,1.html

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/znow-miliony-dla-o-rydzyka-postraszyl-pis-i-dali-mu-kase-kilka-godzin-pozniej/gzlfb9s

http://wyborcza.pl/1,75398,20367388,pis-daje-swoim-miliony.html?disableRedirects=true

Nie przeszkadza ci to dziadek? Tusk winny, co? ;-)))

CL

Data: 2018-07-02 12:36:43
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
       -- - Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Nu!   Nie lepiej te pieni±dze dać Niemcom?  Przecież wszyscy wiemy, że Niemcy s± bardziej pracowici od Polaków...        Buuuuuu ha-ha!

JB

Data: 2018-07-02 12:43:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 21:36:44 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
-- - Reformy to robi PiS! REozdaje nasze pieni±dze nierobom!

Nu!   Nie lepiej te pieni±dze dać Niemcom?  Przecież wszyscy wiemy, że Niemcy s± bardziej pracowici od Polaków...        Buuuuuu ha-ha!

Sugerujesz, że prawdziwym Polakom nie przystoi pożyczać innym na procent?

--
Bruno

Data: 2018-07-02 13:07:49
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
Dlaczego nie przystoi?  Pożyczać każdemu przystoi (je¶li się ma co pożyczać..)

JB

Data: 2018-07-02 13:20:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 22:07:49 UTC+2 użytkownik jacekb...@gmail.com napisał:
Dlaczego nie przystoi?  Pożyczać każdemu przystoi (je¶li się ma co pożyczać..)

NBP ma co pożyczać. W końcu to bank.

--
Bruno

Data: 2018-07-02 13:30:57
Autor: jacekbialy80
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na re formy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!
   -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -

Bank pożyczy na dwa procent, złodziej ukradnie dwadzie¶cia. A ile ukradnie Kaczyński i jego PiS?

JB

Data: 2018-07-03 06:33:28
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 22:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
    -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -

Bank pożyczy na dwa procent, złodziej ukradnie dwadzie¶cia. A ile ukradnie Kaczyński i jego PiS?

JB

Wszystko tawariszcz kliauznik, jego pazerno¶ć nie zna granic.

--
stevep

Data: 2018-07-03 02:18:21
Autor: jsen
W dniu wtorek, 3 lipca 2018 06:33:31 UTC+2 użytkownik Stefan Pietrzykowski napisał:
W dniu 2018-07-02 o 22:30, jacekbialy80@gmail.com pisze:
>     -- - NBP ma co pożyczać. W końcu to bank. -- -
> Wszystko tawariszcz kliauznik, jego pazerno¶ć nie zna granic.

-- stevep

to dlaczego NBP nie ma prawa udzielac Panstwu Polskiemu pozyczki,
a ma prawo Panstwo pozyczac od tych, ktorzy te pozyczke w NBP wykupili?

prosze mi te niefrsabliwosc wyjasnic, skoro gwarantem jest tak i tak NBP,
czyli Panstwo Polskie.

dziwne to jakies, nie? a moze chodzi tylko o procenty za posrednictwo
w uztskaniu pozyczki, ktrore tak czy siak, panstwo samo sobie udziela?

pozdrawiam glowki-lapowki wszelakie, zgodne jak jeden m±ż, w tej kwestii:)

jaxek

Data: 2018-07-03 06:32:22
Autor: stevep
W dniu 2018-07-02 o 21:36, jacekbialy80@gmail.com pisze:
[...]

Eeee, przeznaczcie je na popieranie Putina tawariszcz kliauznik.

--
stevep

Data: 2018-07-02 10:44:02
Autor: Bruno Brunowski
W dniu poniedziałek, 2 lipca 2018 00:47:48 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Tusk zarzekał się, że nie ma pieniędzy na reformy, a dokładnie tyle przekazał Niemcom!

W zasadzie prawda, z tym że nie Rz±d, a NBP,
nie przekazał, a obiecał pożyczyć na procent i nie Niemcom, a Międzynarodowemu Funduszowi Walutowemu.

MFW dotychczas z tej opcji nie skorzystał, a umowę przedłużono w 2017 roku.

--
Bruno

Data: 2018-07-02 12:48:15
Autor: jacekbialy80
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

czyli Radio Tirana?

JB

Data: 2018-07-02 22:03:45
Autor: jsen
[...]

Tusk, to oczywiste ze dbal o interesy Niemiec, jednakze glownym jego celem
bylo zniszczenie narodu polskiego, co tez rownoznaczne.

dla niego nie bylo tak wazne, kto nas okrada, ale najwazniejsze,
ze okrada.

stad przyzwolenia dla MAFFI VATOWSKICH, piramid, jednorekich bandytow.

jacek